повдигане на голф 2 синхро
-
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
повдигане на голф 2 синхро
колеги някой повдигал ли е голф2 синхро с пасатови пружини,по принцип с мой пр сме повдигали обикновен г2 с пасатови пружини обаче при синхрото как стоят нещатат ще има ли някви проблеми със задното окачване ще може ли да се повдигне задницата не съм запознат със задното окачване на синхрото,някой ако го е правел нека ме светне малко
-
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: повдигане на голф 2 синхро
myrshavija написа:Повдигал е и е писал във форума и то не един. Само трябва да потърсиш. Ако пък не ти се търси, може да питаш веднъж дневно дали някой е повдигал, но залагам, че най-късно на третото питане ще се наложи да спреш.
виж сега приятелю ако си компетентен в това пиши за да ми бъде полезно,търсил съм с търсачката не съм от вчера във форума знам как се работи с нея,но работота е че темите който намерих са с надължаване на амортесиорите мен ме интересува на синхрото длаи ще стане да сложа други пружини това е.ако имаш конкретен отговор ще съм ти благодарен също така знам че и подоебен род повдигане не е правилно
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: повдигане на голф 2 синхро
повдига ли са но няма да ти свърши работа , защото оня дето е пуснал темата за повдигането не е написал нищо как са го направили а само снимки е дал колко му е проходима станала колата, само реклама и нищо друго все едно е някаква космическа технология супер запазени права дрън дрън ...
Това са цървули хора ... такива аз нехаресвам
Аз мога да ти помогна само до колкото моя опит го позволява ... а извода ми е не го повдигай с пружини от пасат или други тем подобни няма смисъл изместваш работната точка на амортисьора и разбиваш окачването
Стигнал съм до извода че за да го вдигнеш и да седи добре трябва да смениш и амортесьрите и пружините с нови задължително, само това нищо друго не се пипа , но това е и без друго достатъчно скъпо . Какво имам предвид трябва да сложиш по дълги амортесьори от стандартните примерно ако искаш да го вдигнеш с 10см амортесьор с 10см по дълъг прът от стария ти и пружина с една или две витки повече от старата за да компенсира височината или казано по просто пружина за съответния амортесьор. друго важно нещо отпред каретата те ограничават в хода на повдигане , не можеш да повдигаш до безкрай , това което съм чувал е че не бива в работно състояние каретата да се сгъват повече от 45 градуса щото се чупят много бързо и много лесно. Аз мисля че вдигане с 10см може да понесе като максимум ако искаш вече повече от това трябва да минеш към по големи гуми обаче те пък може да ти опират в калниците при по големи дупки по пътя или ако я натовариш повече
Проблема обаче е че като отидеш в магазина казваш марка, модел, двигател , година на производство никой няма да тръгне да ти мери всеки амортесьор че и да сравнява захващането към шенкелите за да ти намери кой е по висок , трябва предварително да се знае е това е проблема трябва да знаеш от каква кола е с 10см по дълъг аморта и става за твоята.
Това е най добрия вариант обаче аз друго съм решил използвам си стандартното окачване със стандартните пружини само че сичко ново разбира се и давам на стругар да ми направи отдължение на стаблата на амортесьорите с по 10 см и чашки за тях съответно и трябва да стане не се нарушава нищо, малко рисковано е отпред да бъде така защото отгоре имаш лагери и при завиване на гумите и вибрация може да се развият удълженията затова много добро стягане със законтряне или дори заварка въпреки че не съм любител на заварките може да се наруши здравината на стоманата
Това са цървули хора ... такива аз нехаресвам
Аз мога да ти помогна само до колкото моя опит го позволява ... а извода ми е не го повдигай с пружини от пасат или други тем подобни няма смисъл изместваш работната точка на амортисьора и разбиваш окачването
Стигнал съм до извода че за да го вдигнеш и да седи добре трябва да смениш и амортесьрите и пружините с нови задължително, само това нищо друго не се пипа , но това е и без друго достатъчно скъпо . Какво имам предвид трябва да сложиш по дълги амортесьори от стандартните примерно ако искаш да го вдигнеш с 10см амортесьор с 10см по дълъг прът от стария ти и пружина с една или две витки повече от старата за да компенсира височината или казано по просто пружина за съответния амортесьор. друго важно нещо отпред каретата те ограничават в хода на повдигане , не можеш да повдигаш до безкрай , това което съм чувал е че не бива в работно състояние каретата да се сгъват повече от 45 градуса щото се чупят много бързо и много лесно. Аз мисля че вдигане с 10см може да понесе като максимум ако искаш вече повече от това трябва да минеш към по големи гуми обаче те пък може да ти опират в калниците при по големи дупки по пътя или ако я натовариш повече
Проблема обаче е че като отидеш в магазина казваш марка, модел, двигател , година на производство никой няма да тръгне да ти мери всеки амортесьор че и да сравнява захващането към шенкелите за да ти намери кой е по висок , трябва предварително да се знае е това е проблема трябва да знаеш от каква кола е с 10см по дълъг аморта и става за твоята.
Това е най добрия вариант обаче аз друго съм решил използвам си стандартното окачване със стандартните пружини само че сичко ново разбира се и давам на стругар да ми направи отдължение на стаблата на амортесьорите с по 10 см и чашки за тях съответно и трябва да стане не се нарушава нищо, малко рисковано е отпред да бъде така защото отгоре имаш лагери и при завиване на гумите и вибрация може да се развият удълженията затова много добро стягане със законтряне или дори заварка въпреки че не съм любител на заварките може да се наруши здравината на стоманата
-
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: повдигане на голф 2 синхро
благодаря много на колегата i3v3a3n това ми е от помощ лагодаря още веднъж. голфчето на снимката е на мой приятел ако не се лъжа март месец го повдигнахме с пружини от пасат аз не бях убеден че ще има положителен резултат но уви повдигна се доволно като целта не е оф роуд,а да е по проходим,с гуми 14 175 65 както и возията е мн добра съшо очаквах нестабилност по завойте но е стаболен това еобикновен голф не е синхро,малко снимката не е с мн добро качество но върши работа доволно проходим
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: повдигане на голф 2 синхро
Без отдължаване пич повярвай ми нестава аз пробвах със смяна на пружините пасатовски нестава ти отваряш много аморта и при по висока скорост и дупка а дупки бол по нашите пътища той отваря максимално и се чува удър като си вътре в купето самия аморт удря в ограничителя и така ще го разбиеш за отрицателно време.
Аз сега в момента съм така и трябва да връщам обратно докато не е твърде късно
Има и друг вариант много лесен и много евтин но той е подобен и не е добър поне според мен а е и само за отзад . Под чашката на аморта отдолу слагаш втулка аз я направих от тръба с подходящия размер отрязах 5см от нея ... Значи това се равнява все едно си сложил по яка пружина и отваря аморта с 10см тоест вдига ти 10см от земята но резултата е същия , това за да има ефект трябва да сложиш много малка втулка примерно 2-3 см щото тя натяга пружината но тогава ще се вдигне незначително няма ефект
Сега пасатовски пружини има най различни има един модел подсилени аз от тях сложих инече другите са същите като мойте оригиналните си, меря ги по фито на пружината и броя витки безмислено е да слагаш пасатовски пружини със същото фи и същите брой витки като твоите реално пружините са еднакви с твоите по характеристики просто са за пасат дори да има някакво вдигане то ще е минимално а и пак казвам променяш работната точка на аморта
Аз сега в момента съм така и трябва да връщам обратно докато не е твърде късно
Има и друг вариант много лесен и много евтин но той е подобен и не е добър поне според мен а е и само за отзад . Под чашката на аморта отдолу слагаш втулка аз я направих от тръба с подходящия размер отрязах 5см от нея ... Значи това се равнява все едно си сложил по яка пружина и отваря аморта с 10см тоест вдига ти 10см от земята но резултата е същия , това за да има ефект трябва да сложиш много малка втулка примерно 2-3 см щото тя натяга пружината но тогава ще се вдигне незначително няма ефект
Сега пасатовски пружини има най различни има един модел подсилени аз от тях сложих инече другите са същите като мойте оригиналните си, меря ги по фито на пружината и броя витки безмислено е да слагаш пасатовски пружини със същото фи и същите брой витки като твоите реално пружините са еднакви с твоите по характеристики просто са за пасат дори да има някакво вдигане то ще е минимално а и пак казвам променяш работната точка на аморта
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: повдигане на голф 2 синхро
да прав си за такова повдигане варианта с пружините ще ти свърши работа , но трябва да внимаваш какви взимаш нали ти казвам има най различни.
Аз мислех че говориш за повдигане офроуд затова съм написал всичките тея неща по горе
Аз мислех че говориш за повдигане офроуд затова съм написал всичките тея неща по горе
-
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: повдигане на голф 2 синхро
не е много но достатъчно,колата ще се кара по черни пътища,утре живи и здрави ще кача снимки на синхрото (ако стане де)зеления голф от снимката е доста проходим
Re: повдигане на голф 2 синхро
lupis написа:http://prikachi.com/images/190/3856190l.jpg
http://prikachi.com/images/191/3856191V.jpg
http://prikachi.com/images/193/3856193q.jpg
дай инфо де какво използвахте за да го вдигнеш така
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 11 авг 2010 16:20
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AEB
- Местоположение: varna
Re: повдигане на голф 2 синхро
Знам че ще изровя мн стара тема но и мен ме интересува какви материали е използвал колегата 

-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 12 фев 2008 11:06
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AKL
- Местоположение: Стара Загора
Re: повдигане на голф 2 синхро
А какво ще кажете за етва.......
http://media.snimka.bg/s1/1501/029245918-big.jpg?r=0
Пружините са си стоковите и не се променя нито хода им нито возията. За сметка на завоите де ама....
http://media.snimka.bg/s1/1501/029245918-big.jpg?r=0
Пружините са си стоковите и не се променя нито хода им нито возията. За сметка на завоите де ама....
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: повдигане на голф 2 синхро
Как става?
- Chelka
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 07 май 2013 10:54
- Автомобил: VW Golf 3 [1995]
- Двигател: 90hp TDI
Re: повдигане на голф 2 синхро
tozi beliq golf 3 sym go vijdal v podelenieto v Shumen, dosta e visok
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта