счупено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nani
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Радилово.обл.Пазарджик

счупено

Мнениеот nani » Пет 11 ное 2011 15:00


колеги счупи ки се тая част на карбуратора а той е 2е за какво служи?ако може някой да ми обясни и може ли без нея?
Прикачени файлове
247367754-5607023-215_300.jpg
247367754-5607023-215_300.jpg (16.82 KиБ) Видяна 880 пъти




Потребителски аватар
icoooico
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 23:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dolni Dabnik

Re: счупено

Мнениеот icoooico » Пет 11 ное 2011 16:35


Здравей колега, тази част която си посочил, е регулатор на оборотите, при студен и топъл двигател. По точно това е нещо като термостат и в зависимост от температурата, на антифриза подава повече или по малко газ. С две думи ако го изолираш, когато е студена колата ще работи нормално, но след като започне да загрява няма да иска да свали оборотите, и ше работи на доста високи обороти (това е при празен ход) това е към смукача. Предполагам си ме разбрал за какво говоря. Преди имах такъв голф и ми се счупи и на мен. Намерих обаче само на магазина такова нещо, че не можах да го залепя. Струваше 90 лева, преди 4, 5 години.


Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: счупено

Мнениеот chiki-riki » Пет 11 ное 2011 17:51


термо-партон или термо-ампула, на кой както му е удобно така му казва :) . Ново е доста скъпо, по добре потърси от някой колега от форума, втора употреба са г/д 40-50лв. Аз каrах известно време без него и когато е по студено времето оборотите са доста високи 1800-2000 по светофарите хора се чудеха квo става :D


Потребителски аватар
nani
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Радилово.обл.Пазарджик

Re: счупено

Мнениеот nani » Пет 11 ное 2011 18:00


icoooico написа:Здравей колега, тази част която си посочил, е регулатор на оборотите, при студен и топъл двигател. По точно това е нещо като термостат и в зависимост от температурата, на антифриза подава повече или по малко газ. С две думи ако го изолираш, когато е студена колата ще работи нормално, но след като започне да загрява няма да иска да свали оборотите, и ше работи на доста високи обороти (това е при празен ход) това е към смукача. Предполагам си ме разбрал за какво говоря. Преди имах такъв голф и ми се счупи и на мен. Намерих обаче само на магазина такова нещо, че не можах да го залепя. Струваше 90 лева, преди 4, 5 години.
мерси колега.ама то преди да се счупи тая част тя пак си ми държеше доста високи обороти когато е студена 2000 горе долу и като позагрее чак тогава падат не разбирам много от двигатели и т.н. ама при студена кола това не са ли доста високи обороти повтарям преди да се счупи?


Потребителски аватар
nani
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Радилово.обл.Пазарджик

Re: счупено

Мнениеот nani » Пет 11 ное 2011 18:05


chiki-riki написа:термо-партон или термо-ампула, на кой както му е удобно така му казва :) . Ново е доста скъпо, по добре потърси от някой колега от форума, втора употреба са г/д 40-50лв. Аз каrах известно време без него и когато е по студено времето оборотите са доста високи 1800-2000 по светофарите хора се чудеха квo става :D

аз си мисля да се опитам да го залепя.счупи се точно кадето влиза и излиза атифриза (тръбичките на които се слагат маркучите)


Потребителски аватар
icoooico
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 23:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dolni Dabnik

Re: счупено

Мнениеот icoooico » Пет 11 ное 2011 18:26


мерси колега.ама то преди да се счупи тая част тя пак си ми държеше доста високи обороти когато е студена 2000 горе долу и като позагрее чак тогава падат не разбирам много от двигатели и т.н. ама при студена кола това не са ли доста високи обороти повтарям преди да се счупи?[/quote]

Да наистина са малко високи,нормално е мисля за карбуратор на смукач да са около 1200: 1300.но те са му и доста годинките, та не можеш да очакваш да работи като ново. Опитай да го залепиш, и виж дали са чисти маркучите, да няма някакво задръстване, че ако не минава добре антифриз през тях и може и от това да ти държи високи обороти. Успех :beer


Потребителски аватар
nani
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Радилово.обл.Пазарджик

Re: счупено

Мнениеот nani » Пет 11 ное 2011 18:32


ок мерси :beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: b747 и 59 госта