Здравейте, неуморни VW-маратонци (искаше ми се да го напиша)
По същество: забелязах, след падането на обилен сняг и малко въртене тук-там, че отдясно страшно хлопане, чак ме достраша тази вечер. При буксуване има едно подскачане (разбираемо е в мокър сняг), лятото е сменян шарнирът и накрайниците (тампоните не са защото бяха ок), но такова блъскане от тампон на носача, може ли да се получи?
ПП: забравих да кажа, че проблема е на Венто.
Благодаря ви!
Венто - съвет за хлопане на предницата
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 13:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг / Габрово
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: съвет за хлопане на предницата
Има голямо блъскане когато е счупена биалетка. Можеш да я завъртиш на ръка за да не чука върху отчупената част.
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 13:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг / Габрово
Re: съвет за хлопане на предницата
падна голям сняг и гаража ми е зает и няма да мога днес да проверя, благодаря, но при дупки не се чува това хлопане само при напън и когато върти
- chiki-riki
- Мнения: 748
- Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Пловдив
Re: съвет за хлопане на предницата
при мен го има същото (голф 2 е колата), сменени са тампони на макферсона, на носача, на стабилизиращата щанга и нови амортесьори и пак го има хлопането при въртене. Остана да се сменят биалетките. В темата която пуснах колегите казаха, че може да е и от гумите и се надявам като ги сменя да се оправи .
Ако някой има други идеи от кво може да е да казва
Ако някой има други идеи от кво може да е да казва
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: съвет за хлопане на предницата
По повод първото мнение - потенциална идея и причина, е всяка една част в това окачване.Вдигаш,гледаш,после умуваш или питаш как се сменя,защото така няма кой да ти каже на 100%,че от еди кое си тропа..не сме врачки,не сме и при колата,за да видим и да ти кажем.Това окачване е страшно просто и времето му за преглед и установяване на причината да хлопа, е доста по-кратко от времето,което на мен ми отне да напиша мнението си. Ако не знаете какво да гледате или къде да гледате и кое как трябва да изглежда,трябва ви сервиз,преди да се пребиете някъде
По повод питането на колегата chiki-riki - при мен е от рейката.Има го от 80 000км вече и я чакам да се разтече,за да я оправя Не знам защо,но луфта се усеща само от време на време при въртене,повечко сняг и т.н. от дясно.При минаване през неравност няма нищо.
Зависи какво е хлопането Иначе може да е от биалетките,да.
По повод питането на колегата chiki-riki - при мен е от рейката.Има го от 80 000км вече и я чакам да се разтече,за да я оправя Не знам защо,но луфта се усеща само от време на време при въртене,повечко сняг и т.н. от дясно.При минаване през неравност няма нищо.
Зависи какво е хлопането Иначе може да е от биалетките,да.
Последна промяна от zfa159 на Чет 26 яну 2012 20:09, променено общо 1 път.
- chiki-riki
- Мнения: 748
- Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Пловдив
Re: съвет за хлопане на предницата
zfa159 написа:.... Не знам защо,но луфта се усеща само от време на време при въртене,повечко сняг и т.н. от дясно.При минаване през неравност няма нищо.
Зависи какво е хлопането Иначе може да е от биалетките,да.
при неравност и при мен няма хлопане, но когато е хлъзгава настилката тресе(не всеки път), аз имах едно задържане на рейката при завиване на дясно което се оправи от самосебе си. Другия вариант е да е от рейката ?!
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: съвет за хлопане на предницата
Ами при мен е от рейката.Прави го само при опит за завъртане - много газ с ниска скорост и волана почти или съвсем напълно завит на ляво.Чува се едно изтропване 3-4 пъти,като от каре,ама не точно.Ако терена е лекичко неравен (бабунки от сняг или лед,чакъл и т.н.),се чува по-отчетливо.Прави го всеки път и вече от 80 000 го има и чакам да се разтече,за да се накумя и да я сваля.Разглобявах цялата предница по едно време и го хванах - рейката ми има много лек луфт от дясно и то само,когато е почти напълно завила на ляво (почти максимално прибрана навътре).
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Чет 30 юли 2009 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sliven
Re: съвет за хлопане на предницата
отхлабени тампони
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 13:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг / Габрово
Re: съвет за хлопане на предницата
zfa159 написа:По повод първото мнение - потенциална идея и причина, е всяка една част в това окачване.Вдигаш,гледаш,после умуваш или питаш как се сменя,защото така няма кой да ти каже на 100%,че от еди кое си тропа..не сме врачки,не сме и при колата,за да видим и да ти кажем.Това окачване е страшно просто и времето му за преглед и установяване на причината да хлопа, е доста по-кратко от времето,което на мен ми отне да напиша мнението си. Ако не знаете какво да гледате или къде да гледате и кое как трябва да изглежда,трябва ви сервиз,преди да се пребиете някъде
По повод питането на колегата - при мен е от рейката.Има го от 80 000км вече и я чакам да се разтече,за да я оправя Не знам защо,но луфта се усеща само от време на време при въртене,повечко сняг и т.н. от дясно.При минаване през неравност няма нищо.
Зависи какво е хлопането Иначе може да е от биалетките,да.
Колега задал съм конкретен въпрос "от тампон на носача може ли да е" също така съм написал, че отдясно един ственото което не е сменено са: амортесьор, пржини и тампони на носача. от тук неможеш да заключиш, че ще е всяка част от окачването
Хлопането ми не е при въртене на волана а при буксуване (приплъзване на гумите спрямо настилката). Днес забелязах когато закъсах в една преспа, че като върти на първа и включвам да върти на 2-ра гумите остават за млако в покой и когато придам сила на гумите и то се чува пак т'ва излюскване.
Горе има ли възможност да има хлабина в макферсона дет се захваща, че не съм разглабял само такова, още
Благодаря за мненията
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Венто - съвет за хлопане на предницата
Един ден,като ти минат през ръцете толкова нови части,колкото съм наслагал,ще разбереш,че повечето то тях са по-зле от старите ти и това,че си сменил еди какво си еди кога си,не значи,че вече не е сдало багажа и не е то причината,ако ще и вчера да си го сложил.Именно затова казах,че без да се вдигне и да се види,само си гадаем и си чешем езиците.Може да е от тампон на носача,може и да не е,може да от някое от новите неща,които си сложил,може и да е от несменените неща.
Както вече казах,прегледа на това окачване, отнема смешно малко време и ще разбереш за нула време какво и има на колата ти
Отгоре може да има хлабина,да,сплесква се тампона на амортисьора (макферсона,както му казват) и започва да има луфт нагоре-надолу.Това се проверява,когато се вдигне колата и гумата се мести нагоре-надолу.Ако се движи гумата,се вижда,че се движи и чашката отгоре над тампона,обикновено има ход на 2-3см ,а трябва да е напълно стегнато,без луфт.Средно за макс. 20 000км заминават тези тампони отгоре и трябва да се сменят,защото започва да блъска при неравности и при боксуване предницата се държи сякаш гумата подскача
Както вече казах,прегледа на това окачване, отнема смешно малко време и ще разбереш за нула време какво и има на колата ти
Отгоре може да има хлабина,да,сплесква се тампона на амортисьора (макферсона,както му казват) и започва да има луфт нагоре-надолу.Това се проверява,когато се вдигне колата и гумата се мести нагоре-надолу.Ако се движи гумата,се вижда,че се движи и чашката отгоре над тампона,обикновено има ход на 2-3см ,а трябва да е напълно стегнато,без луфт.Средно за макс. 20 000км заминават тези тампони отгоре и трябва да се сменят,защото започва да блъска при неравности и при боксуване предницата се държи сякаш гумата подскача
- ivchoforever
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
- Автомобил: Passat B3 1992
- Двигател: 2.0 115 ADY
- Местоположение: София
Re: Венто - съвет за хлопане на предницата
Макферсоните са ти заминали на 99% при мен е същото нещо като буксува на едно място и подскача предницата и удря много лошо,като я вдигнахме на подемника в сервиза амортисьорите ми имаха страшен луфт нагоре надолу Най добре ги виж много е вероятно да е от тях
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Чет 30 юли 2009 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sliven
Re: Венто - съвет за хлопане на предницата
може и да е от тампон по двигатела мн вероятно
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Венто - съвет за хлопане на предницата
Тампон на двигателя хлопа и без да боксува,при рязко подаване или отнемане на газта,изхлопва стабилно или присецва няколко пъти цялата кола,колегата ivchoforever знае за какво хлопане говоря
- ivchoforever
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
- Автомобил: Passat B3 1992
- Двигател: 2.0 115 ADY
- Местоположение: София
Re: Венто - съвет за хлопане на предницата
Да си скъсаш предния тампон на двигателя е "Да не ти дава господ",между превключването на предавките,усещането е как ти се бие нещо под капака нагоре надолу за момент от сблъсъка на двигателя с остатъка от предния тампон и трясъка на желязо в желязо е брутален имаш чувството, че арматурното табло ще ти се разглоби от ударите и след това си задаваш въпроса "Какво си причиних на колата пък сега?"
- Anonymous88
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
- Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
- Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
- Местоположение: Враца
Re: Венто - съвет за хлопане на предницата
Здравейте Колеги виждам че темата е стара! но я изчетих цялата и видях че няма конкретен отгожор и реших да споделя!
Та и аз да споделя Имах го същия проблем!
Тампона на двигателя (от към ангренажа) си беше заминал при потегляне с (пилаж) притропваше (имах чувството че таблото ми ще се разпадне Очаквах всеки момент нещо да се покаже през капака (преди да остановя че е тампона на мотора!
След като смених тампона всичко е ОК!
Та и аз да споделя Имах го същия проблем!
Тампона на двигателя (от към ангренажа) си беше заминал при потегляне с (пилаж) притропваше (имах чувството че таблото ми ще се разпадне Очаквах всеки момент нещо да се покаже през капака (преди да остановя че е тампона на мотора!
След като смених тампона всичко е ОК!