Въпрос за патрона за палене?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
tribalz
Мнения: 111
Регистриран на: Пет 08 окт 2004 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Въпрос за патрона за палене?

Мнениеот tribalz » Пон 16 окт 2006 18:34


Днеска ми се случи следното:Вкарвам ключа в патрона за палене,завъртам и се чува едно щракане,като че ли се вчупи нещо.По принцип като врътнеш и запалиш колата ключа се връща леко назад,но след това "щракане" ключа отива много напред.Та въпроса ми е , може ли да се оправи или нов патрон и евентуално приблизителна цена някой ако знае?Благодаря предварително.




Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Пон 16 окт 2006 18:43


А след като отиде "много напред" връща ли се назад или се върти до безкрай? И подава ли контакт? Върти ли стартера?


tribalz
Мнения: 111
Регистриран на: Пет 08 окт 2004 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот tribalz » Пон 16 окт 2006 19:01


Колата пали,но ключа не се връща назад и като го дам напред след като запаля се чува стържене от стартера.


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Пон 16 окт 2006 20:44


Счупена е пружината на клемореда който пали и дава контакт.Разглобява се контактния ключ вади въпросния клеморед и се сменява.


Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zexer » Пон 16 окт 2006 21:37


Не си споменал каква е колата и не знам дали има разлика, но на Голф 2 зад патрона има 1 пластмаса която се отделя от патрона и в която се закача буксата с тоците. При мен ключа сам се въщаше докато карам и колата изгасваше. Смених го при 1 ключар и сега е ок. Пробва с нятягане на някаква пружина (така и не видях коя) но пак гаснеше като чукнеш някаде по таблото :)...
Тази пластмаса май контролира всички тези връщания/задържания на ключа про Г2.
Ако нямаш смелост да сменяш сам (аз като съм гледал как става вече бих се пробвал и сам) отиваш на ключар и .. :)

Последна промяна от zexer на Пон 16 окт 2006 21:39, променено общо 1 път.


tribalz
Мнения: 111
Регистриран на: Пет 08 окт 2004 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот tribalz » Пон 16 окт 2006 21:38


Патрона не е ли капсолован?


tribalz
Мнения: 111
Регистриран на: Пет 08 окт 2004 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот tribalz » Пон 16 окт 2006 21:39


Колата е Венто.


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Вто 17 окт 2006 7:09


Самиат патрон е капсулован но се вади пласмасовиат клеморед в който се намира пружината.


tribalz
Мнения: 111
Регистриран на: Пет 08 окт 2004 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот tribalz » Вто 17 окт 2006 18:50


Днеска ходих до майстор и той каза,че проблема вероятно е в клемореда и утре ще го правим.Като го оправим ,ще пиша точно.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта