Здравейте Колеги!
Вчера сутринта, след студен старт при - 10 градуса, ползвах Голфа за разстояние около 2 километра, след което паркирах. В 17:30 не успя да запали. Имаше изтекло масло от долу. Личеше, че е текло и в движение - има следа, останала при паркирането на задна скорост. Стартера върти, но не пали. Изпуфка два пъти само съвсем леко и това е. Около щеката няма следи от теч на масло. Проверих маркуча от капака към въздушния филтър за запушване, но няма такова. Автомобила е Голф II, 1988 година, 1.6, 2Е, Бензин. Има проблем с ниските температури - докато загрее изпуска тъмен дим от ауспуха и работи накъсано. След като достигне работна температура се нормализира. Но с паленето и теч на масло не е имало проблем до сега.
Имате ли някакви предположения?
Благодаря Ви предварително!
Голф II не може да запали
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19732
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф II не може да запали
Избило уплътнение в следствие замръзнала и запушена картерна вентилация (в добрия случай - в лошия - пръснат блок, но това щеше да се чуе!
)
Трябва да се види от къде е текло - от гарнитурата на картера или от семеринги на колянов вал.
От там нататък възможностите са 2: Прескочил зъб на ангренажа заради 'качествено' омаслен ремък или... EZ-а с хидроповдигачи ли беше? Не знам, но ако е - изпранени хидроповдигачи и почти неработещи клапани.
)Трябва да се види от къде е текло - от гарнитурата на картера или от семеринги на колянов вал.
От там нататък възможностите са 2: Прескочил зъб на ангренажа заради 'качествено' омаслен ремък или... EZ-а с хидроповдигачи ли беше? Не знам, но ако е - изпранени хидроповдигачи и почти неработещи клапани.
Re: Голф II не може да запали
"От там нататък възможностите са 2: Прескочил зъб на ангренажа заради 'качествено' омаслен ремък или... EZ-а с хидроповдигачи ли беше? Не знам, но ако е - изпранени хидроповдигачи и почти неработещи клапани."
Какви манипулации трябва да се направят при тези два случая.
Какви манипулации трябва да се направят при тези два случая.
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Голф II не може да запали
Масло избива и от "прекрасните" резервни части които ни продават
,по конкретно масления филтър!Препоръчвам ти все пак да го развиеш и погледнеш ,защото има вероятност при избиването на маслото О-пръстена да е избутан от канала в който седи!
На мен сутринта ми се случи нещо подобно(на джипката),натягах го два пъти на ръка доста здраво и все избиваше!
Накрая го развих за оглед,и установих че О-пръстена от студа толко се беше свил,че едва надстърчаше от канала в които седи,принудих се да го стегна здраво с ключ,досега само бях развивал с него !Не ми се беше случвало да стягам маслен филтър и то здраво с ключ! 
На мен сутринта ми се случи нещо подобно(на джипката),натягах го два пъти на ръка доста здраво и все избиваше!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта