AAM гасне на ниски обороти при 65-70 градуса

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dann
Мнения: 86
Регистриран на: Чет 21 сеп 2006 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

AAM гасне на ниски обороти при 65-70 градуса

Мнениеот dann » Пет 10 ное 2006 10:59


ползвах търсачката, но не открих нищо по моя проблем :(

проблема е следния: сутрин пали и работи нормално докато не достигне почти 70 градуса (според уреда на таблото) и тогава започва да гасне като не му подавам газ :( и така докато стрелката за температурата не подмине 70 - 80 градуса

Моля, за помощ много е гадно като не мога да потегледя нормално и изнервям тези, които ззад мен :oops:

благодаря предварително




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 10 ное 2006 11:00


Караш ли на газ?
Проверявал ли си в какво състояние е тампона под моноинжекциона?


Потребителски аватар
dann
Мнения: 86
Регистриран на: Чет 21 сеп 2006 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dann » Пет 10 ное 2006 11:45


нямам газова и не мисля да слагам за сега
не съм поглеждал за тампона


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пет 10 ное 2006 12:26


Много странно на един приятел с газова му гаснеше точно при тези градуси както ти казваш, но газаджиите му я оправиха.


Потребителски аватар
dann
Мнения: 86
Регистриран на: Чет 21 сеп 2006 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dann » Пет 10 ное 2006 13:49


утре ще го водя на доктор :wink:
после ще пиша за решението на проблема

Последна промяна от dann на Пет 10 ное 2006 20:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19708
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 10 ное 2006 14:01


Възможно е датчика за температура да ти отчита по-висока стойност и да спира работата на 'автоматичния смукач'. Т. е., компа да смята, че колата ти е по-загряла от действителното и да ти пуска по-малко от необходимото за този режим на работа бензинец.
Макар, че при 70*, ако мислим логично, вече не би трябвало да има проблеми с бедна смес... А да ти лъжат и двата, че темп ти е по-висока... не, че не може, ама.


Потребителски аватар
dann
Мнения: 86
Регистриран на: Чет 21 сеп 2006 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dann » Нед 12 ное 2006 8:28


отивам вчера в сервиза да го погледнат защо гасне а там колата си работи нормално :(
поне открих от къде тече антифриз сипах му една добавка за 5лв. момчето каза,че трябва да помогне и да спре тече, но времето ще покаже
благодаря на всички които откликнаха на проблема ми


Потребителски аватар
lizzarde
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 23:53
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот lizzarde » Пон 13 ное 2006 15:28


Интересно, имам абсолютно същия проблем, но двигателя е 2.0GTI 115к.с. (2Е) без газова уредба. До сега (1г. вече) не съм намерил решение. Сменени са: ламбда сонда, термостат, кабели и свещи, датчици - за температура и за перката на охлаждането. Дроселната клапа е почистена. Както каза един приятел само купето е 93год., всичко друго е 2005-2006г.:) Последно ще сменям гумички на клапани. Дано намерим решение на проблема.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 13 ное 2006 16:47


Търси проблема в ЕКУ-то. Пробвай да намериш едно от някъде само за проба и виж дали с него ще работи по същия начин...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 25 госта