
Голф 97г 1.6 АЕЕ избор на средно, крайно гърне и мека връзка
Голф 97г 1.6 АЕЕ избор на средно, крайно гърне и мека връзка
Здравейте колеги. Тъй като вече racing sound-a на голфето много ме дразни, а и всмукването на въздух от меката връзка обърква ламбда сондата, реших да сменям всичко след колекторите( е, без катализатора, че там много пара ще хвръкне).Та, предлагат ми два варианта.- Полски и италиански.Марките не ги знам.Цените горе долу са еднакви(около 160-170 лева всичко.) Кои са по добри според вас, а ако някой скоро е сменял да предложи марка. Голфът е 1.6 АЕЕ мотор 75 коня 97 година. Благодаря предварително 

- plamenpet81
- Мнения: 353
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:27
- Автомобил: Vento
- Двигател: ABS
- Местоположение: Пловдив
Re: Избор на средно,крайно гърне и мека връзка.
Да ти кажа аз миналата година на Вентото смених крайното гърне от Тех-Ко и ми излезна 75лв на Walker каквото е оригиналното.Сега понеже от известно време започна да ми се раздрънчават и катализатора или по точно частиците в него и отделно средното гърне има една дупчица.Съм решил да сваля катализатора да изтърбуша питата да го сложа пак и да си сменя средното гърне.В Тех-Ко ми обявиха цена за него пак на Walker 80 лв.Така съм решил да направя.Иначе и заместител на катализатори ми казаха че имат на цена от 140лв ама какви са не се знае и колко работа вършат.
Re: Избор на средно,крайно гърне и мека връзка.
Един ден ми се раздрънча нещо отдолу и си викам че е ламарината която е над крайното гърне, ама я закарах на сервиз, качихме я на канала и момчето ме привика отдолу и вика "виждаш ли тая връзка, от нея всичко без катализатора е за смяна" на мен ми предлагаха немски гърнета(само крайното е 114 с отстъпката ) полското е 70 и ми казаха че не е от тънка ламарина... докато за италианските ми казаха че са алуминизирани, което идея си нямам какво значи...
- surgula
- Мнения: 73
- Регистриран на: Съб 27 дек 2008 0:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Избор на средно,крайно гърне и мека връзка.
Аз ползвам български алуминизирани с марка ASPO.Имат 2 години гаранция до сега на двете тройки и на старата двойка съм сменял само с такива. Доволен съм, до сега нямам нито едно раздрънчало се макар, че повечето са на по-малко от 3 години. Майстора при който ходя ми сподели че последното което смених (крайното на тройката в гаража) е било полско и не било много стока колко е вярно не знам. Алуминизираните гърнета се водят, че издържат повече на корозия спрямо обикновенните. За справка за крайното гърне ми взеха 65 лв преди месец.
Re: Избор на средно,крайно гърне и мека връзка.
e, значи алуминизирано е по добро, така ли? притеснява ме факта че много части които уж са италиански в крайна сметка излизат турски. Във вторник ще ходя при моя майстор и ще видим какво е положението на генерацията.а относно тези гърнета ASPO, чувал съм ги и отзивите са добри, но нали знаеш... хубаво,хубаво, ама българска работа 

- surgula
- Мнения: 73
- Регистриран на: Съб 27 дек 2008 0:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Избор на средно,крайно гърне и мека връзка.
Уж е по-добро, но колко не се знае
В този ред на мисли българско или полско да си кажа бих избрал българското. Напоследък ми се налага да работя с полски трансформатори и като ги погледнеш на външен вид ще кажеш мани ги тия българските, обаче полските освен по визия не могат да стъпят на малкия пръст на напръв поглед дървените български. Така че всичко е относително 


- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13554
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Избор на средно,крайно гърне и мека връзка.
Нищо недей сменя освен с оргинално!!!.БГ послко италианско все тая .За 1-2г си надупен в изходно положение пак.
Някой те будалка за сондата.На АЕЕ то сондата преди меката връзка. Като бръкнеш под възд. филтър може да я напипаш.
За катализатора права тръбичка за 10 лв супер е. От 2006г Голчо -АЕЕ на жената е така ,няма проблем със сонда. На задното гърне се отвориха преди 4г отвори около изходната тръба.
Падна ми гърненце от ХААМ мотор за 20 пари, ама по здраво от "ново" . Ни грам ръжда, ни дупки, все едно сега е произведено. Беше от кола внос без документи. След измиване от калта го вапцах с боя за ауспух за голям ужаст на ауспухаджията
- не му хваща лесно заварката.Вече 4г си е като ново.
Преди съм слагал гореизброените производства - за 1-2 г са на тантела.
На Шаран- а отскоро ми дрънчи задното гърне докато загрее- скъсана преграда, но отвън е все едно е на 2 дни, така ще се кара. как ли пък не да сложа 1 ръждивко дето за 1г ще вземе да се разпада. Може да го отворя отзад и да извадя карантията и пак да го затворя хем малко тунинг
/, но няма да го сменям.
Някой те будалка за сондата.На АЕЕ то сондата преди меката връзка. Като бръкнеш под възд. филтър може да я напипаш.
За катализатора права тръбичка за 10 лв супер е. От 2006г Голчо -АЕЕ на жената е така ,няма проблем със сонда. На задното гърне се отвориха преди 4г отвори около изходната тръба.
Падна ми гърненце от ХААМ мотор за 20 пари, ама по здраво от "ново" . Ни грам ръжда, ни дупки, все едно сега е произведено. Беше от кола внос без документи. След измиване от калта го вапцах с боя за ауспух за голям ужаст на ауспухаджията

Преди съм слагал гореизброените производства - за 1-2 г са на тантела.
На Шаран- а отскоро ми дрънчи задното гърне докато загрее- скъсана преграда, но отвън е все едно е на 2 дни, така ще се кара. как ли пък не да сложа 1 ръждивко дето за 1г ще вземе да се разпада. Може да го отворя отзад и да извадя карантията и пак да го затворя хем малко тунинг

Последна промяна от kris11 на Сря 18 яну 2012 13:48, променено общо 1 път.
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Избор на средно,крайно гърне и мека връзка.
Не знам колега как ти се разпада АСПО-то мойто крайно е на 7г. Средно и двуцевка на 3г. Колата се кара само на газ, а вече и на метан. Аз лично съм доволен.
Re: Голф 97г 1.6 АЕЕ избор на средно, крайно гърне и мека връзка
Момчета, сложих италианските... като изпълнение ми вдъхват вяра, но времето ще покаже 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта