колата е голф 3 АФТ мотор 96 година
4 диска АБС система
искам да споделя моето мнение на моята кола при АБС.
возил сам се в няколко коли с АБС и има разлика при моята.
значи проблемчето е че много бурзо се активирва АБС-а и колата неспира т.е някой път ми се слъчва при съвсем леко натиснат педал да се включи АБС-а и съутветно неспира както хората ( това може да е моя илюзия че спира по малко) но при другите коли пак голф 3 пак и други като закове и тогава пуска на по голям интервал. а моя много на късо ги сече ( незнам дали ме разбирате за какво говоря). някой с такъв голф да каже как е при него работата
мерси
Въпос за АБС на АФТ МОТОР 96 година.
- mitkobombata
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Хехе,на по-късните Голф-чета (1996-1997)АБС е по-нов и затова е така.И моите интервали са много къси,споко.А гадната гад много обича да се включва,когато спираш на неравна повърхност.Направи ми впечатление,че със зимните ми гуми интервалите са една идея по-дълги,сигурно имат повече сцепление,въпреки,че летните са 195/15 и са достатъчно нови.
- Svetilio
- Мнения: 376
- Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
мен не ми се е включвал често / освен като аз го влюча умишлено
/ , дано не се и налага....
За интервалите, трудно е да кажа дълги или къси , но според мен зависят от сцеплението и колко си натиснал педала .
Лятото ми се наложи да спра от 50 до 0 заради пешеходец , интервалите бяха мисля по-дълги от това скоро като го пробвах нарочно с дясно колело на лед - много кратки.
Да не пускам нова тема - като работи АБС чувате ли някакви шумове откъм педала - като скърцане нещо , питам за шум, не ритането
Колкото до усещането за неспиране - мисля ,че има и малко "психоза" от ритащия педал - усещаш ,че е малко по-рискова ситуацията и.....
Сестра ми /нов шофьор/ се шашна и директно вдигна крака / селски път с пясък - спира от 30-40 км/ и колата си върви
....съвсем не спира 

За интервалите, трудно е да кажа дълги или къси , но според мен зависят от сцеплението и колко си натиснал педала .
Лятото ми се наложи да спра от 50 до 0 заради пешеходец , интервалите бяха мисля по-дълги от това скоро като го пробвах нарочно с дясно колело на лед - много кратки.
Да не пускам нова тема - като работи АБС чувате ли някакви шумове откъм педала - като скърцане нещо , питам за шум, не ритането

Колкото до усещането за неспиране - мисля ,че има и малко "психоза" от ритащия педал - усещаш ,че е малко по-рискова ситуацията и.....

Сестра ми /нов шофьор/ се шашна и директно вдигна крака / селски път с пясък - спира от 30-40 км/ и колата си върви


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: paagrio и 122 госта