Проблем с паленето
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Проблем с паленето
Колеги днес отидохме до Кауфланд и спрях на паркинга,някаде из форума бях чел че за да запали от първия път колата трабва преди да врътнеш ключа да натиснеш педала за газта.Така и направих и съвелявам 3 часа чакахме продвах да я паля неискаше.Накрая приятелката ми седна и врътна ключа и запали веднага.Един познат ми каза че като натисна така педала преди да запаля се е задавила колата и е трябвало да мине време докато се изпари бензина и затова не е искала иначе всичко си работеше,акумулатора е екстра,свещите и те кабели,стартера си въртеше.Колата е ГОЛФ 3 АБС 1,8 На някой случвало ли му са е такъв проблем.
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
За бензин и аз съм чул че се гаси с газ и се пали без газ
. При дизелаците които имат интеркулери и турбини не е никак желатено да се гасят по този начин. Тоест да се изреже и да се прекъсне контакта. Ако някой се интерсува защо точно ще обясня по подробно. Главния проблем е при мазането. Или с две думи колата се гаси на ниски обороти без газ (за дизел).

-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
явно не сте ме разбрали точно,преди да запаля на бензин натискам и отпускам педала на газта после въртя ключа, от това може ли да се задави колата? мисля че е била задавена понеже я бутахме и пак неискаше да пали, и като мина време бензина е изветрял и запали веднага сега няма никакъв проблем обаче вече само въртя ключа без да натискам педала на газта
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Да, възможно е точно тогава да си я задавил колата, при гасенето и да се е нафрашкал входящия колектор с бензин заради изфорсирването. Не го прави друг път, това за изфорсирването преди гасене се отнася за еднокамерни карборатори, правени през... абе сигурно преди да си се родил!
А между впрочем, щом си усетил, че е задавена, трябваше точно тогава да натиснеш педала на газта. При натиснат педал дроселната клапа се отваря напълно и се осигурява достатъчно въздух, за да получиш що-годе нормална горивна смес. Бензина няма да се "изцърка" в дюзата ведага, защото все пак, електрониката задейства, чак след като си врътнал стартера, т.е. има време въздуха да си увеличи количеството във сместа. При инжекционите е без значение с каква скорост ще натиснеш педала, но тъй като с натиснат педал се оправят и задавени карборатори, за тях има значение. Там ускорителната им помпа сработва при рязко подаване на газ и отново би засилило гориво в сместа. При тях, ако ти се случи подобно нещо, педала се натиска плавно до долу.
А между впрочем, щом си усетил, че е задавена, трябваше точно тогава да натиснеш педала на газта. При натиснат педал дроселната клапа се отваря напълно и се осигурява достатъчно въздух, за да получиш що-годе нормална горивна смес. Бензина няма да се "изцърка" в дюзата ведага, защото все пак, електрониката задейства, чак след като си врътнал стартера, т.е. има време въздуха да си увеличи количеството във сместа. При инжекционите е без значение с каква скорост ще натиснеш педала, но тъй като с натиснат педал се оправят и задавени карборатори, за тях има значение. Там ускорителната им помпа сработва при рязко подаване на газ и отново би засилило гориво в сместа. При тях, ако ти се случи подобно нещо, педала се натиска плавно до долу.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
здр
не е възможно после да не може да запали 3ч,като се удави с газ и бензин,въртиш ключа и педала до края да е натиснат на газта и задължително натискаш съединителя
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Абе какви са тия простотий с форсиране преди гасене и помпане преди палене?? Не говоря само за TDI то което карам в момента а изобщо за всичко дето съм търкалял от полски Фиат 125П и Уно 1.1 та досега. На нито една от тях не съм правил тези "трикове" с педала на газта и всички са си палели без проблем /ако са били в добро състояние де/ ! Та се чудя за какво изобщо говорим тук??
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW, TheEx0rcist и 71 госта