Здравейте колеги, преди да започнете да ми давате съвети искам предварително да ви кажа че съм ползвал търсачката и вече 1 седмица преглеждам темите в форума но не зная, как да се ориентирам !
Преди 3 месеца сложих обикновена АГУ на мотор 1.8 mono ABS 1993 г. монтира ми я майстор, който спря само бензиновата помпа друго нищо не е прекъсвал ( дори не зная дали трябва да се прекъсва ) Изпарителят и бутилката са 2-ра ръка а плочката нова. До тук перфектно не съм имал никакви проблеми колата си работеше перфектно изминах 3200 км. със среден разход 7,5-8 л/100 км ( имайки в предвит че в нашият град няма задръствания и светофари ) и колата започна да прекъсва на на газ и бензин отидох при майстор, който ми смени дистрибуторна капачка и палец, колата спря да прекъсва но започна да ми утроява разхода 18/100 и така започна се ходене по мъките различни хора ми бараха центровка други изпарителя и кранчета работата се усложни, когато е на обороти постоянно се менят ( и на газ и на бензин ), когато я форсирам на газ на около 1800 оборота задържа и после ги свали на около 900 на бензин не прави този проблем, а на бензин става все по-зле много прекъсва трудно работи, когато е загряла ( това е от днес ) наложи се да отида вече в сервиз, обаче във всеки сервиз различни мнения / моно инжекцията била правила така на газ/ или / натрупала грешки от ламбда сонда / одрусаха ме за ламда симулатор обаче проблема с разхода не се оправя и на бензин все по зле става забелязвам, че когато превключа бензин-газ оборотите скачат на 1400-1500 и постепенно спадат до 900 и ги мени с интервал 3-4 секунди от интервал 850-950 оборота. Казаха ми че са ми изчистени грешките на компютъра ( в сервиз на бош където ми сложиха симулатора ) обаче забелязвам, че когато подам колата на контакт на мястото на километрите ми изписва 1702 и изчезва след 2 секунди не зная дали това преди беше така и има ли значение !?
Пускам тази тема за да разбера, когато отида в сервиз да не ме лъжат и малко по-малко да си ми прибират парите а колата да ми лапа 15-20 л./100км. не съм компетентен не искам сам да я оправям но да ме насочите, какво може да е че да зная когато отида да не ме лъжат!!!
Непостоянни обороти голям разход 1,8 ABS
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2011 7:24
- Автомобил: bmw
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: Usa
- Контакти:
- vladaeca
- Мнения: 130
- Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
- Автомобил: VW Passat B5 4Motion
- Двигател: ADR 98
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Непостоянни обороти голям разход 1,8 ABS
Приятел виждам, че си вдигнал ръце от майстори и с право.
Според мен всичко се дължи на газаджията.
Лично мое мнение. Не си нацелил човекът.
Първо : мнението ми е че е по важно да се прекъсне дюзата на моното от колкото бензиновата помпа. Според мен и двете трябва да са прекъснати. Аз поне така съм направил. За какво да се износва помпата и без това всеки ден я паля на бенз.
Второ: разхода мисля, че е от зле монтирана газова уредба. Направи си сапунена вода и с една гъба провери всички връзки на газовата. Ако си спомниш да си я удрял отдолу провери и тръбата под купето.
Трето: Промяната на оборотите може да се дъшжи на повредено моторче за принудителен празен ход. Във форумът има много писано за това как да го провериш.
Според мен всичко се дължи на газаджията.
Лично мое мнение. Не си нацелил човекът.
Първо : мнението ми е че е по важно да се прекъсне дюзата на моното от колкото бензиновата помпа. Според мен и двете трябва да са прекъснати. Аз поне така съм направил. За какво да се износва помпата и без това всеки ден я паля на бенз.
Второ: разхода мисля, че е от зле монтирана газова уредба. Направи си сапунена вода и с една гъба провери всички връзки на газовата. Ако си спомниш да си я удрял отдолу провери и тръбата под купето.
Трето: Промяната на оборотите може да се дъшжи на повредено моторче за принудителен празен ход. Във форумът има много писано за това как да го провериш.
- Вълков
- Мнения: 192
- Регистриран на: Сря 30 ное 2011 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград / Свищов
Re: Непостоянни обороти голям разход 1,8 ABS
При моно инжекцията не би трябвало да прави така на газ както са ти казали, а и не съм сигурен че ламбда сондата играе някаква роля при работата на газ.
Това, което ти изписва на екранчето на дневния километраж е сервизен интервал, който може да си настройваш например кога да сменяш маслото
Това, което ти изписва на екранчето на дневния километраж е сервизен интервал, който може да си настройваш например кога да сменяш маслото

-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dolni Dabnik
Re: Непостоянни обороти голям разход 1,8 ABS
Здравейте и щастлива и безаварийна Нова година на всички.
Надявам се, че колегата няма да се сърди, че използвам неговата тема, но след няколкоседмичен преглед на подобни теми не открих решение на моя проблем.
Колата е Голф 1.8 МИ 1992 г. и на бензин работи нормално, но когато карам на газ оборотите са малко ниски 780-800 и когато подавам съвсем леко газ на полу-съединител колата глъхне и аха да угасне (пак казвам - на бензин не е така).От изпарителя увеличавам оборотите до около 900 и след 20-тина километра каране те отново се връщат в положение 780-800.
Според "майстора-газаджия" проблема е в стъпковия мотор - та въпроса е : може ли проблема да е в него при положение, че на бензин работи нормално?
Забравих да кажа, че преди около три седмици е правена профилактика на изпарителя.
Надявам се, че колегата няма да се сърди, че използвам неговата тема, но след няколкоседмичен преглед на подобни теми не открих решение на моя проблем.
Колата е Голф 1.8 МИ 1992 г. и на бензин работи нормално, но когато карам на газ оборотите са малко ниски 780-800 и когато подавам съвсем леко газ на полу-съединител колата глъхне и аха да угасне (пак казвам - на бензин не е така).От изпарителя увеличавам оборотите до около 900 и след 20-тина километра каране те отново се връщат в положение 780-800.
Според "майстора-газаджия" проблема е в стъпковия мотор - та въпроса е : може ли проблема да е в него при положение, че на бензин работи нормално?
Забравих да кажа, че преди около три седмици е правена профилактика на изпарителя.
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2011 7:24
- Автомобил: bmw
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Непостоянни обороти голям разход 1,8 ABS
Колеги можете ли да ми кажете каква е Ламбда сондата на този двигател от 1-5 v ли е или другите 0,1-0,9 v ?? Благодаря
- plamenpet81
- Мнения: 353
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:27
- Автомобил: Vento
- Двигател: ABS
- Местоположение: Пловдив
Re: Непостоянни обороти голям разход 1,8 ABS
TiL написа:Брезник не беше ли блозо до Пловдив? Ако е така мога да те пратя при човек който разбира и естествено ще бъде предопреден, че не трябва да си вади хляба на твой гръб(той попринцип не прави така ама... )
Брестник е близо до Пловдив.Брезник е до Перник.
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2011 7:24
- Автомобил: bmw
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Непостоянни обороти голям разход 1,8 ABS
Здравейте отново колеги вече месеци минаха и аз си оставам с същите проблеми смених целият карбуратор и странното е че проблемите си останаха същите държи на 2000 оборота на бензин не искат грам да паднат на газ падат и понякога гърми не знам какво ама е нещо отпред възможно ли е да е ламбда сона и дали да сменявам електронният блок !?
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Непостоянни обороти голям разход 1,8 ABS
Сега,там "карбуратор" няма,и сигурно са ти бутали центровката на делкото-може и няколко майстора да са ръгали там.Отиваш да ти я вкарат в нормална центровка на бензин,тъй като това става най-добре със стробоскоп и в сервизен режим-значи човека да има Ваг.Вероятно ще може да те насочи и за проблем,ако има.Оттук-натам,на газ ще се регулира само от изпарител и кранчета,не давай да бутат друго(въпреки че на газ работи най-добре с известно увеличено предварение на запалването)
Ей затова още не се решавам на зазификация на бензинката..бах ти ефтинията!
Ей затова още не се решавам на зазификация на бензинката..бах ти ефтинията!
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2011 7:24
- Автомобил: bmw
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Непостоянни обороти голям разход 1,8 ABS
Ми аз и преди да сложа газова имаше известни проблеми с бензина не поддържаше ниски обороти с около 100-200 оборота играеха правиха ми центровка с стробоскоп ( зная че не е карбуратор ) ъгъла на запалване ми е с 9 градуса отклонен не мисля че е от центровка и на ваг-ком-а няма никакви грешки и всички датчици си бачкат според него !!!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Непостоянни обороти голям разход 1,8 ABS
Да не са ровичкали настройката на ТПС-а на "КАРБУРАТОРА"...
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2011 7:24
- Автомобил: bmw
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Непостоянни обороти голям разход 1,8 ABS
Еее стига се бъзикате зная че не е карбуратор !!
Не на старото моно ръчкаха TPS-a на това не поне така се вижда има някакви тапи, който се чупят за да можеш да бъзикаш тпс-а обаче и самото моно има разлики между моето старо и сегашното но разлиак в работа на колата няма !!! Освен датчици за антифириз и онзи за топлината за въздуха има ли други този под смукателните тръби какъв е !? Възможно ли е от неправилно свързване на Ламбда сонда симулатор да се е прецакал електонният блок !!!??
Не на старото моно ръчкаха TPS-a на това не поне така се вижда има някакви тапи, който се чупят за да можеш да бъзикаш тпс-а обаче и самото моно има разлики между моето старо и сегашното но разлиак в работа на колата няма !!! Освен датчици за антифириз и онзи за топлината за въздуха има ли други този под смукателните тръби какъв е !? Възможно ли е от неправилно свързване на Ламбда сонда симулатор да се е прецакал електонният блок !!!??
Re: Непостоянни обороти голям разход 1,8 ABS
Има един гаден син сензор отпред на двигателя, замери го него, да видиш какво ще покаже.
гледай само скалата по средната на страницата със температурата и омовете

гледай само скалата по средната на страницата със температурата и омовете

-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2011 7:24
- Автомобил: bmw
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Непостоянни обороти голям разход 1,8 ABS
Не го виждам този син сензор би ли уточнил !? Това, което си ми посочил не е ли за дебитомер, защото на моя двигател няма дебитомер или греша !?
Мерси

- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Непостоянни обороти голям разход 1,8 ABS
travolltino написа:Не го виждам този син сензор би ли уточнил !? Това, което си ми посочил не е ли за дебитомер, защото на моя двигател няма дебитомер или греша !?Мерси
прав си на твоя двигател няма дебитомер

-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2011 7:24
- Автомобил: bmw
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Непостоянни обороти голям разход 1,8 ABS
А този датчик "Хол" дали играе някаква роля, защото в началото като барникахме делкото се оправяше за по 100-150 км. !!?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: enzyle и 84 госта