Трябваше ми колата, ама не искаше да запали.Бутнахме, запали, покарах и след това ходих извънградско.След няколко дена съм си уредил среща и влизам в кочината ама като врътна ключа много мъчно врътва 1-2 пъти и умира, врътвам пак ама виждам че не му достига ток на стартера и таблото премигва,когато стартера се мъчи да завърти.Закаснявам страшно и звъня на едни аверчета, бутнаха ме и после като покарам няма никакъв проблем и пали от раз....мислех си.След няколко дена се получи същото нещо и зареждах акумулатора 8 часа, свърших си работата, всичко ОК.Днес, десет дена по-късно, слизам да препаля и стартера си върти без проблем, има супер вътък.Премерих акумулатора преди да запаля и си беше на около 12-13 волта, следкато запалих на 1000 оборота напрежението е 13.70 волта.Струва ми се, че тая пущина не зарежда достатъчно, защото се чудя какво ще стане ако включа всички консуматори, сигурно ще падне доста под 13.70 волта при 1000оборота.Не ми се иска проблемът да е в акумулатора, струва ми се, че още се държи и ще изкара по-дълго...
Кажете си мнението, колата е Голф 2 1.8 моно, а генератора си е Бош...
Хайде със здраве и умната със заледения асфалт
