Колеги, проблема ми е следния: направил съм си фаровете да се включват през реле след като динамото заработи. сложил съм ксенон (китайски ли е или каквъ незнам точно HIT или нещо от сорта беше...). Проблемът ми е следния - паля колата неколко кратно и няма проблем - всичко си работи както си трябва - но понякога, без закономерност в поредицата - след като се навърти стартера и запаля и включи релето да запали фаровете се губи тока на дигиталката. Незнам какво точно става, но след гореспоменатия проблем ми светва лампата на "батерията", след известно време спира да свети, и не мога да намеря причината и връзката... Лошото е че се нулират всички показания на километража. Подсветката на дигифиз-а продължава да си работи, както и индикацийте (лампичките) за фарове, масло, акомулатор и тн....
Нещата който съм открил са че дигиталката е захранена на веригата на 3-тия по ред от ляво на дясно предпазител, но не е проблема в него - тъпото е че като разбутам бушоните (изваждам и слагам наново) и нещата се оправят, но ако извада и сложа само 3-тия не става...
Проблем обвързан с Digifiz и ксенон
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем обвързан с Digifiz и ксенон
viewtopic.php?f=5&t=43770
Ето, почети си на воля. Ако си крайно луд, вземи един осцилоскоп и ще хванеш точно в коя точка по инсталацията се добавят смущенията. За ВН кабелите на ксенона: станиол за печени пилци.
Ето, почети си на воля. Ако си крайно луд, вземи един осцилоскоп и ще хванеш точно в коя точка по инсталацията се добавят смущенията. За ВН кабелите на ксенона: станиол за печени пилци.
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем обвързан с Digifiz и ксенон
За начало изключи това реле за автоматично запалване на фаровете. Известно време ще ги палиш ръчно от ключа, освен това до 1-ви ноември има време.
Силовата част на релето от къде си я захранил?
Силовата част на релето от къде си я захранил?
- butsefal
- Мнения: 814
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
- Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
- Двигател: RP AFN
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Проблем обвързан с Digifiz и ксенон
силовата част на релето е вързана точно след ключа за фаровете, вече не помня точно как беше вързано, но са 2 релета - едното за фаровете и едното за габарита, а ако реша да махна релетата няма да ми работят фаровете (или трябва по някакъв начин да шунтирам на мястото на релето). Четох горепосочената тема и тея дни като ми остане време мисля да сложа един 10 000mf кондензатор преди километража. па ще видим какв още става
ПС - Ачка, Обади се някой път като идваш към търново че се неми остава време да прескоча до горна да ти върна копчето за настройка (вече си имам оригиналното)
ПС - Ачка, Обади се някой път като идваш към търново че се неми остава време да прескоча до горна да ти върна копчето за настройка (вече си имам оригиналното)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта