въпрос за маслени повдигачи
- Ico74
- Мнения: 179
- Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
въпрос за маслени повдигачи
здравеите мотора ми е 1.6 абу маслените повдигачи ми цъкат при студен и топъл мотор .според вас трябва ли да предприемам нещо или да си карам така и проблем ли е .
- vasstop
- Гадфадъ'

- Мнения: 17180
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Не е проблем да караш и така. Първото нещо, което можеш да направиш е да смениш маслото с друго - по-добро.
Ако проблема не се оправи може да се извадят повдигачите, да се накиснат в кореселин и да се монтират пак. Обикновено това оправя проблема, но временно.
Третото е да купиш нови повдигачи - между 10 и 16лв на бройка.
Марката е INA.
Другото което можеш да погледнеш е дали няма износване на разпределителния вал - тогава работата става по-дебела - ще трябва да търсиш нов разпределителен вал.
Ако проблема не се оправи може да се извадят повдигачите, да се накиснат в кореселин и да се монтират пак. Обикновено това оправя проблема, но временно.
Третото е да купиш нови повдигачи - между 10 и 16лв на бройка.
Марката е INA.
Другото което можеш да погледнеш е дали няма износване на разпределителния вал - тогава работата става по-дебела - ще трябва да търсиш нов разпределителен вал.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Масло за скорости не сипвай файда никаква ....
Поред на номерата..
-Маслото какво е марка, вискозитет, минерално,синтетично, полусинтет. , на колко хиляди е от смяна.. мястото от където си го вземал проверено ли е?.. ако е повечко от 7-8 хиляди, сменявай марката на маслото, и сложи някакво по-хубаво.. демек ако си карал със минерално бягай на полусинтетика.
-Премери налягането на маслото .. не трябва да е по- малко от 1.8 - 2.0 бар на загряла кола на тихи обороти..
-Тропането престава ли когато форсираш?
И накрая.. няма пово за притеснения, стига всичко да ти е в рамките.. с маслото, и с налягането...
Карай и си свиркай.. стига да не тропа на умряло..
Поред на номерата..
-Маслото какво е марка, вискозитет, минерално,синтетично, полусинтет. , на колко хиляди е от смяна.. мястото от където си го вземал проверено ли е?.. ако е повечко от 7-8 хиляди, сменявай марката на маслото, и сложи някакво по-хубаво.. демек ако си карал със минерално бягай на полусинтетика.
-Премери налягането на маслото .. не трябва да е по- малко от 1.8 - 2.0 бар на загряла кола на тихи обороти..
-Тропането престава ли когато форсираш?
И накрая.. няма пово за притеснения, стига всичко да ти е в рамките.. с маслото, и с налягането...
Карай и си свиркай.. стига да не тропа на умряло..
Последна промяна от wili98 на Пон 27 мар 2006 21:42, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Limitlezz и 101 госта