
Схема на парното за голф 3
- svedbg
- Мнения: 185
- Регистриран на: Нед 18 апр 2010 15:46
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
- Контакти:
Схема на парното за голф 3
Някой срещал ли е схема на парното (по точно където е панела до таблото) Разглобих го за почистване и смяна на крушката и сега виждам, че има 3 жила с метален накрайник. Едното е вързано за настройка на вътрешен външен кръг, другото пак е вързано за топло и студено и остава едно 3то което не виждам къде да го свържа. Всички изглежда работещо и без да го връзвам никъде, но си нямам идея, ако го затворя така на какво ще повлияе. Ще кача и снимки, ако някой няма схема и евентуално тогава, ако някой се сети ще има да се пие 

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Схема на парното за голф 3
Жилата са 3 или 4 в зависимост от това дали си с оригинален климатик или не.
1. Едно е за рециркулацията слага се на врътката със степените на парното (тези с оригинален климатик тази клапа е ел, и е на копче).
2. Клапа топло-студено - средната врътка.
3. Клапата, която обръщам между предното стъкло и към купето.
4. Потока към купето се дели от още една клапа, която го обръща в краката или на горните духалки.
3 и 4 са на дясната врътка.
1. Едно е за рециркулацията слага се на врътката със степените на парното (тези с оригинален климатик тази клапа е ел, и е на копче).
2. Клапа топло-студено - средната врътка.
3. Клапата, която обръщам между предното стъкло и към купето.
4. Потока към купето се дели от още една клапа, която го обръща в краката или на горните духалки.
3 и 4 са на дясната врътка.
- svedbg
- Мнения: 185
- Регистриран на: Нед 18 апр 2010 15:46
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Схема на парното за голф 3
Точно 3-4 е моя случай, само че едното жило е вързано към потока за обръщане към предното стъкло. Не виждам къде да вържа другото жило на 3тата врътка и не схващам по какъв начин да е
. С оригинален климатик съм и имам 3 жила общо. Клапа топло студено е ок.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Схема на парното за голф 3
Ми, дясната врътка има 2 лостчета... ако не можеш да се оправиш мога да съдействам на място.
- svedbg
- Мнения: 185
- Регистриран на: Нед 18 апр 2010 15:46
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Схема на парното за голф 3
Ето снимка, това е 3тото разкачено жило. Незнам къде точно да го свържа?
http://prikachi.com/images/479/3134479h.jpg
Дали трябва да се закачи на същото място където е и жилото под него?
http://prikachi.com/images/479/3134479h.jpg
Дали трябва да се закачи на същото място където е и жилото под него?
- ivanbl
- Мнения: 293
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Схема на парното за голф 3
раздвижи третата врътка от край до край и ще забележиш 2 рамена които се местят (освен ако не е счупено рамото).... те са за 2те жила...
- svedbg
- Мнения: 185
- Регистриран на: Нед 18 апр 2010 15:46
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Схема на парното за голф 3
оказа се наистина счупено едното рамо, затова съм се заблудил, вързах го по стар български обичай с тел за първото рамо и взе че тръгна
Ако някой продава такова нещо да свирка
Благодаря на всички за помощта
Ако някой продава такова нещо да свирка
Благодаря на всички за помощта
Re: Схема на парното за голф 3
някои има ли идея клапите трябва ли да са на дупки че моите са на дупки,струва ми се бачкат но духа много леко топло сравнение с миналата година.отварят и затварят но много дунапрен изкарах от парното,другия въпрос ми е дали може да има набил се дунапрен по радиатора да не духа топло? благодаря предварително!!! 

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Схема на парното за голф 3
Тоя дунапрен е бил по клапите и запушвал въпросните дупки. Трябва да си намериш нов и да да си ги облепиш пак.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Схема на парното за голф 3
Синьото жило, което върти най-голямата клапа.
Re: Схема на парното за голф 3
kemoto написа:някои има ли идея клапите трябва ли да са на дупки че моите са на дупки,струва ми се бачкат но духа много леко топло сравнение с миналата година.отварят и затварят но много дунапрен изкарах от парното,другия въпрос ми е дали може да има набил се дунапрен по радиатора да не духа топло? благодаря предварително!!!
viewtopic.php?f=5&t=287183

и много други
Re: Схема на парното за голф 3
някои има ли идея за какво е този ключ? вързан е на жилото на степените на моторчето на парното.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Схема на парното за голф 3
Това жило е затваряло клапата за рециркулация. Оригинално тя е била механична и е била горе-долу на същото място, на която се намира сега изпарителя на климатика. Сега е електрическа и се намира точно под филтъра на купето.
Сега жилото пак върши същата работа само, че не дърпа самата клапа, а задейства ключето, което активира едно едно моторче, което затваря клапата.
Сега жилото пак върши същата работа само, че не дърпа самата клапа, а задейства ключето, което активира едно едно моторче, което затваря клапата.
Re: Схема на парното за голф 3
щото на изключено положение трябва да го натиска когато жилото е както на снимката,а не го натискаше и аз му сложих една свинска опашка да може да стига до него и да го натиска. а иначе като облепих клапите с едно текстилно тиксо вече имам парно и много благодаря на създателя на темата


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: radotom и 100 госта