


Колеги интересен проблем???? Решен
- jojo84
- Мнения: 370
- Регистриран на: Чет 10 мар 2005 10:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги интересен проблем???? Решен
Значи отивам на автомивка цялосно чистене и на всички стъкла.Пускам парното да духа на предния джам и на двата предни на вратите и няма и 3,4 минути и ми стават мазни стъклата и парното неможе да го издуха.Чиста стъклата пускам пак парно и пак същото можели някои да ми каже от каде може така да се получава от парното от въздуха да е така мазен ?????
Последна промяна от jojo84 на Сря 25 окт 2006 17:53, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Няма дано, това е. Отивай да ти сменят радиаторче на парното преди да ти е направило басеин в краката, а и зимата дойде. Това мазното е антифриз. По спомен до 100 лв. с труда и самото радиаторче трябва да ти стигнат, а може би и да останат. Успех.
Последна промяна от dj_tuhla на Пон 23 окт 2006 18:51, променено общо 2 пъти.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
vasstop написа:Други мнения няма, но ти предлагам да не гледаш как се сменя.
Ето ти пример:
[img]...
Сори ама не съм съгласен.На голф-2 не се налага да се сваля таблото.Поне аз ги сменям с миимално разкостване.Сваля се барчето.След което се свалят центалните духалки с основата на въздухопроводите,самия въздухопровод е закрепен към ппарното с две гайки.След като се махне въздухопровода за центалните духалки се освобождава поле за действие.Откачат се жилата маркучите на радиаторчето откъм двигателния отсек.Развиват се трите гайки които го държат и хоп парното е вън от колата.Максимум четири часа работа с наливането на антифриза

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vit_autosofia написа:Сори ама не съм съгласен.На голф-2 не се налага да се сваля таблото.Поне аз ги сменям с миимално разкостване.Сваля се барчето.След което се свалят центалните духалки с основата на въздухопроводите,самия въздухопровод е закрепен към ппарното с две гайки.След като се махне въздухопровода за центалните духалки се освобождава поле за действие.Откачат се жилата маркучите на радиаторчето откъм двигателния отсек.Развиват се трите гайки които го държат и хоп парното е вън от колата.Максимум четири часа работа с наливането на антифриза
Да и 2 щипки фира.. щото няма начин как да се откачат без да ги счупиш..
по-скоро няма как да се закачат

иначе на мен ми отне около 2.5 часа, без да съм правил подобна операция преди... включае вещото ръководство на Niksi по телефона

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта