Тая сутрин акумулаторът ми ме предаде, още преди да е паднал сняг. Не можа да завърти достатъчно, та се наложи да ме дръпнат, за да запаля. Аз си имам един резервен, само дето не знаех изобщо в какво състояние е, а то, естествено, беше почти нулево.
Та ето ми въпроса:
В резервния акумулатор има ток, колкото да светят контролните прибори. Дойде ми като подарък, не го знам дали е здрав иначе. Стартерът изобщо не потрепва - направо всичко гасне. Ако го сложа на работещ двигател и го карам, дали ще се позареди, колкото до следващо палене, после до по-следващо и така нататъка, докат' се "постегне"? И има ли опасност да си повредя алтернатора? Той е ВАЛЕО. А колата е Г2, 1.8, карбуратор.
Благодаря много за евентуалните отговори - дано до утре науча верния...
Чао!
