Проблем при палене

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем при палене

Мнениеот paradiselost » Нед 19 ное 2006 18:11


Реших да пусна нова тема защото в старата в началото става въпрос за съвсем друг проблем!!
Проблема се оказа в бобината ,но обстоятелствата при които се случи направо ме озадачиха както казах загасих двигателя след това се опитах да го запаля и не ще. това че бях откачал датчиците ме насочи в савсем грешна посока.Но сега проблема за който търся помощ е следния сложих новата бобина и запали от раз загасих двигателя сложих чистачките корите над филтъра за купето и след това като се опитах да запаля ефекта беше все едно в акумулатора има много малко ток врътне един път и всичко по таблото изгасва все едно стартера затяга изключих кабелите от бобината като завартя върти без проблем като закача кабелите към бобината същата работа така пробвах 4-5 пъти и накрая запали това беше наобяд от тогава 3-4 пъти съм я палил няма проблеми.Но това забиване ме притесни сериозно възможно ли е проблема да идва от кабел, свещ или дистрибуторна капачка и палец. Ако някаде замасява изхода от бобината дали ефекта ще е този който описах или проблема е някаде другаде???Проста не мога да си го обясня от къде идва проблема???Или пък бобината прави тези номера??
SVETILIO:kолега, а възможно ли е да си изтощил акумулатора от многото опити да запалиш,даване на контакт и т.н. Според мен трябва да го заредиш и поне да го елиминираш като възможна причина за проблема
PARADISELOST:Акумулатора че беше слаб беше защото предишните дни доста я помъчих ,но както казах при откачване на кабелите от бобината акумулатора вартеше без проблем а при закачването на кабелите направо забива ,както казах все едно стартера затяга и лампите по таблото направо загасват
PARADISELOST:
www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p ... ht=#162678
Намерих темата която търсех но и тя изглежда е без решение.И при мен е абсолютно същото само че го направи няколко пъти последователно докато запали.За сега вече 9-10 паления от обяд до сега(сега се прибрах от Центъра)няма проблем.Ама ме е страх да не ми изгори новата бобинка
MUSURA:възможно е и стартера ти да се нуждае от профилактика




paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paradiselost » Нед 19 ное 2006 18:19


Отхвърлям вероятноста за стартер защото като откачих кабелите от бобината върти та се кине :shock и това 4-5 пъти закача ги въпросния проблем откача ги върти здраво!!Бях попитал по нагоре в темата възможно ли е ако изхода на бобината замасява някаде примерно кабел ,свещ , палец...да прави този проблем.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Нед 19 ное 2006 18:36


колега акумулатора ако е слаб няма какво да се чудиш. При махната бобина няма голямо усилия към стартера понеже не се подава искра и затова върти /ако махнеш и свещите още по-бързо трябва да върти/
Горепосоченото явление може да се получи и при загрял мотор, който има голямо предварение - тогава просто стартера затяга и върти все едно няма ток акумулатора.
Все пак си провери минусовите клеми на акумулатора, стартера и замасяването на двигатела /масата към купето/, както и плюсовата клема на акумулатора. При лоша връзка, като се опиташ да стартираш и се появява този проблем - слаба връзка = няма достатъчно ток :)
мисля че ако има някакво замасяване към палец и т.н. няма въпбще да запали - имал съм случай на скъсил палец - двигателя върти ще се скъса, слагам външна свещ - ток има ама не пали и не пали - после се оказа пробил палеца и то на трудно видимо място /за опел става въпрос и горната част е пластника, та под нея пробил и едва се забелязва/
дано съм бил полезен.


paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paradiselost » Нед 19 ное 2006 18:50


Това значи ли че при закачена бобина ..т.е когато към свещите се подава искра стартера се затормозява в смисъл трябва да преодолее по голямо съпротивление??? Ако е така наистина камък ще ми падне от сърцето.След тази случка в събота наобяд до сега не съм имал проблем да чукна на дърво :lol



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта