


VDO уреди в мк2 ???
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
VDO уреди в мк2 ???
Здравейте колеги доста теми прегледах и прочетох по въпроса но не намерих отговора за моя проблем а той следния,имам голф 2 ГТИ 112кс.EV-мотор с MFA и реших да си сложа уреди от ауди и започнах с монтажа им след малко инфо почерпено от темите който прегледах та какво направих,осветлението на уредите е на едно и ми бе лесно просто ги вързах към плафона за жапката и светнаха,дойде ред на захранване на уредите което също е на едно и ги вързах чрез реле към акомулатора и след контактния ключ до тук ок,но за датчика къде да бъде след опит да бъде на главата ми светна лампата на маслото и реших да бъде на филтъра а там имам само две пробки на които има малък бял датчик които е до 150гр и подсказва че е за температурата на него седи зелен с жълто или бяло беше не се сещам сега точно а другия датчик е един по голям жълт на цвят с жълт кабел който не го знам за какво е и го премахнах и на негово място сложих датчика за уреда (камбанка с 2 крачета ) та подкарах уреда за наляганео и вече има работещи уред налягане,волтметър и осветляване остана ми уреда за температурата но когато го вържа към кабела които идва от датчик температура и ми изчезва отчитането на борда към МФАто.
Въпроса ми е някои ако знае къде ми е грешката или да ми каже къде и как се връзват уредите,но да обяснявате като за начинаещ ще съм ви много благодарен.
Въпроса ми е някои ако знае къде ми е грешката или да ми каже къде и как се връзват уредите,но да обяснявате като за начинаещ ще съм ви много благодарен.
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VDO уреди в мк2 ???
Хайде колеги как да си вържа уреда за темп.на маслото че да ми отчита правилно и заедно с борд компа ???
а ето и линк с уредите а по късно ще кача и снимка и на датчика
http://icakpejak.snimka.bg/?album;aid=638887
а ето и линк с уредите а по късно ще кача и снимка и на датчика

http://icakpejak.snimka.bg/?album;aid=638887
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: VDO уреди в мк2 ???
В моята тема за VDO колегите бяха писали,че всяко VDO си върви комплект с калиброван за него датчик и с друг нестава,
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VDO уреди в мк2 ???
miro_hack написа:В моята тема за VDO колегите бяха писали,че всяко VDO си върви комплект с калиброван за него датчик и с друг нестава,
може колега но моите си работят и си отчитат само че не мога да накарам уреда за температурата да заработи заедно с МФАто и един колега ни каза че трябвало да сложа отделен датчик за уреда но няма къде да го сложа тъй като нямам свободно място на филтъра ми е този за налягането към уреда и датчика за температурата а на главата е черния който мисля че пак е за някакво налягане а като сложа на негово място датчика за уреда и ми светва лампата на маслото след 2000 оборота

-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VDO уреди в мк2 ???
ето и линк с снимки на уредите и на датчика ако това ще помогне с нещо.
http://icakpejak.snimka.bg/automobiles/ ... 7.26111412
а на датчика има следните данни;
0-5 bar.
2 88
1,8 плюс минус 0,2bar
49/1
35 919-561A
утре като отида в сервиза и ще погледна данните и на уредите и тях да кача ако трябва
http://icakpejak.snimka.bg/automobiles/ ... 7.26111412
а на датчика има следните данни;
0-5 bar.
2 88
1,8 плюс минус 0,2bar
49/1
35 919-561A
утре като отида в сервиза и ще погледна данните и на уредите и тях да кача ако трябва
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: VDO уреди в мк2 ???
Остави си оригиналния датчик да си мери за мфа. За ВДО си сложи вдо датчик максимално близо до оригиналните. Или си направи преходник за троиник от тръбички за налягането.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: VDO уреди в мк2 ???
Няма да тръгнат и двете и МФА и уреда със един датчик трябва още един датчик. Опитваш се да пецкаш дявола ама он е със ламаринените гащи тоя път 

- kapitango
- Мнения: 113
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 19:25
- Автомобил: Audi S6 plus
- Двигател: V8 AHK
- Местоположение: Плевен
Re: VDO уреди в мк2 ???
Датчика за температура на маслото за уреда VDO е същия като този за температурата на водата. Просто си вземи един такъв датчик и му намери място някъде по маслената магистрала или картера. Цената и на нов такъв датчик е нищожна. По сложното е да му намериш място къде да го навиеш.
Ето това е датчика:


Ето това е датчика:


-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VDO уреди в мк2 ???
kapitango написа:Датчика за температура на маслото за уреда VDO е същия като този за температурата на водата. Просто си вземи един такъв датчик и му намери място някъде по маслената магистрала или картера. Цената и на нов такъв датчик е нищожна. По сложното е да му намериш място къде да го навиеш.
Ето това е датчика:
да колега оригиналния ми датчик е точно тоя който дава инфо на МФАто а за уреда както казаха и други колеги ще трябва да му мисля друг датчик на които ще търся място за навиването му но не ми се иска да е на картера за това ще видим нещо с някакъв преходник да го лъжа


- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: VDO уреди в мк2 ???
До колкото си спомням има разлика м-у датчиците за темп. на маслото и този на водата,най добре развий този за MFA-то и виж какъв темп. диапазон му даваха!
Карам по спомени ,но мисля че беше 50-150 C,а на този на водата беше 50-120 C!
За да го навиеш към маслената конзола си намери някакъв тройник,има ги пo "тунинг" магазините,или (както направих аз)ладов тройник с преработена резба и преходници за голфовите датчици.


За да го навиеш към маслената конзола си намери някакъв тройник,има ги пo "тунинг" магазините,или (както направих аз)ладов тройник с преработена резба и преходници за голфовите датчици.

-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VDO уреди в мк2 ???
ivkata написа:До колкото си спомням има разлика м-у датчиците за темп. на маслото и този на водата,най добре развий този за MFA-то и виж какъв темп. диапазон му даваха!Карам по спомени ,но мисля че беше 50-150 C,а на този на водата беше 50-120 C!
![]()
За да го навиеш към маслената конзола си намери някакъв тройник,има ги пo "тунинг" магазините,или (както направих аз)ладов тройник с преработена резба и преходници за голфовите датчици.
прав си масления е 50-150 а водния е 50-120 за това ще си взема маслен както си е все пак ще измерва маслото не водата

А има ли някои който да е ползвал такъв от тунинг магазина да ми покаже какво представлява и какво да търся ???
Ако може и снимка още по добре.
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: VDO уреди в мк2 ???
Не "някаде" а малксимално близо до мястото което са им отредили в завода.
Точно в картера ако го праснеш както каза колегата маслото горе може да ти бичи 130 градуса а на уреди да си доволен на едни 115
а после защо прегаряло?
Точно в картера ако го праснеш както каза колегата маслото горе може да ти бичи 130 градуса а на уреди да си доволен на едни 115

-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VDO уреди в мк2 ???
miro_hack написа:Не "някаде" а малксимално близо до мястото което са им отредили в завода.
Точно в картера ако го праснеш както каза колегата маслото горе може да ти бичи 130 градуса а на уреди да си доволен на едни 115а после защо прегаряло?
Аз точно затова искам да му намеря място на филтъра с един троиник или още по добре да си намеря цяла конзола за филтър с 3 пробки като едната ще е за камбанката за налягането и лампата а другите две праскам температурните датчици един за MFAто и другия за уреда,ама като за моя мотор 1,8куб. 112кс механична инжекция EV-двигател не знам от какво мога да ползвам конзола за филтъра

- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: VDO уреди в мк2 ???
Най добре цяла конзоло с 3 пробки,защото със тройник,така като се замисля,ще стане само за датчик за налягане,тройника няма да стане за температурен датчик,поради невъзможността маслото да циркулира в задъдената трабичка - ще се получи въздушна тапа!Или трябва да направиш през тройника да рециркулира постоянно масло или да вземеш конзола с 3 датчика.
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VDO уреди в мк2 ???
конзола за 3 датчика и аз това искам ама от каква кола става за мен ???
Ок търси се конзола за 3 датчика на масления филтър за 1,8 гти EV-мотор !!!
Ок търси се конзола за 3 датчика на масления филтър за 1,8 гти EV-мотор !!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта