Смяна на турбо Г4 1.8Т

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
fatix
Мнения: 145
Регистриран на: Нед 10 яну 2010 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Смяна на турбо Г4 1.8Т

Мнениеот fatix » Вто 08 ное 2011 16:57


От няколко дни насам турбото започна да издава странни звуци по време на бууст наподобява стържене и се чува съвсем ясно как се развърта!Въпроса ми е понеже тези дни ще го свалям а имам оферта за К03s от ауди тт 180 коня,трябва ли да сменям и моя MAP сензор с този от аудито или няма значение? Попринцип колата ми е чипосана и дали ще трябва да се сменя чипа ако сложа К03s или слагам и карам?




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Смяна на турбо Г4 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 08 ное 2011 17:26


Няма грижи директно да го смениш.Принципно k03s прави малко по-голям дебит ,но дебитомера това го отчита.По софта обаче не знам какво ти е човъркано.За всеки случей като го сложиш виж дали не прави бедна смес.


fatix
Мнения: 145
Регистриран на: Нед 10 яну 2010 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на турбо Г4 1.8Т

Мнениеот fatix » Вто 08 ное 2011 17:34


И аз мисля че няма проблем,но все пак да питам!Първо ще сваля моето турбо да видиме какво се е случило,досега ми даваше от време на време богата смес от чипа след смяната ще видиме!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Смяна на турбо Г4 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 08 ное 2011 17:43


Това с богатат смес ако е грешка и колата ти е с клапа с жило със сигурност не е от чипа ,а нещо друго.Иначе за бедна/богата смес се гледа волтажа на сондата при пълна газ(той тогава компютъра не следи за това и не псука грешки).Даже най-хубаво е да се закачи широколентова сонда да видиш точно колко богата е.Турбото за да го видиш не е задължително да го откачаш цялото - достатъчно е да махнеш меката връзка към катализатора и всичко се вижда - пунатини,луфтове.....Единствено не се вижда ако имаш откъсната лопатка в студената част ,ама ако беше така до сега да си разбрал mhihi


fatix
Мнения: 145
Регистриран на: Нед 10 яну 2010 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на турбо Г4 1.8Т

Мнениеот fatix » Вто 08 ное 2011 17:56


Без жило на газта съм и с две сонди ....турбото го гледах интересното е че няма грам луфт а звука е като все едно бъркаш с метална пръчка във перката на вентилатор но разлика във вървежа няма!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Смяна на турбо Г4 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 09 ное 2011 10:11


Тогава можеш да го отвориш и от студената част да го погледнеш ,но ти препоръчвам първо да огледаш въздушните пътища.Веднага се сещам за една метална част отстрани на пасажерския калник преди кулера която като влезнеш в дупка и се откача.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 151 госта