П.С. Не съм сигурен дали е моно или пълна инжекция, защото един майстор ми каза наскоро като я гледаше, че е пълен инжекцион той ми обясни, че щом до всеки цилиндър има незнам си там какво означавало пълен инж. незнам дали има значение за решаването на проблема ми.
Трудно пали, само когато е студено
- klf98
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Трудно пали, само когато е студено
Здравейте, нов съм във форума, но чета статиите отдавна. Прегледах почти всички теми и не можах да намеря като моя проблем. Колата е Jetta 1.8 моно, бензин, 1987г. Случи ми се следното, след застудяването започна да пали трудно, преди това си палеше веднага а сега трябва даже да напомпвам газта и пак пали трудно трябва да варти повечко време. След запалването няма проблем, като е топъл двигателя няма ядове. Свещи-сменени, кабели-изрядни, акумулатор /утре ще го замерят/. Карал съм я каде ли не VW-сервиз в Благоевград, Bosh-сервиз в Благоевград и още 3-4 майстори. Първо беше Bosh-сервиз човека там ми каза че е погледнал и подменил температурния датчик с друг втора ръка за който бил 100 процента сигурен че работи, после ми каза проблема бил другаде в една джаджа която имала някакви притискателни неща и била отваряна и по рано и била пипано по нея, за цената ми каза че нова струвала около 900-1000 лева, което е направо абсурдно то колата струва толкова
. После последва друг сервиз VW, диагностика на двигагтел, майстора каза запушен инжекцион, каза че е направил и центровка и всичко както е по книгите. Проблема на другата сутрин си остана. Просто нямам идея от какво може да е, кажете друго какво да опиша по колата, утре ще кажа какво е станало с акумулатора. Между другото едно време като ми дойде колата беше с един малък акумулатор по-малко ампер часа от сегашния, тогава нямах никакъв проблем с паленето, с него карах около 3 години, после си взех друг нормален още беше в гаранция когато "умря", подмениха ми го този е на почти 2 години и веднъж е зареждан преди 2 месеца заради зимния сезон. Много си мисля дали не е акумулатора утре ще видя и ще информирам.
П.С. Не съм сигурен дали е моно или пълна инжекция, защото един майстор ми каза наскоро като я гледаше, че е пълен инжекцион той ми обясни, че щом до всеки цилиндър има незнам си там какво означавало пълен инж. незнам дали има значение за решаването на проблема ми.
П.С. Не съм сигурен дали е моно или пълна инжекция, защото един майстор ми каза наскоро като я гледаше, че е пълен инжекцион той ми обясни, че щом до всеки цилиндър има незнам си там какво означавало пълен инж. незнам дали има значение за решаването на проблема ми.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- klf98
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Проблема все още не е отстранен. Смених следните неща: палеца; дистрибуторна капачка; въздушен филтър; акумулатор зареден на макс /100% изряден/; свещи и кабели. Дайте некакви идеи какво още да сменям или да купувам друга кола
Единствено което си мисля да сменя бензинов филтър и там още каквито са останали филтри за сменяне. Казвайте какво да правя ...

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта