Загряване Голф 3 - изгорял мотор на перката!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Mar
Мнения: 221
Регистриран на: Сря 12 яну 2005 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Загряване Голф 3 - изгорял мотор на перката!

Мнениеот Mar » Пон 09 окт 2006 9:57


Здравейте! Повдигам доста дискутирана тема , но ... всеки си мисли че неговия случай е частен и по-специален :oops:
В рамките на 2 седмици за 2-ри път Голфа ( 1.8 90 к.с ( ABS двигател ) , само на бензин) загрява до 100 градуса. Досега винаги си е държал 90 ( поне според показанията на таблото ). След първия път в сервиз не установиха проблем ( перката се включва, държи си 90 градуса ). И двата пъти проблема възниква при влажно време и не големи задръствания в София. Тази сутрин с парно на максимум свали температурата до 90 за няколко минути почти без колата да се придвижва. Атифриза е на максимум.
Ще ви бъда благодарен за всякакви идеи - например дали може да е от стар антифриз ( не съм го сменал скоро :oops: ) , или от датчика за перката, или евентуално въздушна възглавница да се е образувала?

Последна промяна от Mar на Чет 12 окт 2006 9:10, променено общо 4 пъти.




Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Пон 09 окт 2006 10:09


Моят Голф е същия.. От както го имам (около 2 години) При загряване на двигателя перката ми се включва на около 100C'... Бях чувал някъде че има такива двигатели на VW които е нормално да работят така.


Mar
Мнения: 221
Регистриран на: Сря 12 яну 2005 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mar » Пон 09 окт 2006 10:15


evgbg написа:Моят Голф е същия.. От както го имам (около 2 години) При загряване на двигателя перката ми се включва на около 100C'... Бях чувал някъде че има такива двигатели на VW които е нормално да работят така.

Проблемът при мен е, че се случва след като 3 години ( откакто аз го карам ) си е държал 90 градуса ( максимум да вдигне малко над 90, чува се как се включва перката и отнова се заковава на 90 ).


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Пон 09 окт 2006 10:22


До колкото съм чел за тези проблеми - съм срещал 2 вида които са най-чести като дефект. 1.Датчик на перката и включва по късно. 2.Датчик на индикатора за температура и не показва вярно. Съответно смяна. Ако имаш нещо запушено ще е много по зле, а при теб не е така. Това е с което мога да ти помогна аз.

Успех!!!


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пон 09 окт 2006 10:53


В сервиза как загряваше нормално ли беше? Наблюдавай го кога включва перката дали е при една и съща темп. А принципно за тези показания на таблото са много различни. Има някои които стрелките показват от 90 до100 и над 100 но реалната темп е между 87 и 95 и други може би като твоя които коват на 90. Обаче не е нормално да ти кове на 90 като темп. се дига и вкл. перката. Та мисълта ми е че може и някои от датчиците или уредите да е заминал или наистина да има някакъв проблем и реално да ти показва 100.
Ако имаш мултицет с термо двойка за темп отвий капачката за разширителния съд и пробвай да измериш тем на водата която идва по едно малко маркуче от двигателя и виж на ква темп. ти включва перката.


Mar
Мнения: 221
Регистриран на: Сря 12 яну 2005 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mar » Пон 09 окт 2006 11:12


В сервиза нищо не мериха, само гледаха. Колата загря нормално, според показанията на таблото точно на 90 градуса, отклони се леко нагоре и се включи перката, отново падна до 90 , и така няколко пъти.
Поради това, че досега се случваше само при влажно време ( а миналата седмица например в топлото нямаше проблем ), сега ще ходя да гледам кабелите около датчиците.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 09 окт 2006 11:40


Аз имам абсолютно същия проблем - всичко е проверено и даже датчика за перката е сменен и пак си качва на светофари към 98градуса - което ме навява на мисълта, че при мен не ми отчита температурата правилно.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пон 09 окт 2006 12:56


niikoo_1 написа:Аз имам абсолютно същия проблем - всичко е проверено и даже датчика за перката е сменен и пак си качва на светофари към 98градуса - което ме навява на мисълта, че при мен не ми отчита температурата правилно.

И аз се бях шашнал много като гледам че загрява до 100+ :shock всеки път като включи перката, та установих по два нчина че температурата на таблото е по висока от реалната.


Mar
Мнения: 221
Регистриран на: Сря 12 яну 2005 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mar » Пон 09 окт 2006 16:20


И така - след "гледането на кабелите и датчиците", колата вече не пали :shock :oops: Държи се така сякаш не е изключен имобилайзъра - само върти , като натискането на педала на газта не оказва никакво влияние.


Потребителски аватар
DIX^
Мнения: 214
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот DIX^ » Пон 09 окт 2006 16:28


да не ти е свършил бензинеца :D


Mar
Мнения: 221
Регистриран на: Сря 12 яну 2005 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mar » Пон 09 окт 2006 16:36


DIX^ написа:да не ти е свършил бензинеца :D

:) и аз за това си помислих, но уж има малко ( точно над червената зона )


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пон 09 окт 2006 16:48


evgbg написа:До колкото съм чел за тези проблеми - съм срещал 2 вида които са най-чести като дефект. 1.Датчик на перката и включва по късно. 2.Датчик на индикатора за температура и не показва вярно. Съответно смяна. Ако имаш нещо запушено ще е много по зле, а при теб не е така. Това е с което мога да ти помогна аз.

Успех!!!
Плюс термостата :D


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 09 окт 2006 17:32


Я виж, колега, да не сте забравили да включите някъде някое кабелче... Или да сте разменили кабелите на делкото, т.е. свещите...
При мен, като си исключих температурния датчик и колата загасна. Вероятно щеше да запали, ако бях пробвал, но не си направих експеримента


Mar
Мнения: 221
Регистриран на: Сря 12 яну 2005 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mar » Вто 10 окт 2006 8:36


radotom написа:Я виж, колега, да не сте забравили да включите някъде някое кабелче... Или да сте разменили кабелите на делкото, т.е. свещите...
При мен, като си исключих температурния датчик и колата загасна. Вероятно щеше да запали, ако бях пробвал, но не си направих експеримента

Проверихме отново всички кабели. На пръв поглед всичко си е на място. Също и бушоните са наред. Вече почвам да си мисля дали не е съвпадение и да ми е отишла бензиновата помпа. Има ли начин в полеви условия да се провери дали тя работи.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Вто 10 окт 2006 10:53


Бензиновата помпа се намира зад дясната гума долу и като дадеш на контакт трябва да чуеш шума как завърта а другия начин е да извадиш внимателно маркуча който идва от помпата и като дадеш на контакт да видиш дали ще тръгне ама гледай да не се улееш с бенз.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта