Въпрос за маркуча от въздушния филтър

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Въпрос за маркуча от въздушния филтър

Мнениеот icefire » Пон 15 авг 2011 20:01


Днес докато си почиствах дроселовата клапа забелязах, че маркучът, който идва от въздушния филтър и отива към дроселовата клапа е доста скъсан от долния си край (става дума за разклонението, което на снимката е с червена точка). Това, което аз направих, беше че му нанизах отгоре едно парче от гумен маркуч и го уплътних с черния силикон викрор рейнц. Въпросът ми сега е, накъде води това разклонение? Дали тая схема със залепения маркуч като муфа отгоре е добра или да си търся нов маркуч по моргите?

И още един въпрос - това въпросно разклонение има ли скоба на мястото на синята точка, щото при мен няма и се чудя дали предишният собственик не я е загубил. Точно отдолу се намира тъннкото маркуче за картерните газове, като и то нямаше скоба. Аз му сложих една, но на горното не съм още.

Изображение




Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за маркуча от въздушния филтър

Мнениеот pedalchobaba » Пон 15 авг 2011 20:08


Скоба има на синята точка.
Моят съвет е - Махай го.
Тапа на входа към гофрирата тръба между дебитомера и дросела и одушника надолу.
Забравяш за чистене на дросел.
И да купиш нов, първия майстор, който не знае как се сваля ще го скъса отново.

Последна промяна от pedalchobaba на Пон 15 авг 2011 20:14, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
golf_III_2e
Мнения: 965
Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за маркуча от въздушния филтър

Мнениеот golf_III_2e » Пон 15 авг 2011 20:10


Под червената точка в маркуча има клапан.Тоз маркуч по моргите много трудна работа е да го намериш,а цената на новия няма да ти хареса.


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за маркуча от въздушния филтър

Мнениеот pedalchobaba » Пон 15 авг 2011 20:12


Клапана е накрая, в голямата тръба.


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: Въпрос за маркуча от въздушния филтър

Мнениеот icefire » Пон 15 авг 2011 20:33


Клапата я видях като погледнах от страната на дросела. Не ми се иска да го затапвам, не защото е лошо (напротив, то ако там има тапа ще престанат мазните газове да клепат всичко наред), а защото не обичам да променям стоковия вид на мотора... Пълна маниящина, ама какво да правим...

pedalchobaba написа:И да купиш нов, първия майстор, който не знае как се сваля ще го скъса отново.


Колега, а може ли малко инфо как точно се сваля правилно? Аз днес го свалих лесно, защото вече беше скъсан, но сега като е залепен се притеснявам как ще го махна отново следващия път...

Иначе нов струва 90 евро :screwy


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за маркуча от въздушния филтър

Мнениеот pedalchobaba » Пон 15 авг 2011 20:44


След като преместиш големите скоби, завърташ обратно на часовниковата стрелка, гледано отгоре, пластмасовия сепаратор на който е навита капачката за наливане на маслото, заедно с маркуча, като го прикрепяш с другата ръка, да не увисва с тежестта си и тогава махаш малката скоба (дето трябва да е на мястото на синята точка). По обратния начин се слага.
Погледни, докъде стига хобота на сепаратора. Има, няма един сантиметър от голямата тръба. Ако откачиш откъм дросела и се опиташ да отместиш тръбопровода няма какво да поеме огъването. Там гофрирана част на голямата тръба няма. Всичко отива в малката, а там разстоянието от един сантиметър не стига.
Иначе можеш да го намериш ново за около 90 кинта.


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: Въпрос за маркуча от въздушния филтър

Мнениеот icefire » Пон 15 авг 2011 20:52


Нямаше да се сетя, че така става :banghead:
Иначе дроселът беше доста чистичък и почти нямаше сажди... А цялата работа тръгна от там, че имах грешка 00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60) и освен това от време на време играеха оборотите на празен ход и затова тръгнах да го чистя. Само че те може би са играели, защото е цепнат маркучът...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта