


смяна ангренаж на голф 3- 1,4
- daniel golf 3
- Мнения: 130
- Регистриран на: Вто 09 мар 2010 10:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kostinbrod
смяна ангренаж на голф 3- 1,4
колеги къде се намира третия белег,който е на маховика?вчера сменях ангренаж и напасвах само тези които са на шайбата на пистовия ремък и на шайбата на разпределителния вал.между другото като ги прикарах преди да сваля стария ремък не бяха на белези двата...като прикарах разпределителния вал на белег,коляновия беше с един зъб назад от белега.сега ги нагласих и двата и колата ми се струва по тиха и пъргава.търсих и описания в други теми белег ''0'' на махожика но не видях къде може да е.някой може ли да ми опише къде се намира?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: смяна ангренаж на голф 3- 1,4
Не всички го имат,иначе отзад на скоростите имаш една пластмасова кръгла капачка отгоре над маховика,развиваш я нея и гледаш вътре
Има една черта,която е предварението и едина "0" която е ГМТ на 1-ви цилиндър.Само че може да няма 0,може и чертата да я няма.Общо взето ги дават отпред да се гледат двата белега и за предварение и за ГМТ ,както си ги гледал (шайбата на кол.в вал към пластмасата).Предвид,че един зъб е доста градуси (от сорта на 10-тина ги смятах едно време,че даже и повече май беше),няма как да не забележиш,ако един зъб бяга.Иначе колкото и да се измятат с времето пластмасите,няма как да се изметнат толкова много,че да го объркаш,като го зацепваш по предния (заради което отзад не всички имат вече).Иначе ако гласиш предварението на запалването,отзад би било много по-точно,защото нито маховика,нито скоростната кутия могат да се изметнат с течение на времето




- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: смяна ангренаж на голф 3- 1,4
zfa159 написа:Не всички го имат,иначе отзад на скоростите имаш една пластмасова кръгла капачка отгоре над маховика,развиваш я нея и гледаш вътреИма една черта,която е предварението и едина "0" която е ГМТ на 1-ви цилиндър.Само че може да няма 0,може и чертата да я няма.Общо взето ги дават отпред да се гледат двата белега и за предварение и за ГМТ ,както си ги гледал (шайбата на кол.в вал към пластмасата).Предвид,че един зъб е доста градуси (от сорта на 10-тина ги смятах едно време,че даже и повече май беше),няма как да не забележиш,ако един зъб бяга.Иначе колкото и да се измятат с времето пластмасите,няма как да се изметнат толкова много,че да го объркаш,като го зацепваш по предния (заради което отзад не всички имат вече).Иначе ако гласиш предварението на запалването,отзад би било много по-точно,защото нито маховика,нито скоростната кутия могат да се изметнат с течение на времето
![]()
Колегата е прав


- daniel golf 3
- Мнения: 130
- Регистриран на: Вто 09 мар 2010 10:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kostinbrod
Re: смяна ангренаж на голф 3- 1,4
така и ще направя мисля че всичко е ток вече няма смисъл да бъзикам повече 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта