Голф 4 Майсторите да помагат за съединителя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kerkelov
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 17 окт 2006 0:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Голф 4 Майсторите да помагат за съединителя

Мнениеот kerkelov » Чет 26 окт 2006 18:03


Ами значи проблема е следния съединителя отделя много много ниско направо до самия мокет на долу. Първа и задна скорост хъркат , иначе помпата не е омаслена въобще. Иначе съединителя не боксува. Моля кажете от какво може да е.




Потребителски аватар
tonino
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 16:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tonino » Чет 26 окт 2006 19:06


ако си сменял съединителя и сее получило да отделя много долу значи феродото е по дебело .
ако е така изпаржиго(изкачи един баир на полу съединител)
често помага.
има и възможност и за въздух или шчупена прожина на горна помпа(малко вероятно)


Потребителски аватар
kerkelov
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 17 окт 2006 0:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот kerkelov » Чет 26 окт 2006 19:25


Ами съединителя не съм го сменял. А за прожината защо да е малко вероятно


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 26 окт 2006 19:27


аз съм за горна помпа(на педала) на едно тди ми се взе акъла:смяна първо цилиндър после амбреаж и 4ак след горната помпа се вдигна педала;пробваи да подложиш нещо между педала и ябълката на помпата и ако ти се вдигне педала знаеш какво е!успех


Потребителски аватар
kerkelov
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 17 окт 2006 0:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот kerkelov » Чет 26 окт 2006 19:30


Мерси то и моито е ТДИ та може и да е същото ама ми обясни каде по точно да го подложа тва нещо кадето си написал


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 26 окт 2006 19:31


А регулирането как става????


Потребителски аватар
tonino
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 16:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tonino » Чет 26 окт 2006 19:32


ами заштото това ми сее случвало 2_3 пътя само на мерцедес.
пробвай първо с въздуха .
има оште един вариянт .парче шчупена прожина от феродовия диск се заклештва във притискателя и се получава съштия ефект


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 26 окт 2006 19:34


ябълката на оста на помпата влиза в леглото на педала вадиш я и просто подлагаш някаква малка гаика за проба ;нищо не се регулира


Потребителски аватар
kerkelov
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 17 окт 2006 0:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот kerkelov » Чет 26 окт 2006 19:51


Мерси много съм ви благодарен за изказаното мнение и за съветите. Ако някои се сеща още нещо да го сподели. Мерси колеги.


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Мнениеот tih » Чет 26 окт 2006 23:14


абсолютно същия проблем имах и аз, педала беше станал много твърд и отделяше много ниско, също като при тебе, а на всичкото и отгоре не се връщаше до горе в нормалното си положение. По случайност тогава ми се налагаше да свалям и скоростната кутия и смених феродовия диск, някой по-горе беше споменал за пружини на феродовия диск, само да поясня че на Голф 4 няма пружини, пружините в случая явно са на притискателния диск (не съм компетентен, може и да не съм се изразил правилно). Тааа исках да кажа че в самата скоростна кутия нямаше проблеми. Проблема при мен беше в горната помпа която е под самия педал в купето, смених я и всичко се оправи както си беше преди. Един съвет, не се пробвай да я ремонтираш, както направих аз, аз я прецаках още повече, а по начина по който е направена си правя заключение че е консуматив. Лошото е че няма и заместител или избор между марки и цени, поне аз не намерих, аз намерих по моргите, струваше ми 40лв., а нова има на Закс - 220лв. Най-добре търси по моргите, много по евтино, а и едвали колата от която ще е свалена са я бракували точно заради тая помпа. Успех, мисля че това е твоя проблем и решение :wink:


Meister
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Мнениеот Meister » Пет 27 окт 2006 20:39


Напомпи педала на съединителя, преди да вклучиш на скорост, ако е ОК - въздух, ако не е ОК - сменяй съединителя


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 27 окт 2006 21:03


Meister написа:Напомпи педала на съединителя, преди да вклучиш на скорост, ако е ОК - въздух, ако не е ОК - сменяй съединителя
ако проблема е в горната помпа , с припомпване педала не се вдига!а при въздух педала е много мек и пак не отделя


Потребителски аватар
kerkelov
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 17 окт 2006 0:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот kerkelov » Съб 28 окт 2006 10:46


Добре а горна помпа имате предвид тази до самия педал на саединителя или тази която влиза в скоростната кутия.


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Мнениеот tih » Съб 28 окт 2006 11:47


kerkelov написа:Добре а горна помпа имате предвид тази до самия педал на саединителя или тази която влиза в скоростната кутия.


тази която е под самия педал на съединителя.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: SimonDosev и 66 госта