Когато е студена пали веднага, а когато загрее по 5-10 пъти въртя и пак не ще...
когато я оставя да поизстине малко (десетина минути) веднага пали...



Golf 3 AEK - 101 к.с. - Трудно пали на бензин при топъл мотор
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Сагата продължава - проблем с палене 1.6 АЕК
Така стартера въртили и ако не, почни от там, ако чуеш че щрака а не завърта, значи бендикса изхвърля, но не дава контакт пластината, разглабяне на стартера с нея от колата и ще разбереш, нова или може да се оправи проблема.
Последна промяна от enigma79 на Съб 20 фев 2010 12:05, променено общо 1 път.
- DrJErving
- Мнения: 90
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 13:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Борово VW Passat B5
Re: Сагата продължава - проблем с палене 1.6 АЕК
стартера върти, когато запали си работи нормално, нямам имобилайзер
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Сагата продължава - проблем с палене 1.6 АЕК
още един авер до теб и проверявате системата за запалване,искра и така нататък,ако всичко е наред,почвате другото,ти на газ или на бензин си?
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Сагата продължава - проблем с палене 1.6 АЕК
а за имобилайзера,ако си имал от това може да имаш проблеми,един приятел също знаеше че няма,но един ден не поиска да запали и какво се оказа,това животно е било изкормено някога и някаква жица се еразкачила и не дава контакт,извода скапан акомулатор и много нмерви,докато открият проблема
- DrJErving
- Мнения: 90
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 13:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Борово VW Passat B5
Re: Сагата продължава - проблем с палене 1.6 АЕК
Днес ходих на майстор - оказа се таралеж...
Golf 3 AEK - 101 к.с. газ/бензин - Трудно пали на бензин при топъл мотор
Здравейте колеги! Не знам дали е грешка,но принципно съм доволен от газта(обикновена АГУ) при моя голф3. Аз също съм с АЕК мотор. Не си кривя душата, няма средства за качественна подръжка.... сменям само масло, въздушни филтри. За 50000км. съм сменил кабелите, капачката и палеца. Това са ми възможностите. Доволен съм от разхода на дълго, около 8л.без пържене и натискане с около 90-100км/ч. От скоро се появи нещо досадно и не мога да открия от какво е.... При студен мотор пали от раз на бензин , само подаваш ключа през прозореца
, подаваш газ и на около 2000 оборота съм вече на газ. И на газ и на бензин мърка. Но като загрее мотора и я изгася и опитам да запаля след около 1-2мин. първоначално припалва и изгасва, а след това повъртя 6-7 секунди и подавам газ на педала и тогава запалва пак на бензин (с автоматичен клапан съм за прехвърляне газ/бензин). Истине ли колата пак пали без проблем докато е студена. За 2 години веднъж ми е изплякъла и то нещо беше зимата,студена, аз ядосан и сръчках зверски, но този проблем започна да ми го прави от месец-месец и половина. Помагайте поне със съвети. Благодаря предварително на всички, които се отзоват.

Re: Топъл мотор трудно пали на бензин Голф3-АЕК-101к. газ/бензин
Колега колата се дави и за това не можеш да запалиш при топъл двигател. Има две причини за твоя проблем. Единият е или не ти затваря клапана на самия изпарител или мембраните са ти за смяна. По евтиният вариант е да разглобиш клапана и да смениш уплътнението на самото бутало, ако не стане най вероятно ще ти се наложи да сменяш мембраните. Напиши и марката на изпарителя.
Re: Топъл мотор трудно пали на бензин Голф3-АЕК-101к. газ/бензин
Газовата уредба е на около 2 години "Ловато". Слагал съм я чисто нова и не съм имал проблеми до момента. Благодаря за съвета, ще прегледам и ще напиша резултата.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Топъл мотор трудно пали на бензин Голф3-АЕК-101к. газ/бензин
Същият мотор и газова и абсолютно същия проблем.
На около 30-40хил.км Единственото което ми идва на ум и на мен е от пустия му газов клапан. Не затваря веднага и пуска по малко та да я задави.
Колко километра я караш на газ? Чистил ли си филтъра на клапана?
Все не ми остава време за моя, че трябва да откачам тръби и т.н.

На около 30-40хил.км Единственото което ми идва на ум и на мен е от пустия му газов клапан. Не затваря веднага и пуска по малко та да я задави.
Колко километра я караш на газ? Чистил ли си филтъра на клапана?
Все не ми остава време за моя, че трябва да откачам тръби и т.н.
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Топъл мотор трудно пали на бензин Голф3-АЕК-101к. газ/бензин
Защо не пробвате в движение(малко преди да спрете)да прехвърлите на бензин докато е загряла колата и тогава да я изгасите и запалите така ще разберете от газта ли е проблема.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Топъл мотор трудно пали на бензин Голф3-АЕК-101к. газ/бензин
Пробвано е. Никакъв проблем няма тогава.
Re: Топъл мотор трудно пали на бензин Голф3-АЕК-101к. газ/бензин
И при мен е така. Когато мина в движение на бензин,няма проблем после. Газаджия ми каза,че трябва да сменя мембраните,но още не сам ги пипал. Опира до пари,лоито нямам в момента,а само 65лв.ми поиска.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Топъл мотор трудно пали на бензин Голф3-АЕК-101к. газ/бензин
Има още една причина - пикаещи дюзи. Обикновено се спират дюзите при работа на газ, а помпата работи. Като угасиш, влиза бензин в колектора и при палене въртиш с газ, че и припушва. Направи си ключето да пали направо на газ и свали бушона или релето на помпата, ако се оправи - от това е. Ако не - давай нататък...
Re: Топъл мотор трудно пали на бензин Голф3-АЕК-101к. газ/бензин
Газаджия ми каза,че трябва да сменя мембраните,но още не сам ги пипал. Опира до пари
На първо време може да минеш с 2бр. гумички(по 1 лв.)
Прочети малко и си ги смени сам.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта