Въпос за АБС на АФТ МОТОР 96 година.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
mitkobombata
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Въпос за АБС на АФТ МОТОР 96 година.

Мнениеот mitkobombata » Нед 19 ное 2006 21:02


колата е голф 3 АФТ мотор 96 година
4 диска АБС система
искам да споделя моето мнение на моята кола при АБС.
возил сам се в няколко коли с АБС и има разлика при моята.
значи проблемчето е че много бурзо се активирва АБС-а и колата неспира т.е някой път ми се слъчва при съвсем леко натиснат педал да се включи АБС-а и съутветно неспира както хората ( това може да е моя илюзия че спира по малко) но при другите коли пак голф 3 пак и други като закове и тогава пуска на по голям интервал. а моя много на късо ги сече ( незнам дали ме разбирате за какво говоря). някой с такъв голф да каже как е при него работата
мерси




Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Нед 19 ное 2006 21:11


Проблема да не е в гумите защото ако гумите са лоши те няма да имат и добро сцепление и от там ще се включва и АБС по често.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 19 ное 2006 21:47


Хехе,на по-късните Голф-чета (1996-1997)АБС е по-нов и затова е така.И моите интервали са много къси,споко.А гадната гад много обича да се включва,когато спираш на неравна повърхност.Направи ми впечатление,че със зимните ми гуми интервалите са една идея по-дълги,сигурно имат повече сцепление,въпреки,че летните са 195/15 и са достатъчно нови.


Потребителски аватар
Svetilio
Мнения: 376
Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Svetilio » Нед 19 ное 2006 22:01


мен не ми се е включвал често / освен като аз го влюча умишлено :twisted: / , дано не се и налага....
За интервалите, трудно е да кажа дълги или къси , но според мен зависят от сцеплението и колко си натиснал педала .
Лятото ми се наложи да спра от 50 до 0 заради пешеходец , интервалите бяха мисля по-дълги от това скоро като го пробвах нарочно с дясно колело на лед - много кратки.
Да не пускам нова тема - като работи АБС чувате ли някакви шумове откъм педала - като скърцане нещо , питам за шум, не ритането :idea:
Колкото до усещането за неспиране - мисля ,че има и малко "психоза" от ритащия педал - усещаш ,че е малко по-рискова ситуацията и..... :wink:
Сестра ми /нов шофьор/ се шашна и директно вдигна крака / селски път с пясък - спира от 30-40 км/ и колата си върви :oops: ....съвсем не спира :roll:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 19 ное 2006 22:02


при мен се включва доста трудно, незнам дали е от гумите (goodyear - летните) или от нещо друго, но като цяло се е включвал няколко пъти и то при здраво настъпване на спирачките.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 19 ное 2006 22:52


И аз чувам един специфичен шум...той е от разпределителя на АБС-а,там наляганията са доста големи,нормално е и шум да има.Голф-ове караме-нормално е да тракат,возят твърдо и шумове да има :lol: .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: paagrio и 122 госта