Голф3 1.8 - Проблем: При паленето гръмна една част.
- Disturbed
- Мнения: 94
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 21:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Голф3 1.8 - Проблем: При паленето гръмна една част.
Здравейте момчета, случи ми се нещо много гадно. Днеска сутринта паля голфа (мк3 1.8 90кс)на бензин карах малко има няма километър и спрях за 2мин имах работа. Когато се качих тръгнах да паля направо на газ и чух голям гръм и колата угасна. Отворих капака и видях че тази част, която ще видите на снимката е на парчета http://prikachi.com/images/986/4175986k.jpg Едвам се прибрах на бензин, колата цялата трепереше с непостоянни обороти и се опитваше да угасне. Моля ви дайте съвет от какво може да се е случило това? Най лесно е да отида да си купя нова част, но ако и с нея се случи същото ще съм си дал парите на вятъра. Какво е причинило тоя гръм и как да се поправи?
Re: Проблем: При паленето гръмна една част.
Моно да гръмне трябва да е доста сгрешена центровката.
Кабели + влажно време
Кабели + влажно време

- Disturbed
- Мнения: 94
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 21:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проблем: При паленето гръмна една част.
Уточнете малко моля ви се. За каква центровка става въпрос, къде или как се прави и колко струва горе доло и дали това ще реши проблема или има и друго...
- Disturbed
- Мнения: 94
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 21:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проблем: При паленето гръмна една част.
Значи колеги, сега говорих с един майстор, каза ми че най вероятно е нещо от газовата, а колата започна да върви нормално на бензин. На какво може да се дължи тоя взрив...
Re: Проблем: При паленето гръмна една част.
Може да се е възпламенила част от газта извън горивната камера на цилиндрите и от там да е избила детонацията.
Re: Проблем: При паленето гръмна една част.
rado_ev написа:Може да се е възпламенила част от газта извън горивната камера на цилиндрите и от там да е избила детонацията.
Не може ,а е сигурно.Въпроса е ,защо се е запалила там?
- djmimo89
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 19:11
- Автомобил: VW Golf 3 Cabriolet
- Двигател: ADZ
- Местоположение: Долна Оряховица
Re: Проблем: При паленето гръмна една част.
Само предположение от моя страна. Значи според мен може да е прескочил някой зъб на ангренажния ремък, в следствие от това, подаване на изкра по време на оваряне на всмукателните клапани и от там може да идва детонацията. Другото за което се сещам е, че може да е изкра от некачествени кабели на свещите в което силно се съмнявам, защото едва ли има как да влезе точно там изкра точно от кабелите. Пак казвам самопредположение. Да ме поправят по запознатите от мен.
- blaze
- Мнения: 261
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
- Автомобил: Кораб Майка
- Двигател: AHF BAU
- Местоположение: Самоко3
Re: Проблем: При паленето гръмна една част.
Кихнала е колицата
Колкото и да мислиш защо е гръмнало там, няма смисъл. Име едни клапи. Наричат ги "кихалки" сложи си една на тази "кутия" или някъде там, за да няма подобни случаи. всеки газаджия знае за какво говориме!

- shoko_boy
- Мнения: 163
- Регистриран на: Пон 17 окт 2011 14:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - разхождам музиката
Re: Проблем: При паленето гръмна една част.
djmimo89 написа:Само предположение от моя страна. Значи според мен може да е прескочил някой зъб на ангренажния ремък, в следствие от това, подаване на изкра по време на оваряне на всмукателните клапани и от там може да идва детонацията. Другото за което се сещам е, че може да е изкра от некачествени кабели на свещите в което силно се съмнявам, защото едва ли има как да влезе точно там изкра точно от кабелите. Пак казвам самопредположение. Да ме поправят по запознатите от мен.
за да прехвърли зъб трябва оптегача и плъзгача да се счупат и не е много възможно
а за искрата да избързва или изостава колата няма мощност никаква
това гърми често защото там се събира газ от не добра центровка и се възпламенява
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем: При паленето гръмна една част.
Така се получава,като се пали с педала в пода 
Създава се засмукване в колектора и в горната част на моното заради отворения дросел,заради което през плочката се засмуква много газ от изпарителя и целия колектор и моното се пълнят с газо-горивна смес.Една искричка трябва от някъде и нещата се случват
.Искричка може да дойде отвсякъде - един кабел прескача по малко към съседния,да кажем,тогава и двете свещи дават искра едновременно.На едната,за която е предназначена искрата, клапаните са затворени и не е проблем,ама на другата...божа работа
.Същото важи и за капачката,влагата помага доста и т.н. и понякога и 4-те свещи дават искра едновременно и тогава 100% става голямо бум
Също се получава и от много голямо изместване на предварението от ЕКУ-то,защото при подаване на газ до дупка,то дава огромен аванс на запалването,при което не се гарантира,че искрата не идва твърде рано (мотора се върти много бавно на стартер) и през почти затворения всмукателен клапан,се взривява цялото гориво в колектора и бум

Създава се засмукване в колектора и в горната част на моното заради отворения дросел,заради което през плочката се засмуква много газ от изпарителя и целия колектор и моното се пълнят с газо-горивна смес.Една искричка трябва от някъде и нещата се случват




Също се получава и от много голямо изместване на предварението от ЕКУ-то,защото при подаване на газ до дупка,то дава огромен аванс на запалването,при което не се гарантира,че искрата не идва твърде рано (мотора се върти много бавно на стартер) и през почти затворения всмукателен клапан,се взривява цялото гориво в колектора и бум

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 73 госта