Изтощен акумулатор (почти умрял, ма запазен...)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Изтощен акумулатор (почти умрял, ма запазен...)

Мнениеот valdo » Чет 12 окт 2006 20:30


Здравейте, колеги!

Тая сутрин акумулаторът ми ме предаде, още преди да е паднал сняг. Не можа да завърти достатъчно, та се наложи да ме дръпнат, за да запаля. Аз си имам един резервен, само дето не знаех изобщо в какво състояние е, а то, естествено, беше почти нулево.

Та ето ми въпроса:
В резервния акумулатор има ток, колкото да светят контролните прибори. Дойде ми като подарък, не го знам дали е здрав иначе. Стартерът изобщо не потрепва - направо всичко гасне. Ако го сложа на работещ двигател и го карам, дали ще се позареди, колкото до следващо палене, после до по-следващо и така нататъка, докат' се "постегне"? И има ли опасност да си повредя алтернатора? Той е ВАЛЕО. А колата е Г2, 1.8, карбуратор.

Благодаря много за евентуалните отговори - дано до утре науча верния...

Чао! :)




Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Чет 12 окт 2006 21:01


Ами по принцип трябва да се замери, дали всички клетки са читави, ама по-лесно ще ти е да го заредиш сас зарядна и после да видиш дали ще държи...
ПС и моят мръсник ме предаде вчера :lol:


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Чет 12 окт 2006 21:06


Сложи го на зарядно естройство първо. Ако имаш и такова с електронно управление още по-добре. Алтернатора ти няма да се повреди, но за да го заредиш по начина, който ти се иска на теб ще трябва да се разходиш до Вакарел и обратно примерно. :)
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=13768


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Чет 12 окт 2006 21:12


Това за карането е вярно, ще ти трябват минимум 50 километра за да усетиш някакъв реален ефект


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Чет 12 окт 2006 21:29


ако акумулаторът е стоял дълго време, може да са протекли необратими химически процеси в него, но пробвай!


Потребителски аватар
psiho
Мнения: 91
Регистриран на: Съб 14 яну 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот psiho » Чет 12 окт 2006 22:30


На мойто дизелче му стана студено тези дни и акумолаторчето не смогва просто го виждам че плаче за ново 62 амперчаса акумолаторче пробвам да го заредя ама маи си иска НОВ :yeaha:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 12 окт 2006 22:32


Нов , този може да стане евентуално само за помощен. Щом е седял дълго време разреден го отпиши.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 13 окт 2006 4:01


Взимаш една опаковка обикновен АСПИРИН и във всяка клетка слагаш по една таблетка.Включи го да се зарежда на зарядно и после ще говориме.Имах един тотално умрял акумолатор и след такова лечение с аспирина го карах 2 години.Не се бъзикам.Изпробвано е :idea: :idea:


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пет 13 окт 2006 7:32


vit_autosofia написа:Взимаш една опаковка обикновен АСПИРИН и във всяка клетка слагаш по една таблетка.Включи го да се зарежда на зарядно и после ще говориме.Имах един тотално умрял акумолатор и след такова лечение с аспирина го карах 2 години.Не се бъзикам.Изпробвано е :idea: :idea:
:да:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 13 окт 2006 8:19


Айде сега химиците да ми обяснят какво се случва , когато се добави ацетилсалицилова киселина към електролита - моля :roll:


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пет 13 окт 2006 8:23


L&R написа:Айде сега химиците да ми обяснят какво се случва , когато се добави ацетилсалицилова киселина към електролита - моля :roll:


Нищо неможе да се случи от 500 мг ацетилсалицилова киселина
на към 600 мл 5 моларна сярна киселина.
И аз карах един така две години след зареждане, ама не му слагах аспирин :Mr Green Fun


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пет 13 окт 2006 8:26


yossarian написа:И аз карах един така две години след зареждане, ама не му слагах аспирин :Mr Green Fun

Щото твоя не е имал температура.

по темата: Колега пробваи да го заредиш и иди да ти замерят консумацията, заряда и т.н., ако не се справяш и сам с мултицета де.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 13 окт 2006 9:16


"Бавно, умно" зарядно - "помпи" с малък ток дълго време и спира /съответно - светва/угасва светодиод/, когато акумулатора е вече зареден. Не е лошо преди това да се види нивото на електролита - има как - дори и на т.нар. "необслужваеми" аку. Може да се наложи доливане на дистилирана вода. Гъстотата на електролита /наситеността на разтвора/ също е от значение - вече за зареден аку. Продават едни руски стъклени комплекти - евтини са и може да следиш и антифриза с тях. Ако не ти се занимава - може да го провери акумулаторджия срещу има-няма 2 лв. /примерно/.

П.П. Откъде човек може да си вземе качествено "умно" зарядно? Ползвам на един приятел /донесено от чужбина/, когато ми се налага, а ми се иска да си имам мое...


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 13 окт 2006 9:19


kokovanev написа:
П.П. Откъде човек може да си вземе качествено "умно" зарядно? Ползвам на един приятел /донесено от чужбина/, когато ми се налага, а ми се иска да си имам мое...



http://www.tooled-up.com/MicroCategory. ... 6&MCID=501


В БГ само елементарни съм срещал :roll:


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 13 окт 2006 9:32


Ха, зарядното на моя приятел го има! Към края на първата страница - 21.95 лири. Около 60 лв. - баща ми като даде половината /с неговата жигулка ме тормозят доста по-често, отколкото Голф-а/... Въпроса е някъде тук, в Бг има ли ги, или ще търся да тормозя някой берящ зарзават в Англия/Шотландия студент...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 151 госта