Темата е продължение на темите :
viewtopic.php?f=5&t=299242
viewtopic.php?f=5&t=273783&hilit=%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D1%83%D1%87%D0%B8
Та свалих днес главата и забелязах , че гарнитурата е доста странно деформирана.
На снимките се вижда как е сплескана по периферията на всеки цилиндър и точно от същите страни по цилиндъра се виждаше къде се е стичала вода. Главата я замерих и не е крива , болтовете бяха стегнати. Аз си мисля, че гарнитурата е просто дефектна. Липсва кингерит в местата където е смачкана от налягането в цилиндрите.
http://www.bulpics.com/images/guest/imag0344.jpg
http://www.bulpics.com/images/guest/imag0345.jpg
http://www.bulpics.com/images/guest/imag0346.jpg
http://www.bulpics.com/images/guest/imag0350.jpg

Какво ми се е случило с гарнитурата?решено!(но умря от друго
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Какво ми се е случило с гарнитурата?решено!(но умря от друго
Последна промяна от Stoi на Пон 09 яну 2012 11:00, променено общо 2 пъти.
- iso83
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 26 юли 2005 10:42
- Автомобил: Tuareg 5.0 V10
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
колега и на мен ми се случи да сваля такава гарнитура ,(та и по зле даже ,буталата бяха удряли в нея),която бях поставил преди 4-5 месеца и в дадения случай, обвиних собственика на колата ,че е донатягал болтовете на главата след мен ,а той твърдеше че не е ,но сега като гледам твоята и се замислям ,дали не е била дефектна гарнитурата, главата беше шлайфана още първия път, сложих нова г-ра и вече година ,пича си бръмчи и при двата ремонта всичко се е правило по книга,тогава си помислих ,че е натягал защото ,г-рата беше размазана от едната страна ,на която болтовете са външни ,а другият ред са вътре под капака.
п.п.моят случай беше на дизелов автомобил който не е VW
п.п.моят случай беше на дизелов автомобил който не е VW
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
за да стане така или е вдигнала над 110 градуса колата или главата е крива.Ти как я мери6? Занеси я на 6лаиф само да я за4истят и 6те се разбере крива ли е,ако е вси4ко то4но свалят по 5-6 стотни което е ни6то и не влияе на работата на мотора.
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
golf_III_2e написа:за да стане така или е вдигнала над 110 градуса колата или главата е крива.Ти как я мери6? Занеси я на 6лаиф само да я за4истят и 6те се разбере крива ли е,ако е вси4ко то4но свалят по 5-6 стотни което е ни6то и не влияе на работата на мотора.
Мерена е с еталонна стоманена греда.
Би ли се обосновал защо е хлътнало само там където няма кингерит ?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
Гарнитурата ти ли си я монтирал?Каква марка е тази?Имаш ли снимка на цялата гарнитура?Преди да слагаш новата задължително я носи на шлайф!
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
pas1.8mi написа:Гарнитурата ти ли си я монтирал?Каква марка е тази?Имаш ли снимка на цялата гарнитура?Преди да слагаш новата задължително я носи на шлайф!
Да , аз съм я монтирал. Преди около 20 000 км. Тогава направих и шлайф на главата. Проблемите с високото налягане в охладителната система ми са почти от тогава. Марката ще проверя каква е утре. По спомен не беше евтина ..някаква немска.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
Стойко, че тя гарнитурата видимо е 'шифтната' надолу, бре!
Обърни внимание на последната снимка колко по-надолу спрямо отворите се пада
А покривяване от порядъка на няколко стотни с греда никога не можеш да хванеш
Обърни внимание на последната снимка колко по-надолу спрямо отворите се пада

А покривяване от порядъка на няколко стотни с греда никога не можеш да хванеш
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
radotom написа:Стойко, че тя гарнитурата видимо е 'шифтната' надолу, бре!
Обърни внимание на последната снимка колко по-надолу спрямо отворите се пада![]()
А покривяване от порядъка на няколко стотни с греда никога не можеш да хванеш
Това е защото съм я метнал само отгоре за снимката

А за гредата не съм много съгласен....хващат се стотните.
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
Явно, че самата гарнитура не е както трябва, и буталата удрят в нея 

- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
Гарнитурата е elring може би, и си е стопена от температърата а не 4е заштото е дефектна е станала така.Това си е мое мнение...
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
Помисли малко - какво ти е виновна гарнитурата, как буталото ще има тоя ход та да я сплеска - аз не разбирам, ама това не е от буталото




- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
Петър Петров написа:... как буталото ще има тоя ход та да я сплеска ...
Има, имааааа....




При мен, със същия двигател, след втория (и последен за съжаление) ремонт, буталата надстърчат 1.5мм над блока. Гарнитурата в работно положение е 1.75мм.
Ето от къде идва сплескването - просто не е била центрирана спрямо блока и буталото не е влизало точно в отвора

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
Ами добре,ама при 1.8 моно и 2-литровия мотор (подобна конструкция като на 1.6 AEK и AFT) има водачи отгоре на блока,които центрират г-рата по един конкретен начин и дефакто не би трябвало да може да ходи насам-натам,ако водачите са си на място.По спомени (отдавна беше и не претендирам,че са точно така,но със сигурност ги има) единия водач е едно като втулка,което вътре е кухо с диаметър около 10мм,другия водач е един метален шиш (около 5мм в диаметър).Двата бяха разположени диагонално един на друг на двигателя.Също така те центрират и главата за да не се разхожда отгоре по блока,преди да се стегне и съответно да даде възможност да се измести г-рата през това време и да се получи показания ефект.
Иначе Елринг са много качествени г-ри и 99.9% не е виновна г-рата.Аз съм с такава вече от 60 000 км и не е мръднала,монтирал съм и на клиенти в сервиза,няма никакви проблеми по 2-3 години вече.Хем на моята си кола ме достраша да стегне главата на посочените килограми и 2 по 90 градуса и я стегнах само на килограмите и един път 90 градуса (не съм сменял болтовете).Принципно не е зле да се сменят болтовете,защото понякога се разпъват,нов комплект оригинални на Колбеншмидт за моят двигател (ABS) бяха около 30-тина лв преди 2-3 години,тази година,като купувах за един клиент,бяха към 15лв....
Намерих една снимка на моят двигател,но не се виждат много ясно,защото не съм снимал отгоре :
Иначе Елринг са много качествени г-ри и 99.9% не е виновна г-рата.Аз съм с такава вече от 60 000 км и не е мръднала,монтирал съм и на клиенти в сервиза,няма никакви проблеми по 2-3 години вече.Хем на моята си кола ме достраша да стегне главата на посочените килограми и 2 по 90 градуса и я стегнах само на килограмите и един път 90 градуса (не съм сменял болтовете).Принципно не е зле да се сменят болтовете,защото понякога се разпъват,нов комплект оригинални на Колбеншмидт за моят двигател (ABS) бяха около 30-тина лв преди 2-3 години,тази година,като купувах за един клиент,бяха към 15лв....
Намерих една снимка на моят двигател,но не се виждат много ясно,защото не съм снимал отгоре :
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
Днес купих гарнитура и нови болтове Victor Reinz. След малко слагам и ще видим какво ще стане 
Старата гарнитура е била ерлинг и сега като ги сравнявам с Reinz забелязвам, че имат доста конструктивни разлики главно в пръстените на цилиндъра. При Reinz са на половина по-тесни от тези на ерлинг. Иначе за разместването и аз не знам как може да стане понеже си влиза в двата водача и няма мърдане.

Старата гарнитура е била ерлинг и сега като ги сравнявам с Reinz забелязвам, че имат доста конструктивни разлики главно в пръстените на цилиндъра. При Reinz са на половина по-тесни от тези на ерлинг. Иначе за разместването и аз не знам как може да стане понеже си влиза в двата водача и няма мърдане.
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Какво ми се е случило с гарнитурата ?
Ако гарнитурата е тази която аз ти изпратих е ELRING.Проблема да не казвам на 100% мисля, че не е от нея.Няма как да сравняваш ELRING с REINZ, по простата причина, че първото е заводско вграждане 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта