Проблем с включването на 1-ва предавка 1.6 8v

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
stelianBora
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 24 ное 2011 12:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: aytos

Проблем с включването на 1-ва предавка 1.6 8v

Мнениеот stelianBora » Пон 23 яну 2012 20:31


Здравейте колеги. както казах бората ми е 1.6 ср 8 клапана 101к. та имам един ужасен проблем, когато превключвам от 2-ра на 1-ва, просто ми трябва изключителна сила за да вкарам на 1-ва скорост. Когато е изгасен двигателя го няма този проблем, правиго само от първа на втора. Та някакви предложения какво да права? какво да проверя? scare

Също така като отворя капачката на маслото вътря има някаква жълто-зелена слуз.

Много бих се радвал да ми помогнете да открия какви са проблемите,.




Потребителски аватар
Steels
Мнения: 418
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
Автомобил: Arteon SB 280hp
Двигател: DNFE
Местоположение: Бургас/София

Re: Проблем с включването на 1-ва предавка 1.6 8v

Мнениеот Steels » Пон 23 яну 2012 21:20


Aз когато искам да включа на по-малка предавка правя следното. Освобождавам от скорост изфорсирвам до към 1700 оборота и веднага мушкам по-малката предавка. Едно време като татко ме учеше на ладата, така ме караше да правя. Безупречно действа на мойта бора АКЛ и на пассатчето :D
П.П това е конденз за зимата е нормално да има такова нещо по капачката


stelianBora
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 24 ное 2011 12:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: aytos

Re: Проблем с включването на 1-ва предавка 1.6 8v

Мнениеот stelianBora » Пон 23 яну 2012 22:14


да но идеята ми е от къде идва проблема с превключването

не е само по капачката има го и във вътрешната част


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Проблем с включването на 1-ва предавка 1.6 8v

Мнениеот snupeca » Пон 23 яну 2012 23:01


Steels написа:Aз когато искам да включа на по-малка предавка правя следното. Освобождавам от скорост изфорсирвам до към 1700 оборота и веднага мушкам по-малката предавка. Едно време като татко ме учеше на ладата, така ме караше да правя. Безупречно действа на мойта бора АКЛ и на пассатчето :D
П.П това е конденз за зимата е нормално да има такова нещо по капачката


Двоен амбреаж се нарича, и се полза основно при камиони, но да - идеята е изравняване на оборотите на СК и мотора с цел по-добро превключване, основно при сваляне на предавките. Колегата да си прегледа лостовия механизъм, както и маслото в СК.
Това по капачката - както е казал и колегата, е конденз, лошо е ако и щеката е подобна история.


stelianBora
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 24 ное 2011 12:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: aytos

Re: Проблем с включването на 1-ва предавка 1.6 8v

Мнениеот stelianBora » Вто 24 яну 2012 11:15


не съм сигурен дали е от лостовия механизъм, тъй като като не е запалена колата си влиза перфектно... да не би да е синхронизатора?


Bioside
Мнения: 600
Регистриран на: Чет 01 окт 2009 16:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с включването на 1-ва предавка 1.6 8v

Мнениеот Bioside » Вто 24 яну 2012 17:50


Колега и при мен на незапалена кола но с натиснат съеденител си влизат перфектно,но при запалена кола понякога първата зверски заяжда а втората трудно влиза.Имаше тема във форума за този лостов маханизъм със снимки от колегата Vento.

viewtopic.php?f=54&t=194975&start=60

Kато погледнах моята оранжевия тампон си беше взел очите а пръта целия огризан от това дето е търкал в металната планка и има 1-2см луфт във всички посоки mhihi .Погледни при теб как е. Аз още не съм я правил моята.Нямям канал подръка или форумен майстор :evil:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 84 госта