проблем сас стартера

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ivo_barns
Мнения: 192
Регистриран на: Нед 28 май 2006 5:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

проблем сас стартера

Мнениеот ivo_barns » Вто 07 ное 2006 9:51


здравеите на всички.не пиша 4есто но пак за това 4ета вси4ки теми.моля за малко помощ защото се видях в 4удо.имам едно голф4е двоика доста старо но си го оби4ам защото никаде не ме е оставяло.то е 84 година 2ее .зна4и проблема е следния сас нов акомулатор сам ,носих стартера на ремонт смениха вси4ко по него и вапреки вси4ко ако не запали веднага след пет десет секунди запо4жа да варти все едно акомулаторат е издал багаза.немога да си обясня какаж мозе да е проблема за това ви моля да споделите нешто по тоя проблем.благодаря ви предварително.

Последна промяна от ivo_barns на Вто 07 ное 2006 19:00, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Angeljordan
Мнения: 181
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Angeljordan » Вто 07 ное 2006 11:41


Виж някъде да няма "отечка", някой кабел да не прави номера, защото при тази ситуация, обикновено е това. Някоя армировка на плюсов кабел да е здала багажа...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 07 ное 2006 12:05


Ами според мен възможностите са 3
1. Нов, но скапан акумулатор!
2. Ремонтиран, но наакан стартер
3. Кофти връзка по силовите кабели.

Вариант 3 се установява най-леко и евтино. След като не успее да запали отваряш капака, за да ти е на удобно и тогава въртиш отново. Ако има кофти връзка, тя ще се загрее. Имай предвид, че може даже да пари! За всеки случай, провери да са стегнати всички клеми на плъсовете и минусите. И по акумулатора, и по купето и по двигателя. Като проверяваш '+' на стартера, внимавай, защото машинката на бендикса е малко чуплива там, дето са болтовете.

Т2.: Ами... какви ли не майстори има... И какви ли не резервни части!

т 1.: Втората част на т 2,!
В неделя изхвърлих един акумулатор 'Искра' на по-малко от 2 месеца служба, но с изгубена гаранционна карта! Беше ми подарен от дядото, но той не запазил документите и...Пък и дядото е в Троян


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ре

Мнениеот madnez » Вто 07 ное 2006 18:19


Значи като почне да върти все едно няма ток, погледни дали ти рестартира часовника на таблото, предполагам няма да го рестартира, защото ме съмнява да е от акумулатора :). Ако имаш уред за измерване на напрежение, един човек да седи отпред и да е пипнал на + и -, като завъртиш акомулатора не трябва да пада под 10 волта ,ако пада към 8 9 значи не е дозареден или е прецакан. Ако ли пък не пада ами върти тромаво най-вероятно е една фтулка, намира се някъде около бендикса, но със точност немога да ти кажа ,не съм чак толкова в час. При мен на стария голф имаше същия проблем бях сигурен че не е от акумулатора и се оказа тази фтулка. Просто при втора ръка стартер или хабен майстор стават такива неща. А проблема за тромавото въртене беше че като изхвърли бендикса напред задираше тази фтулка и тя му правеше усилие което едвам преодоляваше. Ако беше бензин явно щеше да кихне и да палне, но моя беше дизел и си му трябваше хубаво да преварти за да запали.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 07 ное 2006 18:47


Колега ivo_barns, хайде моля те да си оправиш заглавието, за да може следващите поколения след теб, ползвайки търсачката да могат да намерят и прочетат твоята тема, и евентуалното решение на проблема.
Благодаря!


Потребителски аватар
ivo_barns
Мнения: 192
Регистриран на: Нед 28 май 2006 5:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот ivo_barns » Вто 07 ное 2006 19:05


vasstop написа:Колега ivo_barns, хайде моля те да си оправиш заглавието, за да може следващите поколения след теб, ползвайки търсачката да могат да намерят и прочетат твоята тема, и евентуалното решение на проблема.
Благодаря!
извиняваи vasstop оправих го не знаех 4е седят така нещата :D


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 07 ное 2006 19:08


Втулката в кожуха на съединителя менихте ли ?


Потребителски аватар
ivo_barns
Мнения: 192
Регистриран на: Нед 28 май 2006 5:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: проблем сас стартера

Мнениеот ivo_barns » Вто 07 ное 2006 19:09


ivo_barns написа:здравеите на всички.не пиша 4есто но пак за това 4ета вси4ки теми.моля за малко помощ защото се видях в 4удо.имам едно голф4е двоика доста старо но си го оби4ам защото никаде не ме е оставяло.то е 84 година 2ее .зна4и проблема е следния сас нов акомулатор сам ,носих стартера на ремонт смениха вси4ко по него и вапреки вси4ко ако не запали веднага след пет десет секунди запо4жа да варти все едно акомулаторат е издал багаза.немога да си обясня какаж мозе да е проблема за това ви моля да споделите нешто по тоя проблем.благодаря ви предварително.
благодаря на вси4ки утре се захващам да проследя всеки един кабел из купето,нямам уред никакав но ще се оправям някак 10x :)


Потребителски аватар
ivo_barns
Мнения: 192
Регистриран на: Нед 28 май 2006 5:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот ivo_barns » Вто 07 ное 2006 19:11


L&R написа:Втулката в кожуха на съединителя менихте ли ?
не но ми дадоха резервна ама като незнам каде да я поставй помагаи :D


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 07 ное 2006 19:16


Охо сменяй на Голф2 преди два дни я смених и стартера върти като тасманийски дявол.
Значи мастера я изтъбуши с метчик, завива се в старата и се издърпва, после внимателно набиване на новата и си ти.


Потребителски аватар
ivo_barns
Мнения: 192
Регистриран на: Нед 28 май 2006 5:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот ivo_barns » Вто 07 ное 2006 19:18


L&R написа:Охо сменяй на Голф2 преди два дни я смених и стартера върти като тасманийски дявол.
Значи мастера я изтъбуши с метчик, завива се в старата и се издърпва, после внимателно набиване на новата и си ти.
кофти и такава дзадза нямам бре направо ми се вие свят ве4е


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ре

Мнениеот madnez » Вто 07 ное 2006 19:19


точно тази фтулка дето казва L&R беше и при мен.


Потребителски аватар
ivo_barns
Мнения: 192
Регистриран на: Нед 28 май 2006 5:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: ре

Мнениеот ivo_barns » Вто 07 ное 2006 19:26


madnez написа:точно тази фтулка дето казва L&R беше и при мен.
зна4и може наистина да е от пущината и затова да са ми я дали ама ме е страх да не зопне ж кутията 4е после много лошо


Потребителски аватар
B_O_S_S_S
Мнения: 741
Регистриран на: Пет 24 фев 2006 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот B_O_S_S_S » Вто 07 ное 2006 21:06


и при мене по -едно време беше така когато бях свалял акумолатора да го зареждам ... и се оказа минуса от акумолатора не бях стегнал на самия акумолатор


Потребителски аватар
deyan_petrov
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ре

Мнениеот deyan_petrov » Вто 07 ное 2006 21:51


ivo_barns написа:
madnez написа:точно тази фтулка дето казва L&R беше и при мен.
зна4и може наистина да е от пущината и затова да са ми я дали ама ме е страх да не зопне ж кутията 4е после много лошо
не може да цопне извади старата сложи новата и малко грес в нея.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта