
ел. схема на климатик
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 04 авг 2011 23:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: nqkade tam iz BT raiona :)
ел. схема на климатик
колеги от скоро имам тройка която бе занемарена и сия постегнах,но пустия му климатик не трагва ,а той е допълнително слаган в италия и търся схема на инсталацията му ,ако меже да ми помогнете с някой линк ще съм ви много благодарен 

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: ел. схема на климатик
Ако е диавиа:
http://dox.bg/files/dw?a=70b7400333
Или от тук http://www.slideshare.net/ormowiec/diav ... am-schemat
но иска долен фейсбучец, за да свалиш

http://dox.bg/files/dw?a=70b7400333
Или от тук http://www.slideshare.net/ormowiec/diav ... am-schemat
но иска долен фейсбучец, за да свалиш


-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ел. схема на климатик
ходи го закарай тука във форума има едни момчета дето много разбират аз там ще си давам моя за сега само му източиха фреона ако те интересува ще ти дам координати
а що се отнася до проблема ти от много места може да е ... може да ти е изтекъл фреона тогава е нормално да не тръгва може да се ебава някое реле или кюч , релетата и бушоните са отвън точно до казанчето за антифриз там много често се окисляват връзки щото реално са си на атмосферни условия
а що се отнася до проблема ти от много места може да е ... може да ти е изтекъл фреона тогава е нормално да не тръгва може да се ебава някое реле или кюч , релетата и бушоните са отвън точно до казанчето за антифриз там много често се окисляват връзки щото реално са си на атмосферни условия
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 04 авг 2011 23:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: nqkade tam iz BT raiona :)
Re: ел. схема на климатик
не е от фреона системата е здрава и е пълна но по ел.схемата има прекаснати кабели и нз кой каде да го вържя 

-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: ел. схема на климатик
От къде си, виж форумните майстори. И пиши какво е станало ако го оправят.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ел. схема на климатик
При Диавия има няколко различни варианта за свързване на климатика според кефа на 'талянеца и това какво е имал налично в момента.При някои има едно "умно" реле,което командва компресора и клапата за вътрешна циркулация и директно то си взима сигнал през няколко крачета от датчика за околна температура,датчика на изпарителя и датчика за налягането на фреона.Съответно тогава трябва само още едно реле,което да пуска перката направо на 2-ра степен (те така ги правят,1-ва степен не е постоянна,тръгва направо 2-ра,като и дойде времето). Има и друго схемно решение с обикновени релета,няколко на брой,където едно е за компресора - взима сигнал по един кабел,който прави следното - тръгва + от вентилатора (за да знае,че е включен вентилатора),минава през копчето за пускане и спиране на климатика,от там минава през датчика за налягането на фреона и отива в релето.Съответно до датчика за налягане на фреона стига още един +,който се подава към другото реле за 2-ра степен на перката (датчика за налягане на фреона е с 4 кабела).
Колкото и да е омазана схемата,можеш да си я реализираш изцяло на ново без никакъв проблем с 5-6 разяснения.
Аз лично бих си я направил на ново,понеже като ги знам как куспат кабелите и как не слагат предпазители...после защо се палели колите...е защо ли
Колкото и да е омазана схемата,можеш да си я реализираш изцяло на ново без никакъв проблем с 5-6 разяснения.
Аз лично бих си я направил на ново,понеже като ги знам как куспат кабелите и как не слагат предпазители...после защо се палели колите...е защо ли

-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: ел. схема на климатик
Другото което можеш да направиш е, ако знаеш къде ти е блока за управление, да отрежеш кабелите и да ги прекараш на ново. Но трябва да имаш и съответната схема. Моя климатик макар, че го взех от Поло с оригинален климатик, се оказа че ел. инсталацията не отговаря точно на няколкото схеми който намерих. И така с тяхна помощ и с няколко съвета от колегата zfa си направих инсталацията на кабелите по мой си начин.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта