ПРоблем с паленето сутрин
-
ionko
- Мнения: 159
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
ПРоблем с паленето сутрин
Здравеите фенове на VW
Имам един проблем с голфа тои е 1,8 ABS 90кс имам и газова уредба.Сутрин когато паля на бензин оборотите са много ниски и колата угасва,трябва да повишавам оборотите крачно за да не угасне.ТАка като поработи няколко минути се нормализират но тоиз проблем го няма когато времето е топло някои има ли обяснение на какво се дължи това в форума търсех наи-вече се споменаваше за автоматичния смукач че е проблема.Благодаря на отговорилите 
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: ПРоблем с паленето сутрин
Често срещан проблем. Порови се в търсачката има поне 20-30 такива теми и все пак:
свещи
датчик за температура като начало..........
свещи
датчик за температура като начало..........
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ionko написа:от прочетеното разбрах че е или от датчика за температура или от моторчето което регулира оборотите,странно защо никои друг с като моя двигател не е писал да има проблем при палене,като сменим този температурен датчик ще пиша какво е станало
Свали свещите и виж да не са много зацапани и погледни тази тема:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=26258
-
martins
- Мнения: 85
- Регистриран на: Нед 13 ное 2005 21:35
- Автомобил: Vw Vento
- Двигател: 1.8 ABS 1992
- Местоположение: Пловдив
Имам автомобил със същия двигател, пали вдига до 1300 оборота и след 2-3 сек пада на 1000 докато загрее, след което си работи на 900.
Имал съм леки проблеми при запалването но след смяна на свещи всичко се оправи /по трудно палеше/. Ако ти претриса на ниски обороти и след като е заграл двигателя може да се окаже че е от свещите. Но може и да е от стъпковия двигател той регулира точно това оборотите на празен ход.
Имал съм леки проблеми при запалването но след смяна на свещи всичко се оправи /по трудно палеше/. Ако ти претриса на ниски обороти и след като е заграл двигателя може да се окаже че е от свещите. Но може и да е от стъпковия двигател той регулира точно това оборотите на празен ход.
- IvanMan
- джедай

- Мнения: 10448
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
сипи добавка за прочистване на инжекционна и карай на бензин известно време. ако няма да ходиш на диагностика за да разбереш от къде е проблема извади от акумулатора плюсовата клема за около 10 минути за да изчистиш грешките от компютъра. познат газаджия ми беше казал винаги да си сипвам добавказа прочистване на инжекционна като профилактика и никога не съм имал проблеми като съм карал на бензин (по голямата част от времето се кара на газ).
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
- sport generation
- Мнения: 219
- Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
-
ionko
- Мнения: 159
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
намерихме смукача беше едно моторче което регулира едно като буталце
и тои натиска там дето е закачено жилото и оборотите би трябвало да се оправят, да обаче това моторче се мръдва съвсем леко и неможи да увеличи оборотите достатъчно което ме навява на мисълта че освен този датчик за температурата да е развален,вие какво ще ме посъветвате и някои знае ли каде се намира този датчик
и тои натиска там дето е закачено жилото и оборотите би трябвало да се оправят, да обаче това моторче се мръдва съвсем леко и неможи да увеличи оборотите достатъчно което ме навява на мисълта че освен този датчик за температурата да е развален,вие какво ще ме посъветвате и някои знае ли каде се намира този датчик
-
ionko
- Мнения: 159
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Незнам вече какво да правя смених датчика за температурата с чисто нов
ремонтирахме моторчето на смукача вече пали от първия път на бензин когато е на свободна оборотите са 1100 и като загрее падат на 900,но като е студена ако я изфорсирам за да мине на газ за миг се задавя и иска да угасне и тогава ги вдига и мине ли на газ оборотите стават ниски 600.Най-общо казано като е студена пали на бензин но ако искам да я карам придърпва, а ако е на газ върви добре но оборотите са ниски докато загрее.Какво ще ме посъветвате? ДА допълня че рестартирах компа и пак така прави
ремонтирахме моторчето на смукача вече пали от първия път на бензин когато е на свободна оборотите са 1100 и като загрее падат на 900,но като е студена ако я изфорсирам за да мине на газ за миг се задавя и иска да угасне и тогава ги вдига и мине ли на газ оборотите стават ниски 600.Най-общо казано като е студена пали на бензин но ако искам да я карам придърпва, а ако е на газ върви добре но оборотите са ниски докато загрее.Какво ще ме посъветвате? ДА допълня че рестартирах компа и пак така прави
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта

