Запалва и гасне Голф 4 1.6 SR 1999 година
- vaskoneti
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 15:49
- Автомобил: GOLF MK4
- Двигател: 1.9 TDI 110 PS AHF
- Местоположение: Разград
- Контакти:
Запалва и гасне Голф 4 1.6 SR 1999 година
Здравейте колеги, имаме малък проблем с един автомобил, Голф 4 1.6 SR 1999 година значи когато е студена запалва първият път, след това обаче угасва, без значение дали си и дал малко газ или не. От вторият опит запалва и вече няма проблем, не изписва никаква грешка на комп, просто е много неприятно на някой може да му звучи странно но е така, като се покара и се спре за известно време също после запалва, но след 10 часа пак не иска от първият път. Моля за предположения, засега сме се насочили към гарнитури на всмукателните колектори, понеже се съмняваме да не би оттам да смуче въздух !
Re: Запалва и гасне Голф 4 1.6 SR 1999 година
Здравей.Имах абсолютно същия проблем,но на 1.8Т.Оказаха се зацапани дюзите.Аз сипах добавка в резервоара,оправи се значително,но сега пак от време на време гасне.Може би ултразвук.
- zfa159
- Мнения: 7917
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq FL + Passat B4 Syncro
- Двигател: DXRB AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Запалва и гасне Голф 4 1.6 SR 1999 година
ако оттам смуче въздух,няма да работи добре и при второто запалване,както и няма да работи добре след като запали (вкарва въздух след дросела,който не се отчита от дебитомера и става мазало).
По-скоро дросел или нещо по горивото (филтър,помпа).Това,което се случва,когато оставиш колата за повече от 5-6 часа е следното - изстива напълно,както и и пада налягането в горивната рейка.
Когато тръгнеш да палиш,помпата тръгва и започва да подкачва гориво,ако цялата горивна магистрала обаче е празна (в помпата има клапан,който отговаря за това горивото да не се връща и рейката и магистралата да седят под налягане дори при изгасена кола),тогава отнема време рейката да се напълни отново,заради което колата запалва в 1-вия момент и после изгасва,след което няма проблеми.Като поседи малко,горивото не се стича обратно на 100% и си пали безгрижно,а като поседи повече,пали и гасне.
със същия успех може да е и дросел,защото при първото палене ако има проблем,може да не успява да си задържи нужните обороти и да я изпуска да изгасне.само че тогава ще даде грешка на комп-а (а казваш,че си го чел и няма проблеми).Също така няма логика да изгасне като и подаваш газ,защото тогава частта от дросела,която управлява п.х. няма влияние.
Специално за този двигател не съм сигурен,но по-старите монота и инжекциони правят следното - като дадеш на контакт,помпата тръгва за 2-3 секунди точно за да вдигне налягане в магистралата и да запали.Когато проблемът е от помпата се познава по следния начин - даваш 3-4 пъти на контакт без да палиш т.е. помпата тръва 3-4 пъти за по 2-3 секунди и подкачва доста повече гориво и колата си пали и си заработва безгрижно. Само че при по-новите мисля,че трябва да завъртиш на стартер,за да тръгне да работи помпата (това можеш да го разбереш,като дадеш на контакт и се заслушаш дали при даването на контакт тръгва помпата за кратко време).Ако твоятя помпа тръгва,значи можеш да пробваш да дадеш 3-4 пъти на контакт и да видиш дали след това ще изгасне.
Това са идеите,които ми идват на ум към момента...

По-скоро дросел или нещо по горивото (филтър,помпа).Това,което се случва,когато оставиш колата за повече от 5-6 часа е следното - изстива напълно,както и и пада налягането в горивната рейка.
Когато тръгнеш да палиш,помпата тръгва и започва да подкачва гориво,ако цялата горивна магистрала обаче е празна (в помпата има клапан,който отговаря за това горивото да не се връща и рейката и магистралата да седят под налягане дори при изгасена кола),тогава отнема време рейката да се напълни отново,заради което колата запалва в 1-вия момент и после изгасва,след което няма проблеми.Като поседи малко,горивото не се стича обратно на 100% и си пали безгрижно,а като поседи повече,пали и гасне.
със същия успех може да е и дросел,защото при първото палене ако има проблем,може да не успява да си задържи нужните обороти и да я изпуска да изгасне.само че тогава ще даде грешка на комп-а (а казваш,че си го чел и няма проблеми).Също така няма логика да изгасне като и подаваш газ,защото тогава частта от дросела,която управлява п.х. няма влияние.
Специално за този двигател не съм сигурен,но по-старите монота и инжекциони правят следното - като дадеш на контакт,помпата тръгва за 2-3 секунди точно за да вдигне налягане в магистралата и да запали.Когато проблемът е от помпата се познава по следния начин - даваш 3-4 пъти на контакт без да палиш т.е. помпата тръва 3-4 пъти за по 2-3 секунди и подкачва доста повече гориво и колата си пали и си заработва безгрижно. Само че при по-новите мисля,че трябва да завъртиш на стартер,за да тръгне да работи помпата (това можеш да го разбереш,като дадеш на контакт и се заслушаш дали при даването на контакт тръгва помпата за кратко време).Ако твоятя помпа тръгва,значи можеш да пробваш да дадеш 3-4 пъти на контакт и да видиш дали след това ще изгасне.
Това са идеите,които ми идват на ум към момента...

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта