Интересувам се от добър сервиз ,или майстор ,който да ми напълни климатроника с фреон и да отсрани възможността да изтече в атмосферата!
Благодаря Ви колеги
Препоръчайте ми честен майстор на климатроници
Re: Препоръчайте ми честен майстор на климатроници
Ееййййй там малко по-надолу има един раздел - "Сервизи, магазини и части за VW".
Иначе ето го твоя майстор - Сервиз The_Machine - Автоклиматици,Диагностика,Ремонти
Иначе ето го твоя майстор - Сервиз The_Machine - Автоклиматици,Диагностика,Ремонти
- kokokode
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 02 мар 2009 19:52
- Автомобил: Pasat tdi 1.9
- Двигател: AHH 1999
- Местоположение: София
Re: Препоръчайте ми честен майстор на климатроници
Сервиз The_Machine - Автоклиматици,Диагностика,Ремонти
Ползвал съм го два пъти единият точно за пълнене с фреон : много са точни момчетата
Ползвал съм го два пъти единият точно за пълнене с фреон : много са точни момчетата
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Препоръчайте ми честен майстор на климатроници
Няма как някой да ти гарантира,че няма да изтече в атмосферата с течение на времето,понеже автомобилния климатик не е като домашния и си губи фреон с течение на времето.Причината са всички гуми по снадките,уплътненията на компресора,наличието на гумени маркучи и т.н.Всичко това е предпоставка фреон да се губи.Няма как да е като домашния с цели запоени тръби,защото все пак трябва да може да се разглобява и сервизира както климатика,така и всичко по колата,на което той пречи.Също така има вибрации и т.н. от двигателя и усукванията на купето и те се поемат от маркучите.Общо взето е нормално дори половината фреон да го няма за период от 2 години,заради което на макс. 2 години,се прави така наречената профилактика.
Това,което може да се направи,е да се провери дали има сериозен пробив в системата и ако има,да се намери без да се пълни с фреон.Ако пробива е по-малък и не се вижда,се пълни с фреон и караш,докато излезе оцветителя за течове и се види къде е проблема (някои части на системата текат само при сериозно налягане,което не трябва да се прилага на цялата система,защото тя е разделена на две части,които работят на много различно налягане),след което проблема се отстранява и си караш спокойно.
Не си написал каква е колата,което е от съществено значение за това къде и е основната болка.
Иначе ако решиш,заповядай,в темата има координати на сервиза и т.н.
Благодаря и на колегите за препоръките!

Това,което може да се направи,е да се провери дали има сериозен пробив в системата и ако има,да се намери без да се пълни с фреон.Ако пробива е по-малък и не се вижда,се пълни с фреон и караш,докато излезе оцветителя за течове и се види къде е проблема (някои части на системата текат само при сериозно налягане,което не трябва да се прилага на цялата система,защото тя е разделена на две части,които работят на много различно налягане),след което проблема се отстранява и си караш спокойно.
Не си написал каква е колата,което е от съществено значение за това къде и е основната болка.
Иначе ако решиш,заповядай,в темата има координати на сервиза и т.н.
Благодаря и на колегите за препоръките!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: apolon и 85 госта