Колеги производителят(съответно продавачът) на резонаторното гърне твърди ,че увеличавало мощността с ??? 5-10 к.с???-как пък ги преброи конете!Ама аз съм Тома Неверни и затова питам:
Какъв ви е опита?
Има ли смисъл от резонаторно гърне??Да махна ли наистина катализатора при условие ,че не мирише на "запъртък",въпреки че колата е със сигурност поне на 250 000(но поне 150 000 е карана на газ)....Моля споделете личен опит!



резонаторно гърне или катализатор?Личен опит?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: резонаторно гърне или катализатор?Личен опит?
petev написа:при условие ,че не мирише на "запъртък",въпреки че колата е със сигурност поне на 250 000(но поне 150 000 е карана на газ)....Моля споделете личен опит!
Личен опит! Нещо тракаше и аз реших, че катализатора се е натрошил, въпреки, че и при мен не миришеше... Мислех да го махам, но изведнъж се оказа, че някой ме е изпреварил!




А тракаше, защото се беше разхлабило болтче от фланеца, дето е 'лещата'
Това за увеличаването на мощността с 5-10 к.с. ,само като махнеш катализатора определено го намирам за глупост.Моят катализатор го махнах по принуда,защото се натроши след удар в камък и сега съм с гърне,но не забелязвам да е станала по-мощна колата,пак си вдига същата скорост ,ускорява по същия начин и няма разлика.Звука обаче се промени ,колата ми сега не е по-бърза,но за сметка на това стана осезаемо по-шумна ,и ми заминаха изведнъж средното и задното гърне.Вероятно от това ,че става по-шумна на някой може да му се струва ,че върви повече,но едва ли наистина е така.Друга причина хората да смятат,че без катализатор става по-мощна ,вероятно е ,че са карали със забит катализатор и нормално като го махнат усещат повече мощност,а то всъщност си е нормалното вървене,което просто не се е проявявало поради запушения катализаторАко ти е здрав катализатора не го махай.Иначе ако е за смяна няма начин ще трябва да минаваш на гърне или да дадеш към 700-800 лв. за нов катализатор.Има и някакви полски по 200 лв. дето са "универсални" и стават за всички коли от Порше КарераГТ до ЗАЗ
според продавачите,ама мен малко ме съмнява тая работа,а също така и ползата от подобно универсално изобретение на турската ,най-вероятно инженерна мисъл.

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта