Здравейте, нов съм във форума, но чета статиите отдавна. Прегледах почти всички теми и не можах да намеря като моя проблем. Колата е Jetta 1.8 моно, бензин, 1987г. Случи ми се следното, след застудяването започна да пали трудно, преди това си палеше веднага а сега трябва даже да напомпвам газта и пак пали трудно трябва да варти повечко време. След запалването няма проблем, като е топъл двигателя няма ядове. Свещи-сменени, кабели-изрядни, акумулатор /утре ще го замерят/. Карал съм я каде ли не VW-сервиз в Благоевград, Bosh-сервиз в Благоевград и още 3-4 майстори. Първо беше Bosh-сервиз човека там ми каза че е погледнал и подменил температурния датчик с друг втора ръка за който бил 100 процента сигурен че работи, после ми каза проблема бил другаде в една джаджа която имала някакви притискателни неща и била отваряна и по рано и била пипано по нея, за цената ми каза че нова струвала около 900-1000 лева, което е направо абсурдно то колата струва толкова

. После последва друг сервиз VW, диагностика на двигагтел, майстора каза запушен инжекцион, каза че е направил и центровка и всичко както е по книгите. Проблема на другата сутрин си остана. Просто нямам идея от какво може да е, кажете друго какво да опиша по колата, утре ще кажа какво е станало с акумулатора. Между другото едно време като ми дойде колата беше с един малък акумулатор по-малко ампер часа от сегашния, тогава нямах никакъв проблем с паленето, с него карах около 3 години, после си взех друг нормален още беше в гаранция когато "умря", подмениха ми го този е на почти 2 години и веднъж е зареждан преди 2 месеца заради зимния сезон. Много си мисля дали не е акумулатора утре ще видя и ще информирам.
П.С. Не съм сигурен дали е моно или пълна инжекция, защото един майстор ми каза наскоро като я гледаше, че е пълен инжекцион той ми обясни, че щом до всеки цилиндър има незнам си там какво означавало пълен инж. незнам дали има значение за решаването на проблема ми.