Отговарям по ред.
1.Това,че едната двойка показва наполовина на другата НЕ Е ВЯРНО.Ако при теб е така,имаш проблем с датчика.Няма как да има такава разлика,мерещото тяло е общо.Ето темата на колегата,който си е играл да мери показанията и съотношението им.Ако искаш я чети цялата.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=317264&start=15
2.Идеята за обратно включване е,да докараш показанията на таблото близки до реалното.Понеже ти от това се оплакваш.
3.Това,че нямат разлика двата датчика не е много вярно.Често срещан е проблема след смяна на тъкъв да почва разминаване с отчитането.Не знам на какво се дължи,но ето примерни теми с този проблем,а те не са малко.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&p=2484579
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&p=1833723
темперетурен датчик
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: темперетурен датчик
Какво мерещо тяло е общо , тялото или корпуса на двата сензора е общо и до там.
После как така ще въртиш датчика за да си докараш температурата на таблото, нали е важен сигнала към ЕКУ-то.
После как в магазина ми казват че са един и същи датчик просто единият е с нов парт номер, това не ми е ясно но изглежда има някаква разлика.
Въпроса е дали ЕКУ то черпи някакъв сигнал от термодвойката за уреда на таблото или само от тази неговата си ?
Някой да има таблица с различното съпротивление при различните температури на този датчик ?
После как така ще въртиш датчика за да си докараш температурата на таблото, нали е важен сигнала към ЕКУ-то.
После как в магазина ми казват че са един и същи датчик просто единият е с нов парт номер, това не ми е ясно но изглежда има някаква разлика.
Въпроса е дали ЕКУ то черпи някакъв сигнал от термодвойката за уреда на таблото или само от тази неговата си ?
Някой да има таблица с различното съпротивление при различните температури на този датчик ?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: темперетурен датчик
Не са 2 сензора,един е.Играй му един чук и се убеди.
Ще го завъртиш,понеже компа не го бъркат 10 градуса разминаване,ама теб и таблото те бъркат.
В магазина могат да ти кажат,че вчера е излязъл датчика от Волфсбург.
Компа си черпи инфо от неговата си двойка кабели,сиреч
Аз имам таблица....на двойката за таблото.
Ще го завъртиш,понеже компа не го бъркат 10 градуса разминаване,ама теб и таблото те бъркат.
В магазина могат да ти кажат,че вчера е излязъл датчика от Волфсбург.
Компа си черпи инфо от неговата си двойка кабели,сиреч
стрелката на таблото.lubecku написа: не интерпулира
Аз имам таблица....на двойката за таблото.
- WesT_Pz
- Мнения: 156
- Регистриран на: Съб 21 авг 2010 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: темперетурен датчик
Някой знае ли дали имат разлика тези датчици за дизел и бензин ?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: темперетурен датчик
Имам от дизел,с зелен пръстен.Температурата ми я показва с 2-3 градуса повече.Проблема е,че много рано изключва смукача напълно,около 40гр.Не съм мерил пиновете за компа кво показват,но мога при желание да го направя.Инъче пали и върви нормално.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта