


До колко Градуса стигат колите ви в жегите -Голф 1.6 АБУ
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 21 юли 2008 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
До колко Градуса стигат колите ви в жегите -Голф 1.6 АБУ
Голф 1.6 АБУ 94г, Стига до 100 градуса при скорост 140км/ч по магистралата при атмосферна температура над 30, всичко по охладителната система проверено, решение няма, дали е НОРМАЛНО????
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: До колко Градуса стигат колите ви в жегите -Голф 1.6 АБУ
nedjalko1 написа:Голф 1.6 АБУ 94г, Стига до 100 градуса при скорост 140км/ч по магистралата при атмосферна температура над 30, всичко по охладителната система проверено, решение няма, дали е НОРМАЛНО????
Незнам дали е нормално, на мен ми достигна близо до 110градуса, и на дълъг път при 90км/ч ми въртеше перката за охлаждане, температурата на въздъха беше 40 градуса на сянка, става въпрос за Гърция!

-
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 19 апр 2008 19:14
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: София
Re: До колко Градуса стигат колите ви в жегите -Голф 1.6 АБУ
nedjalko1 написа:Голф 1.6 АБУ 94г, Стига до 100 градуса при скорост 140км/ч по магистралата при атмосферна температура над 30, всичко по охладителната система проверено, решение няма, дали е НОРМАЛНО????
Колега аз имам Голф 3 1,6 АБУ 93 г. ,и трябва да ти кажа,че показанията на таблото особено за температурата не са много точни. На мен в най-големите жеги в задръстванията ми дава че перката за охлаждане се пуска на 110 градуса(става въпрос за първа степен), а всъщност като измерих охладителната течност с електронен термометър показа 95 градуса.
Случайно да имаш допълнителен климатик/климатроник слаган в Италия-марка DIAVIA?
- lavidaloca
- Мнения: 335
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 18:16
- Автомобил: Seat Leon 1.9 tdi PD 1P
- Двигател:
- Местоположение: Elena/Sofia/Bulgaria
Re: До колко Градуса стигат колите ви в жегите -Голф 1.6 АБУ
Макар да не съм с Голф ще споделя и аз на какво попадал, защото и аз вече се чудя кое е нормално и кое не. На моето поло никога не съм виждал стрелката на 90 градуса (зима,лято,градско в софия, дълго каране с часове, понякога яко в обороти), а зимата се возих в една 206-ца и там се почудих как в рамките на 20 мин една кола може да вдига до 120 да пада под 80 и пак да качва и така непрестанно. Като казах на собствените, че този "Йо-Йо" ефект никога не съм виждал на моята кола той просто ми изцепи: "Явно не ти работи термостата иди да си оправиш колата" 

- barezifranko
- Мнения: 999
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 14:34
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: Haskovo
Re: До колко Градуса стигат колите ви в жегите -Голф 1.6 АБУ
Като притежател на АБУ също мога да кажа че наистина имат заводски проблем с охлаждането. Тука в форума съм чел че на тоз модел двигател му викат "чайник" именно заради високата температура която развива. Незнам при други собственици на АБУ как е но при мен сега лятото като покарам повече градско и спра за малко някъде и след това немога да запаля. Изчаквам с отворен капак и ако има възможност под някоя сянка и след 10 минути паля без проблем.
Re: До колко Градуса стигат колите ви в жегите -Голф 1.6 АБУ
Всички на които показанията са ви доста различни от нормалното или така са ви настроили системата или датчика е менте или имате неверни показания или имате някакъв проблем.
Аз съм с абу и първоначално не вдигаше повече от 80 градуса.
После ми се пукна някаква пластмаса и колата почна да прегрява през лятото - вдигаше 110 градуса.
Смених пластмасата и сега градусите се движат между 87-93
Колко са верни не знам.
А това че АБУ е чайник не го смятам за истина - колата след всичките ремонти е на 6.
Така, че колеги оправете си колите
Аз съм с абу и първоначално не вдигаше повече от 80 градуса.
После ми се пукна някаква пластмаса и колата почна да прегрява през лятото - вдигаше 110 градуса.
Смених пластмасата и сега градусите се движат между 87-93
Колко са верни не знам.
А това че АБУ е чайник не го смятам за истина - колата след всичките ремонти е на 6.
Така, че колеги оправете си колите
- barezifranko
- Мнения: 999
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 14:34
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: Haskovo
Re: До колко Градуса стигат колите ви в жегите -Голф 1.6 АБУ
kalin_as написа:После ми се пукна някаква пластмаса и колата почна да прегрява през лятото - вдигаше 110 градуса.
Смених пластмасата и сега градусите се движат между 87-93
Колко са верни не знам
За какво по-точно става въпрос ?
- barezifranko
- Мнения: 999
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 14:34
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: Haskovo
Re: До колко Градуса стигат колите ви в жегите -Голф 1.6 АБУ
barezifranko написа:kalin_as написа:После ми се пукна някаква пластмаса и колата почна да прегрява през лятото - вдигаше 110 градуса.
Смених пластмасата и сега градусите се движат между 87-93
Колко са верни не знам
За какво по-точно става въпрос ?
П.С моята е черна на цвят и лятото доста жега като цяло
Re: До колко Градуса стигат колите ви в жегите -Голф 1.6 АБУ
Казват му таралеж - едно пластмасово с много тръбички. Там някъде е датчика.
Та тая пластмаса беше спукана и системата разхерметизирана и затова не можела да охлажда - така казаха
Капеше антифриз от там
Та тая пластмаса беше спукана и системата разхерметизирана и затова не можела да охлажда - така казаха
Капеше антифриз от там
- barezifranko
- Мнения: 999
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 14:34
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: Haskovo
Re: До колко Градуса стигат колите ви в жегите -Голф 1.6 АБУ
Да но при мен няма теч по системата. Перката ми включва някъде към 97-99 градуса. Това ми се вижда високо.
Re: До колко Градуса стигат колите ви в жегите -Голф 1.6 АБУ
Значи датчика нещо не е наред може би - не отваря навреме и затова температурата се вдига толкова
Така си мисля нека и другите да кажат
Така си мисля нека и другите да кажат
- martin_072
- Мнения: 301
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 17:42
- Автомобил: Seat Ibiza GLXI Audi A4
- Двигател: 1.8 ABS 1.8t
- Местоположение: Kostenec
- Контакти:
Re: До колко Градуса стигат колите ви в жегите -Голф 1.6 АБУ
С АБС 1.8 90коня мотора на таблото показва че стига до 85 градуса може да са и 87-88
без значение от скоростта и външната температура не мърда бил сам я много яко повече от горе посоченото не е мърдала,а перката постоянно се включва
без значение от скоростта и външната температура не мърда бил сам я много яко повече от горе посоченото не е мърдала,а перката постоянно се включва
- barezifranko
- Мнения: 999
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 14:34
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: Haskovo
Re: До колко Градуса стигат колите ви в жегите -Голф 1.6 АБУ
И аз съм си мислел за датчика че не е в ред. Доколкото знам е направен на степени и първата му степен включва по-високо при мен явно. Мерси колега, тези дни ще мина през някой майстор да го погледне.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: До колко Градуса стигат колите ви в жегите -Голф 1.6 АБУ
датчика на радиатора трябва да работи така :
Първа степен тръгва на 95 градуса,втора - на 105.
Термостата на колата започва да отваря на 87 градуса и е напълно отворен на 102 градуса.
Общо взето показанието на уреда вътре може да е много неточно и се започва с проверка на него.Ако всичко е ок,при измерването,първа степен на перката трябва да тръгва на 95-6 градуса на главата и да успява с нея да си охлади до около 90 на главата,след което отново да си тръгне на 95-6 и пак да си охлади на 90.Ако това не се случва така,причина твърде вероятно не е в датчика на радиатора.Често се случва термостата да не отваря достатъчно,при което малка част от врялата вода постъпва до датчика,заради което той не пуска перката изобщо или я пуска за кратко и то при примерно 100 градуса на главата (налице ще бъде прегряване на колата).Същото се случва и ако радиатора е затлачен от вътре с ръжда и мизерия,понеже си е оригиналния за колата и собствениците преди вас не са сипвали антифриз никога,огава пак намалява дебита през него и е налице горния проблем.
Диагностиката на причината за прегряването ако има такова,става точно с 3-4 измервания -> температура на главата при загрял двигател,темп. на радиатора горен и долен край и това е
При мен след като промих водния радиатор отвътре, работната температура спадна с 5 градуса и започна да държи не повече от 100,след като смених напълно водния радиатор (разтече се така или иначе следващата година),температурата никога повече не се е вдигнала повече от 90 градуса без значение,че отпред има и един климатичен радиатор,който съвсем да пречи на охлаждането на колата. (при климатик перките работят постоянно на 1-ва степен и охлаждат водния,заради което темп. на колата се върти около 90 градуса,ако всичко работи и е изрядно и по климатика и по охлаждането,иначе прегрява за нула време.При кола без климатик,нормално темп. трябва да се движи 90-94-5 градуса и не повече,освен ако не карате мнооого бавно по сериозен баир с две ремаркета отзад
).
Не казвам да си смените радиаторите,защото може да има ред други причини,които описах вече и трябва да се проверят,преди да се стигне до смяна на радиатора

Първа степен тръгва на 95 градуса,втора - на 105.
Термостата на колата започва да отваря на 87 градуса и е напълно отворен на 102 градуса.
Общо взето показанието на уреда вътре може да е много неточно и се започва с проверка на него.Ако всичко е ок,при измерването,първа степен на перката трябва да тръгва на 95-6 градуса на главата и да успява с нея да си охлади до около 90 на главата,след което отново да си тръгне на 95-6 и пак да си охлади на 90.Ако това не се случва така,причина твърде вероятно не е в датчика на радиатора.Често се случва термостата да не отваря достатъчно,при което малка част от врялата вода постъпва до датчика,заради което той не пуска перката изобщо или я пуска за кратко и то при примерно 100 градуса на главата (налице ще бъде прегряване на колата).Същото се случва и ако радиатора е затлачен от вътре с ръжда и мизерия,понеже си е оригиналния за колата и собствениците преди вас не са сипвали антифриз никога,огава пак намалява дебита през него и е налице горния проблем.
Диагностиката на причината за прегряването ако има такова,става точно с 3-4 измервания -> температура на главата при загрял двигател,темп. на радиатора горен и долен край и това е

При мен след като промих водния радиатор отвътре, работната температура спадна с 5 градуса и започна да държи не повече от 100,след като смених напълно водния радиатор (разтече се така или иначе следващата година),температурата никога повече не се е вдигнала повече от 90 градуса без значение,че отпред има и един климатичен радиатор,който съвсем да пречи на охлаждането на колата. (при климатик перките работят постоянно на 1-ва степен и охлаждат водния,заради което темп. на колата се върти около 90 градуса,ако всичко работи и е изрядно и по климатика и по охлаждането,иначе прегрява за нула време.При кола без климатик,нормално темп. трябва да се движи 90-94-5 градуса и не повече,освен ако не карате мнооого бавно по сериозен баир с две ремаркета отзад

Не казвам да си смените радиаторите,защото може да има ред други причини,които описах вече и трябва да се проверят,преди да се стигне до смяна на радиатора


- Gencho87
- Мнения: 337
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 18:19
- Автомобил: VW Golf MK3 GT
- Двигател: AEK 1.6 1995
- Местоположение: Разград
Re: До колко Градуса стигат колите ви в жегите -Голф 1.6 АБУ
Здравейте колеги,
Един малко страничен въпрос, дори за да не се флуди из темата ми отговорете на ЛС.
Та през данните на компа, от стрелката за температурата ли преценявате за градусите с точност напр. 87, 93 и т.н. или си мерите температурата на антифриза с термометър?
Също така при мен термостата ми беше заминал и не затваряше, че на спускане в хладно време антифриза изтиваше много бързо, след като го смених температурата заковава на 90* и не мръдва, перките си се включват и изключват нормално, та затова се чудя как ги установявате тези данни.
По принцип съм с климатик, демек с два радиатора и дори при изключен в градско каране в топлиците пак не ми превишава 90. Забелязал съм, че моя /Г3 АЕК 1.6/ загрява много бързо до 90 и изтива много бавно.
Благодаря предварително
Един малко страничен въпрос, дори за да не се флуди из темата ми отговорете на ЛС.
Та през данните на компа, от стрелката за температурата ли преценявате за градусите с точност напр. 87, 93 и т.н. или си мерите температурата на антифриза с термометър?
Също така при мен термостата ми беше заминал и не затваряше, че на спускане в хладно време антифриза изтиваше много бързо, след като го смених температурата заковава на 90* и не мръдва, перките си се включват и изключват нормално, та затова се чудя как ги установявате тези данни.
По принцип съм с климатик, демек с два радиатора и дори при изключен в градско каране в топлиците пак не ми превишава 90. Забелязал съм, че моя /Г3 АЕК 1.6/ загрява много бързо до 90 и изтива много бавно.
Благодаря предварително

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта