Разказвам внимателно, и искам приблизително точни отговори.
Налична е Бора, 2000 година, 2.0 бензинов мотор в дясна дирекция. Колата се кара в Англия, и там ще си остане!
Фабрично е с климатик, собственика се интересува от монтаж на климатроник.
Знам че е възможно, щото само да си върнем младостта е невъзможно. За пари не говорим, за работа не говорим. Интервенцията ще се прави там, не тук.
Това което ме интересува е, както ще се наложи да се сменя, както ще се наложи да се монтира допълнително. И мисълта е че да се накупят нещата предварително, за да са налични при започване на интервенцията!
Такива приказки за смяна на колата на такава с климатроник, или за логиката на интервенцията няма нужда да дискутираме. Интересувам се от чисто техническата страна на въпроса!
Търсих, но не намерих кой знае какво инфо по въпроса. А знам че има хора тук който могат да ударят рамо.
Благодаря предварително!!!



От климатик към климатроник - Бора!
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: От климатик към климатроник - Бора!
Oт опит ште ти кажа че поставян климатроник си е голяма беля на главата,особенно ако е диавиа.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: От климатик към климатроник - Бора!
ами трябва ти ново окабеляване като за начало,понеже при тази кола всички кабели са в общи снопове както при двигателя,така и вътре под таблото и съответно според екстрите на колата,излиза със съответното окабеляване.За разлика от Голф 3,където можеш да ги разплетеш,тук е по-сложно,защото има доста връзки вътре из сноповете и 99% ще сътвориш мазало при опита си да я разплиташ.За това е най-добре кола донор със същите екстри и двигател като твоята,само че с климатроник.Взимаш си цялата инсталация и това е готово
Не е невъзможно и да се разплете ама за мен това си е доста трудоемко и безсмислено,понеже после трябва да се плете отново,да се записва внимателно всяка връзка с другите кабели къде е,да се цепят твоите снопове,за да се правят връзките и т.н. и т.н.
От там нататък ти трябва цялото тяло под таблото,понеже твоето има заготовки за жила,а другото има заготовки за ел. моторчета.Съответно това тяло ще дойде с ел. моторчетата за управление на клапите и няколко датчика по тялото на климатроника.Трябва ти и вентилатора,понеже след 2000-та година вече управлението на степените е изнесено в самия него.Другото,което ти трябва е централния панел за управлението на климатроника и черната кутиика за управление на компресор и перки,под акумулатора,понеже е различна за климатик и климатроник.До колкото си спомням ще трябва да се подмени и датчика за околната температура,понеже е различен за климатроника и за показанието вътре на таблото.Чак след 2000 и някоя вече използваха един датчик и за двете неща,ако си спомням правилно.


От там нататък ти трябва цялото тяло под таблото,понеже твоето има заготовки за жила,а другото има заготовки за ел. моторчета.Съответно това тяло ще дойде с ел. моторчетата за управление на клапите и няколко датчика по тялото на климатроника.Трябва ти и вентилатора,понеже след 2000-та година вече управлението на степените е изнесено в самия него.Другото,което ти трябва е централния панел за управлението на климатроника и черната кутиика за управление на компресор и перки,под акумулатора,понеже е различна за климатик и климатроник.До колкото си спомням ще трябва да се подмени и датчика за околната температура,понеже е различен за климатроника и за показанието вътре на таблото.Чак след 2000 и някоя вече използваха един датчик и за двете неща,ако си спомням правилно.

Re: От климатик към климатроник - Бора!
Благодаря за отговорите колеги. И линкчето доиде тъкмо на място
Не е невъзможно, ако изникне нещо ще питам пак

Не е невъзможно, ако изникне нещо ще питам пак

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта