счупено
- nani
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Радилово.обл.Пазарджик
счупено
колеги счупи ки се тая част на карбуратора а той е 2е за какво служи?ако може някой да ми обясни и може ли без нея?
- Прикачени файлове
-
- 247367754-5607023-215_300.jpg (16.82 KиБ) Видяна 881 пъти
- icoooico
- Мнения: 22
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 23:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dolni Dabnik
Re: счупено
Здравей колега, тази част която си посочил, е регулатор на оборотите, при студен и топъл двигател. По точно това е нещо като термостат и в зависимост от температурата, на антифриза подава повече или по малко газ. С две думи ако го изолираш, когато е студена колата ще работи нормално, но след като започне да загрява няма да иска да свали оборотите, и ше работи на доста високи обороти (това е при празен ход) това е към смукача. Предполагам си ме разбрал за какво говоря. Преди имах такъв голф и ми се счупи и на мен. Намерих обаче само на магазина такова нещо, че не можах да го залепя. Струваше 90 лева, преди 4, 5 години.
- chiki-riki
- Мнения: 748
- Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Пловдив
Re: счупено
термо-партон или термо-ампула, на кой както му е удобно така му казва
. Ново е доста скъпо, по добре потърси от някой колега от форума, втора употреба са г/д 40-50лв. Аз каrах известно време без него и когато е по студено времето оборотите са доста високи 1800-2000 по светофарите хора се чудеха квo става 
- nani
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Радилово.обл.Пазарджик
Re: счупено
мерси колега.ама то преди да се счупи тая част тя пак си ми държеше доста високи обороти когато е студена 2000 горе долу и като позагрее чак тогава падат не разбирам много от двигатели и т.н. ама при студена кола това не са ли доста високи обороти повтарям преди да се счупи?icoooico написа:Здравей колега, тази част която си посочил, е регулатор на оборотите, при студен и топъл двигател. По точно това е нещо като термостат и в зависимост от температурата, на антифриза подава повече или по малко газ. С две думи ако го изолираш, когато е студена колата ще работи нормално, но след като започне да загрява няма да иска да свали оборотите, и ше работи на доста високи обороти (това е при празен ход) това е към смукача. Предполагам си ме разбрал за какво говоря. Преди имах такъв голф и ми се счупи и на мен. Намерих обаче само на магазина такова нещо, че не можах да го залепя. Струваше 90 лева, преди 4, 5 години.
- nani
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Радилово.обл.Пазарджик
Re: счупено
chiki-riki написа:термо-партон или термо-ампула, на кой както му е удобно така му казва. Ново е доста скъпо, по добре потърси от някой колега от форума, втора употреба са г/д 40-50лв. Аз каrах известно време без него и когато е по студено времето оборотите са доста високи 1800-2000 по светофарите хора се чудеха квo става
аз си мисля да се опитам да го залепя.счупи се точно кадето влиза и излиза атифриза (тръбичките на които се слагат маркучите)
- icoooico
- Мнения: 22
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 23:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dolni Dabnik
Re: счупено
мерси колега.ама то преди да се счупи тая част тя пак си ми държеше доста високи обороти когато е студена 2000 горе долу и като позагрее чак тогава падат не разбирам много от двигатели и т.н. ама при студена кола това не са ли доста високи обороти повтарям преди да се счупи?[/quote]
Да наистина са малко високи,нормално е мисля за карбуратор на смукач да са около 1200: 1300.но те са му и доста годинките, та не можеш да очакваш да работи като ново. Опитай да го залепиш, и виж дали са чисти маркучите, да няма някакво задръстване, че ако не минава добре антифриз през тях и може и от това да ти държи високи обороти. Успех
Да наистина са малко високи,нормално е мисля за карбуратор на смукач да са около 1200: 1300.но те са му и доста годинките, та не можеш да очакваш да работи като ново. Опитай да го залепиш, и виж дали са чисти маркучите, да няма някакво задръстване, че ако не минава добре антифриз през тях и може и от това да ти държи високи обороти. Успех

- nani
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Радилово.обл.Пазарджик
Re: счупено
ок мерси 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта