така проблема е следния на колата има две инсталации една от РП и една от КР
на кой пин от кр-ската букса за комутатора трябва да подам мисля че е плюс от буксата на РП -то
беше закачен просто така и му изгубих дирята кабелът от рп-то е червен+жълт цвят
ако е нужно ще кача и снимки на буксите



неизвестен кабел
- toni82
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
- Автомобил: golf4 1.6 16v
- Двигател: azd
- Местоположение: italia
Re: неизвестен кабел
аз ти предлагам да не повдигаш темата повече защото някой модератор ще я заключи и няма да разбереш отговора 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: неизвестен кабел
Нико, послушай Тони 
Я дай наистина снимка, че нещо не се ориентирам във въпроса ти...
Иначе според АутоДата-та червено-жълт проводник е от контролера, пин17 към релето за горивните помпи. Захранване на комутатора се подава по зелена жица (пин 1 на комутатора) Това при RP-мотор на Г2

Я дай наистина снимка, че нещо не се ориентирам във въпроса ти...

Иначе според АутоДата-та червено-жълт проводник е от контролера, пин17 към релето за горивните помпи. Захранване на комутатора се подава по зелена жица (пин 1 на комутатора) Това при RP-мотор на Г2
- n-i-k-o
- Мнения: 496
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 16:12
- Автомобил: mk2 i passat b3
- Двигател: ev 1984 rp 1992
- Местоположение: plovdiv
Re: неизвестен кабел
radotom написа:Нико, послушай Тони
Я дай наистина снимка, че нещо не се ориентирам във въпроса ти...![]()
Иначе според АутоДата-та червено-жълт проводник е от контролера, пин17 към релето за горивните помпи. Захранване на комутатора се подава по зелена жица (пин 1 на комутатора) Това при RP-мотор на Г2
Радо по аутодата ми излиза за рп-то ама на кр не ми дава схема снимки ще ти пусна утре че колата не е при мен

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта