


проблем сас стартера
- ivo_barns
- Мнения: 192
- Регистриран на: Нед 28 май 2006 5:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
проблем сас стартера
здравеите на всички.не пиша 4есто но пак за това 4ета вси4ки теми.моля за малко помощ защото се видях в 4удо.имам едно голф4е двоика доста старо но си го оби4ам защото никаде не ме е оставяло.то е 84 година 2ее .зна4и проблема е следния сас нов акомулатор сам ,носих стартера на ремонт смениха вси4ко по него и вапреки вси4ко ако не запали веднага след пет десет секунди запо4жа да варти все едно акомулаторат е издал багаза.немога да си обясня какаж мозе да е проблема за това ви моля да споделите нешто по тоя проблем.благодаря ви предварително.
Последна промяна от ivo_barns на Вто 07 ное 2006 19:00, променено общо 1 път.
- Angeljordan
- Мнения: 181
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ами според мен възможностите са 3
1. Нов, но скапан акумулатор!
2. Ремонтиран, но наакан стартер
3. Кофти връзка по силовите кабели.
Вариант 3 се установява най-леко и евтино. След като не успее да запали отваряш капака, за да ти е на удобно и тогава въртиш отново. Ако има кофти връзка, тя ще се загрее. Имай предвид, че може даже да пари! За всеки случай, провери да са стегнати всички клеми на плъсовете и минусите. И по акумулатора, и по купето и по двигателя. Като проверяваш '+' на стартера, внимавай, защото машинката на бендикса е малко чуплива там, дето са болтовете.
Т2.: Ами... какви ли не майстори има... И какви ли не резервни части!
т 1.: Втората част на т 2,!
В неделя изхвърлих един акумулатор 'Искра' на по-малко от 2 месеца служба, но с изгубена гаранционна карта! Беше ми подарен от дядото, но той не запазил документите и...Пък и дядото е в Троян
1. Нов, но скапан акумулатор!
2. Ремонтиран, но наакан стартер
3. Кофти връзка по силовите кабели.
Вариант 3 се установява най-леко и евтино. След като не успее да запали отваряш капака, за да ти е на удобно и тогава въртиш отново. Ако има кофти връзка, тя ще се загрее. Имай предвид, че може даже да пари! За всеки случай, провери да са стегнати всички клеми на плъсовете и минусите. И по акумулатора, и по купето и по двигателя. Като проверяваш '+' на стартера, внимавай, защото машинката на бендикса е малко чуплива там, дето са болтовете.
Т2.: Ами... какви ли не майстори има... И какви ли не резервни части!
т 1.: Втората част на т 2,!
В неделя изхвърлих един акумулатор 'Искра' на по-малко от 2 месеца служба, но с изгубена гаранционна карта! Беше ми подарен от дядото, но той не запазил документите и...Пък и дядото е в Троян
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
Значи като почне да върти все едно няма ток, погледни дали ти рестартира часовника на таблото, предполагам няма да го рестартира, защото ме съмнява да е от акумулатора
. Ако имаш уред за измерване на напрежение, един човек да седи отпред и да е пипнал на + и -, като завъртиш акомулатора не трябва да пада под 10 волта ,ако пада към 8 9 значи не е дозареден или е прецакан. Ако ли пък не пада ами върти тромаво най-вероятно е една фтулка, намира се някъде около бендикса, но със точност немога да ти кажа ,не съм чак толкова в час. При мен на стария голф имаше същия проблем бях сигурен че не е от акумулатора и се оказа тази фтулка. Просто при втора ръка стартер или хабен майстор стават такива неща. А проблема за тромавото въртене беше че като изхвърли бендикса напред задираше тази фтулка и тя му правеше усилие което едвам преодоляваше. Ако беше бензин явно щеше да кихне и да палне, но моя беше дизел и си му трябваше хубаво да преварти за да запали.

- ivo_barns
- Мнения: 192
- Регистриран на: Нед 28 май 2006 5:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: проблем сас стартера
благодаря на вси4ки утре се захващам да проследя всеки един кабел из купето,нямам уред никакав но ще се оправям някак 10xivo_barns написа:здравеите на всички.не пиша 4есто но пак за това 4ета вси4ки теми.моля за малко помощ защото се видях в 4удо.имам едно голф4е двоика доста старо но си го оби4ам защото никаде не ме е оставяло.то е 84 година 2ее .зна4и проблема е следния сас нов акомулатор сам ,носих стартера на ремонт смениха вси4ко по него и вапреки вси4ко ако не запали веднага след пет десет секунди запо4жа да варти все едно акомулаторат е издал багаза.немога да си обясня какаж мозе да е проблема за това ви моля да споделите нешто по тоя проблем.благодаря ви предварително.

- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
точно тази фтулка дето казва L&R беше и при мен.
- ivo_barns
- Мнения: 192
- Регистриран на: Нед 28 май 2006 5:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: ре
зна4и може наистина да е от пущината и затова да са ми я дали ама ме е страх да не зопне ж кутията 4е после много лошоmadnez написа:точно тази фтулка дето казва L&R беше и при мен.
- deyan_petrov
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ре
не може да цопне извади старата сложи новата и малко грес в нея.ivo_barns написа:зна4и може наистина да е от пущината и затова да са ми я дали ама ме е страх да не зопне ж кутията 4е после много лошоmadnez написа:точно тази фтулка дето казва L&R беше и при мен.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта