Смяна на тялото с радиатора на климатика за Голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Morpheous87
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Смяна на тялото с радиатора на климатика за Голф 3

Мнениеот Morpheous87 » Нед 12 фев 2012 21:46


Здравейте, предстои ми смяна на тялото с радиатора за климатика. Искам да питам дали има някакви по-специфични процедури. Има две тръбички, които излизат от радиатора. Как са свързани тези тръбички към останалата част от системата?




Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: Смяна на тялото с радиатора на климатика за Голф 3

Мнениеот Escap3 » Пон 13 фев 2012 0:52


Отвиват се трбичките като махнеш пластмасовата кутиика отпред при коша


Morpheous87
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Смяна на тялото с радиатора на климатика за Голф 3

Мнениеот Morpheous87 » Пон 13 фев 2012 9:14


Взел съм от друга кола тяло с радиатора вътре. Искам да питам могат ли да се сменят радиаторите (да си сложа пак моя), защото този радиатор не знам в какво състояние е. Сложени са му парцалчета на тръбичките, но все пак какви може да са последствията от това, че е стояло и т.н.? Друг въпрос е, че моя климатик не е пълнен отдавна с фреон и не работеше в последно време, дали може да има още нещо в радиатора или най-вероятно е празен? При мен е счупен само кожуха за перката на парното, и заради него трябва да правя цялата тази гимнастика, но като гледам не кожуха е едно цяло с този, в който е радиатора на климатика?


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на тялото с радиатора на климатика за Голф 3

Мнениеот Dpop » Пон 13 фев 2012 10:13


Можеш да си оставиш твоя радиатор колега. За да разбереш дали(и колко) имаш останал фреон в системата трябва да отидеш в сервиз за клим. системи. Там ще изтеглят с машина останалото количество. Възможно е да се наложи смяна на някое и друго уплътнение(гумички). При всяко положение, за да имаш добре работещ климатик е желателно да се профилактира системата, като подмениш филтър-дехидратора.
А другия радиатор ще остане за резерва. Стига да е здрав не би трябвало да му има нещо, независимо че е стоял известно време разкачен.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта