Пробвай да го стегнеш повече,да видиш колко ще се върти и колко км ще минеш,резултата никак няма да ти хареса
Черупката и биелата са също от достатъчно мек материал,за да се сплескват при много стягане и съответно да се натегне повече лагера,ако стягаш повече.Самият лагер е оловно-незнам си каква сплав (един стругар ми обясняваше един ден) и също може да се смачка безгрижно при престягане на черупките.Също така момента със "скъсването" е близичко след оказаното стягане,така че не е добре да пробваш на ръка...все ще ти се струва малко и ще го достягаш и ще трябва после да върнеш четвърт след скъсването

Помисли малко и за температурното разширение на коляновия вал и на отвора за лагера и самия лагер и за това,че този лагер се донатяга сам,когато колата загрее и съответно тогава е много важно хлабината му да е както трябва.Ти визуално го виждаш,че застава на равно с черупката,но това е само визуално и винаги има някакъв допуск,заради който не са съвсем равно.
Когато едно време хората са нямали динамометрични ключове под ръка, нещата са се правели така - сваляш биелата от буталото,слагаш лагерите и черупката на съответната шиика на вала и стягаш толкова,че като я пуснеш от горно положение,да пада надолу почти свободно.Ако си прекалил - не пада под собствената си тежест изобщо или стига само до някъде,ако е малко - пада много бързо и започва да е като махало около долното положение.Ако е идеално стегната - пада от горе до долу равномерно и застава право надолу.Съответно ако стягането няма никакво значение,нямаше да има логика да пада до някъде само или въобще да не пада и нямаше да пише по книгите колко се стягат

Горе за разпр. вал е същото,там има райберовано легло в главата и в черупката.Черупката се стяга до определен момент,без значение,че има лагер,защото след това вала започва да затяга,защото се нарушава отвора и в следствие на стягането,започва да става елипсовиден и вала се върти по-тежко.