


Не ще да запали!!!Оправено но нов проблем!!!!
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Не ще да запали!!!Оправено но нов проблем!!!!
Значи случая е следния в неделя лепих щуца (ако така може да се нарече)като застанеш с/у двигателя вляво към блока се хваща едно водно съединение което отива към малкия кръг когато го свалях ми пречеха единия датчик за маслото който се намира над въпросното съединение и също разкачин и буксата на детонационния датчик ,залепих го и в понеделник сутринта сипах вода запалих и отидох с колата до работа след работа също без проблем запали прибрах се до нас загасих двигателя, но се сетих да си проверя разхода и километрите на MFA-то дадах на контакт и лампата за маслото започна да мига първата реакция беше да видя щеката дали има масло тогава забелязах че въпросните букси си стояха разкачени закачих ги опитах да запаля не ще!!!След това всякакви комбинации пробвах с закачени с разкачени датчици не ще и не ще да запали ,свалях акумулатора зареждах го през ноща като се надявах да запали днес сутринта но не,подсушавах свещите защото бяха мокри направо.Дайте някакви идеи възможно ли е докато ми е бил откачен детонационния датчик центровката да е избягала някаде.??
Последна промяна от paradiselost на Съб 18 ное 2006 19:11, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Напълно и гарантирано!
Но след това би трябвало да се е възтановила.
Има определен момент на силата, с който се стяга този детонационен датчик. На изуст не мога да ти го кажа, ще трябва след 1-2 часа, като се прибера в нас да погледна, но не беше много силно стягането.
Желателно е до тогава да потърсиш динамометричен ключ от някой приятел, за да го стегне за 2 минутки.
Но се съмнявам да е от това.
Я погледни кабелите на Хол-датчика (три кабелчета в букса до разпределителя) дали не са се измъкнали случайно?
Но след това би трябвало да се е възтановила.
Има определен момент на силата, с който се стяга този детонационен датчик. На изуст не мога да ти го кажа, ще трябва след 1-2 часа, като се прибера в нас да погледна, но не беше много силно стягането.
Желателно е до тогава да потърсиш динамометричен ключ от някой приятел, за да го стегне за 2 минутки.
Но се съмнявам да е от това.
Я погледни кабелите на Хол-датчика (три кабелчета в букса до разпределителя) дали не са се измъкнали случайно?
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Хммм... вероятно има разлика в самите мотори някаква. Сигурно при теб разположението на мотора е малко по-различно. При мен под този щуцер се намира разпределителя с Хол-датчика и единия (горния) датчик за маслото. Мисля, че куплунга на датчика за детонации не ми пречи там. То и аз го свалях този щуцер, защото ми пропускаше, но нищо не се е налагало да разкачам...
При всички случаи, за да не запали колата, според книгите може да има 3 причини:
Хол-датчик
Дебитомер
Датчик за температура.
Поне пише, че при тези 3 сигнала колата продължава да се движи, макар и в сервизен режим на контролера.
Естественно, тук не се взима предвид изгоряла бубина-комутатор, прекъснали кабели или запушени дюзи, скапана помпа и други такива.
Ако въобще не прикюфква, значи едва ли е свещи и високоволтови кабели.
Дано съм помогнал с нещичко!
А самия детонационен датчик се стягал с момент 0.2 кгс.м.
Има ли шанс да е останала влага в дистрибуторната капачка?
При всички случаи, за да не запали колата, според книгите може да има 3 причини:
Хол-датчик
Дебитомер
Датчик за температура.
Поне пише, че при тези 3 сигнала колата продължава да се движи, макар и в сервизен режим на контролера.
Естественно, тук не се взима предвид изгоряла бубина-комутатор, прекъснали кабели или запушени дюзи, скапана помпа и други такива.
Ако въобще не прикюфква, значи едва ли е свещи и високоволтови кабели.
Дано съм помогнал с нещичко!
А самия детонационен датчик се стягал с момент 0.2 кгс.м.
Има ли шанс да е останала влага в дистрибуторната капачка?
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Бях в командировка и не съм следил темата.Колата въобще не прикюфка никакви признаци да запали все едно няма ток към свещите ,но аз свалих едната свещ и накарах познат да я държи към маса и врътнах един път искра има на свеща.Интересното е че с откачени датчици запали на 2 - 3 пъти и лампата за маслото не мигаше,а сега откача ли датчика за маслото в момента в който дам на контакт лампата започва да мига.възможно е датчика при въпросните 2-3 паления да е опирал към маса но малко ме съмнява защото кабелната обувка е в гумена камбанка но е факт че лампата не мигаше а сега при откачване мига.Визможно ли е компютъра да е възприел откачването на въпросните датчици като някаква грешка която да не може да се зачисти с откачането на акумулатора???
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Значи и един мой познат казва същото че при Digifant-а за да се изтрият грешките се закачва на компютър.А въпроса ми е дали откачването на датчика за маслото и детонационния датчик могат да дадат такава грешка в компютъра че той да блокира запалването? Питам защото си мисля пък да не би да е някакво съвпадение и просто да е заминал датчика на Хол или комутатора(но пик искра хвърля)знам ли вече???
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
radotom написа:...Поне пише, че при тези 3 сигнала колата продължава да се движи, макар и в сервизен режим на контролера...
Това го написах съвсем съзнателно, защото аз на няколко пъти съм си исключвал температурния датчик (и при работеща и при неработеща кола) и явно се усеща как двигателя променя параметрите си. Но просто минава в 'авариен режим'. Това ще рече, че не се променя предварението, не работи моторчето за празен ход, може би не работи и пусковата (5-а) дюза, но не е причина да не работи мотора.
Виж, ако реши, че темп е -40 вече не знам какво ще е...
За проба вземи един резистор 4-5 килоома и го сложи на клемата на този термодатчик. Би трябвало, ако е от него да запали. Но малко се съмнявам.
А все пак, предполагам си го правил, но да питам... искра от свещите провери ли дали излиза? И си сигурен, че от никъде не стърчи никакво странно кабелче, нали?
Просто не виждам логика от грешка в контролера въобще да не запали колата!
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблема се оказа в бобината ,но обстоятелствата при които се случи направо ме озадачиха както казах загасих двигателя след това се опитах да го запаля и не ще. това че бях откачал датчиците ме насочи в савсем грешна посока.Но сега проблема за който търся помощ е следния сложих новата бобина и запали от раз загасих двигателя сложих чистачките корите над филтъра за купето и след това като се опитах да запаля ефекта беше все едно в акумулатора има много малко ток врътне един път и всичко по таблото изгасва все едно стартера затяга изключих кабелите от бобината като завартя върти без проблем като закача кабелите към бобината същата работа така пробвах 4-5 пъти и накрая запали това беше наобяд от тогава 3-4 пъти съм я палил няма проблеми.Но това забиване ме притесни сериозно възможно ли е проблема да идва от кабел, свещ или дистрибуторна капачка и палец. Ако някаде замасява изхода от бобината дали ефекта ще е този който описах или проблема е някаде другаде???Проста не мога да си го обясня от къде идва проблема???Или пък бобината прави тези номера??
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Svetilio
- Мнения: 376
- Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
paradiselost написа:все едно в акумулатора има много малко ток врътне един път и всичко по таблото изгасва все едно стартера затяга
kолега, а възможно ли е да си изтощил акумулатора от многото опити да запалиш,даване на контакт и т.н. Според мен трябва да го заредиш и поне да го елиминираш като възможна причина за проблема

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: videlin85 и 65 госта