датчик за вкл. на перката
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
датчик за вкл. на перката
как работи по принцип датчика вкл. са първа степен след това има ли пауза или се вкл.направо втора степен.Защтото при мен като се вкл.първа и тем. се покачва тя спира да върти и трябва да покарам за да се охлади.Но това се случва само лятно време при голямо натоварване.Сега съм взел друг датчик от колега и ше го сменям.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: датчик за вкл. на перката
Със същия успех може и термостата да не отваря достатъчно,за да тръгне 2-ра степен.Също така може 2-ра степен да е изгоряла и да не тръгва,но до колкото си спомням,датчика не спира 1-ва,когато тръгва 2-ра,а просто пуска и 2-ра,така че по-скоро имаш проблем с термостата и не отваря напълно.
- toni_tv
- Мнения: 174
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 21:43
- Автомобил: Passat B5 syncro
- Двигател: ADR
- Местоположение: Белоградчик
Re: датчик за вкл. на перката
Няма пауза между двете степени изгоряла ти е втората. И при мен имаше подобен проблем но си беше отишла първата степен та се наложи да сменям ел.мотора на перката
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: датчик за вкл. на перката
един познат в буксата на датчика с клещи ми вкл. съответно едната а после и др. степен.Каза ми че е от датчика и да го сменя
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: датчик за вкл. на перката
В буксата на перката влизат 3 жици,правиш "мост" между двете-с цвят различен от кафявият!Така ще имаш винаги и само 2-ра степен.
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: датчик за вкл. на перката
това значи ли че ще се вкл. само втора степен,но на каква температура
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: датчик за вкл. на перката
ако направиш моста за който е споменал колегата при подаването на сигнал от датчика за вкл. на 1-ва степен ще ти си вкл.2-ра и при подаването на сигнал за 2-ра отново ще се вкл. втора(това е ако ти работи само 2-ра степен на перката и съответно проблема е в перката,а не в датчика)!
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: датчик за вкл. на перката
извинявай,не видях по горния пост,при условие че с моста ти се вкл. двете степени значи проблема с 1-ва ти е от датчика,просто не дава контакти неможе да ти пусне първа степен,смени датчика и всичко ще си доиде на мястото,не скъп около 20 лв. е!
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: датчик за вкл. на перката
като правя мост в буксата работят и двете степени по отделно.Вземал съм един датчик от колега ще го сменя като се постопли времето
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: датчик за вкл. на перката
TiL написа:nikolai_an написа:извинявай,не видях по горния пост,при условие че с моста ти се вкл. двете степени значи проблема с 1-ва ти е от датчика,просто не дава контакти неможе да ти пусне първа степен,смени датчика и всичко ще си доиде на мястото,не скъп около 20 лв. е!
Баце прочети добре какво пита колегата и тогава пак дай отговор
![]()
Колега, не тесъветвам да правиш мост от първа на втора степен за постоянно, защото ще си прецакаш перката! Направи мост между първа и втора степен на перката за да разбереш дали 2ра степен ти работи
Баце май ти трябва да прочетеш.......

- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: датчик за вкл. на перката
Cvetomir-Panchev написа:като правя мост в буксата работят и двете степени по отделно.Вземал съм един датчик от колега ще го сменя като се постопли времето
смени го и всичко ще се оправи щом ти работят и двете степени поотделно с мост,значи проблема е в датчика
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: датчик за вкл. на перката
точно работи само първа степен,но се надявам със смяна на датчика всичко да е ок.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: датчик за вкл. на перката
Малко да обясня за перките,за колегите,които не са запознати с тях.Втора степен изгаря много рядко,защото дефакто перката вътре има само една степен.Когато се пусне 1-ва степен,тока минава през съпротивление и върти по-бавно,когато се пусне 2-ра,съпротивлението се шунтира и перката си върти нормално бързо.Поради тази причина,ако изгори ел. мотора,няма никакви степени,ако изгори 1-ва,изгаря съпротивлението и 2-ра си работи безпроблемно.Изключително рядко се случва да прекъсне проводника,който е вътре в самата перка и да спре само втора.Така са перките на Пасат В2,В3,Голф 3,Голф 4.При Поло 6N също е така,ако няма климатик.Ако има,съпротивлението е външно и е отделно.


- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: датчик за вкл. на перката
според теб защо буксата на перката е с два "+" ?Ако на първа степен датчика не подава сигнал естествено,че тя няма да вкл! съгласен съм,че бавната степен минава през резистор,но захранването на едната и другате степен нямат нищо общо,освен общата маса
Последна промяна от nikolai_an на Съб 25 фев 2012 16:11, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 44 госта