Добра идея ли е да напръскам колелото на водната помпа с ...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Добра идея ли е да напръскам колелото на водната помпа с ...

Мнениеот Pavcho2 » Сря 18 окт 2006 5:22


Та добра идея ли е да напръскам колелото на водната помпа със смазка ? В смисъл ясно ми е че имам ремък да сменям - въпросния е на 30000км. и свири вече...мисълта ми е дали това ще предпазва от евентуален блокаж на помпата или няма сми?
Г2 1600 - PN.




Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Сря 18 окт 2006 5:35


НЕ ПРАВИ ГЛУПОСТИ!НЕ СМАЗВАЙ И НЕ СМЕНЯЙ!Просто си натегни ремъка.Въпросния се сменя заедно с ангренажния,т.е.на 50 000-60 000км.


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Сря 18 окт 2006 8:05


тръба написа:НЕ ПРАВИ ГЛУПОСТИ!НЕ СМАЗВАЙ И НЕ СМЕНЯЙ!Просто си натегни ремъка.Въпросния се сменя заедно с ангренажния,т.е.на 50 000-60 000км.
Не съм съгласен с теб! Този ремък се сменя на около 2-3 смени на маслото! Но си прав за натягането! И най-добре го смени 15-20 лв. струва!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 18 окт 2006 8:37


4oroi4o написа: Този ремък се сменя на около 2-3 смени на маслото!.. 15-20 лв. струва!

За цената.. че и по-малко даже струва!
:shock :shock :shock А извинявай, ти на колко хиляди сменяш маслото, тогава?!?!? :shock :shock :shock
Ремъка на водната помпа ми се скапа, защото имах счупено ухо на носача на помпата и двете шайби не бяха в една равнина, но ремъка на генератора си го смених сега, когато сменях и ангренажния! Т.е., на 60 000 км!
Не, че изглеждаше като чисто нов, но определено не беше скъсан!
Pavcho2, огледай старателно ремъка да не се е процепил вече, след като ти е преплъзвал и ако не е, обтегни си го нормално. Под нормално се разбира като го натиснеш ремъка в най-дългата му свободна част, да потъва около 15 мм.
Ако е нацепен вече, сменяй, че да не изпищиш на път! И използвай момента да видиш как се върти водната помпа. Ако затяга, значи проблема вече не ти е ремък!


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Сря 18 окт 2006 9:40


[quote="radotom :shock :shock :shock А извинявай, ти на колко хиляди сменяш маслото, тогава?!?!? :shock :shock :shock



На 8000км. защо???


Потребителски аватар
cosmo
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот cosmo » Сря 18 окт 2006 9:58


Ремъчна предавка не се смазва с нищо и по никаква причина.Просто си смени ремъка..


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 18 окт 2006 10:02


4oroi4o написа:На 8000км. защо???

Не, нищо, но ако толкова често ти се скапват ремъците, значи може би имаш някакво измятане на шайбите. Поне при мен имаше. Не бяха в една равнина и този на воднната помпа ми се скъса, прегрях мотора и... познай! :(


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Сря 18 окт 2006 10:19


radotom написа:
4oroi4o написа:На 8000км. защо???

Не, нищо, но ако толкова често ти се скапват ремъците, значи може би имаш някакво измятане на шайбите. Поне при мен имаше. Не бяха в една равнина и този на воднната помпа ми се скъса, прегрях мотора и... познай! :(

точно поради тази причина ги сменям по-рано! Защото веч един път си изпатих като си виках имам още малко..... и така!!! :?


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Чет 19 окт 2006 18:26


ОК ...днес натегнах ремъка и всичко е наред ...благодаря колегите :beer
РЕШЕНО :)


Потребителски аватар
psiho
Мнения: 91
Регистриран на: Съб 14 яну 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот psiho » Чет 19 окт 2006 18:59


Не прекалявай с натягането че натоварваш лагерите :blueeye: че като ти се свидят 10 лева ще се ръснеш повече след време за помпа и ремонт :beat_butt2


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Чет 19 окт 2006 20:00


какви лагери ще прецака ?


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Чет 19 окт 2006 20:43


Ами двата лагера на генератора си заминават :wink:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 19 окт 2006 21:35


4oroi4o написа:
тръба написа:НЕ ПРАВИ ГЛУПОСТИ!НЕ СМАЗВАЙ И НЕ СМЕНЯЙ!Просто си натегни ремъка.Въпросния се сменя заедно с ангренажния,т.е.на 50 000-60 000км.
Не съм съгласен с теб! Този ремък се сменя на около 2-3 смени на маслото! Но си прав за натягането! И най-добре го смени 15-20 лв. струва!
След 25 000 си губи качествата и почва да се разнищва!Континентал ще дръпнат пред Гейтс със стъклокерамичните нишки,които вграждат- вместо текстилни такива!Contitech за първоначално вграждане... :да: :да: :да:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: chriss, TheEx0rcist и 73 госта