Здравейте колеги,
От доста време забелязвам, че от таблото излиза пара при пуснато парно. Стъклата така се изпотяват, че трябва да ги бърша с парцала пред 3-4 минути. Купил съм радиаторче но имам въпроси. Таблото маха ли се за да се стигне до парното? В тази тема viewtopic.php?t=29384&highlight=%EF%E0%F0%ED%EE+%E3%EE%EB%F4 колегите са го направили без да го махат, но да не го поломя по този начин.
Радиатор на Парното Golf 2
- Don_Castelano
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 9:49
- Автомобил: seat cordoba
- Двигател: ABD 94
- Местоположение: Русе
Re: Радиатор на Парното Golf 2
Следвай инструкциите от темата и сменяй веднага, защото изпаренията от антифриза са отровни. Лека !!
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Радиатор на Парното Golf 2
При 2-ките може да се мине и без сваляне на таблото, но на мен ми е по-лесно и по-спокойно като го сваля. Вероятността на сцацаш някое жило или кабел като връщаш обратно парното е по-малка при свалено табло.
- geshat
- Мнения: 103
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 10:24
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR 2006
- Местоположение: sofia
Re: Радиатор на Парното Golf 2
Дано не е късно,колега, но ако си взел евтино радиотрче “Произведено в оризище“ не си струва цялото разглобяване и псуване. Аз се прекарах с китайско за 20лв
и сега на място по светофарите ми духа хладно.Няма и спомен от сауната със старото радиаторче. Само дето си почупих пръстите и една събота лежах под волана.Тръбите на входа на парното са горещи, та не се пипат, а вътре лек бриз от арктика.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 83 госта