


Голф3 - Работи като на 3 цилиндъра
- gasoline.in.blood
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 23 сеп 2011 10:17
- Автомобил: MK3 GT
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Голф3 - Работи като на 3 цилиндъра
Колата е 3-ка 2Е , проблема се появи след като свалих дросел клапата да я почистя от нагара. Но ме хвана "промоцията" от времето (студ) и не я сглобих около 8-9 дни. Днес слагам всичко , и запали без проблем. Оставих да поработи на място около 10-15 мин и обърнах на газ , и почна едно притрисане все едно съм с шрик (на бензин също)...В ниските се зачудва , но пък във високите няма проблем! Покарах около 25км градско и няма оправия. Никога не беше кихала но днес го направи и останах много впечатлен. Отворих капака на тъмно преди малко искри видно не метка ! Махам кабела на 1-ви и не променя нищо , на 2-ри също ... чак на 3-ти и 4-ти се усеща че работи вече на 3 цилиндъра.. Мисля си свещите да не са зацапани , но пък 25 км. градско...? Обикновенна газова е , и на газ и на бензин е проблема
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Работи като на 3 цилиндъра
Сваляй ги свещите, колега. Щом на две горива ти дава яд..не е от клапата.
На колко хиляди са, горе долу.

На колко хиляди са, горе долу.
- gasoline.in.blood
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 23 сеп 2011 10:17
- Автомобил: MK3 GT
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Работи като на 3 цилиндъра
Ооо да забравих да спомена свещите са НГК иридиум на не повече от 10-15 000км
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Работи като на 3 цилиндъра
На газ особено на 2Е с газови като нашите, свещите им дават макс 7-8000км. Специално ми го натъртиха като правих мойте
Същото важи за филтри итн. Затова ти е и гръмнала, залагам си и левия и десния..
и аз бях така.


- gasoline.in.blood
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 23 сеп 2011 10:17
- Автомобил: MK3 GT
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Работи като на 3 цилиндъра
тя гръмна и видях че маркуча за мастните пари е изваден...със К&Н филтър панелен. До сега не съм имал ядове. Утре ще погледна свещите и ще пиша ако не е от тях. С какво да ги измия , с кореселин става ли ?
Пак да се дооточня , колата на празен ход работи като на 3 цилиндъра , но като я исфорсирам нищо и няма , даже на гас в движение с около 60 и пускам по инерция и гасне хахах , чак се нервирам , баах кошниците а винаги е била глезена...
Пак да се дооточня , колата на празен ход работи като на 3 цилиндъра , но като я исфорсирам нищо и няма , даже на гас в движение с около 60 и пускам по инерция и гасне хахах , чак се нервирам , баах кошниците а винаги е била глезена...
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Работи като на 3 цилиндъра
Не не..
Ако е каквото предполагам че е, няма да е останал електрод да миеш..
Нови.


- greddy90
- Мнения: 124
- Регистриран на: Нед 20 мар 2011 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Работи като на 3 цилиндъра
Има една много хубава темна за свещите от лада форума http://www.ladaclub-bg.com/faq/53-spark-plugs От вам видях как се почистват свещите аз ги минах с обезмаслител и ги сварих стават много добре и има разлика.
- gasoline.in.blood
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 23 сеп 2011 10:17
- Автомобил: MK3 GT
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Голф3 - Работи като на 3 цилиндъра
оказа се, че свещите са идеално бели , и че дърпа от някъде въздух. Сетих се че на дросел клапата се счупи гарнитурката и сега ще я сменя.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта