
Проблем с работа на бензин Джетта 2 1.8
- daniel_dutin
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пон 18 окт 2010 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Проблем с работа на бензин Джетта 2 1.8
Здравейте колеги!Имам един проблем с моята джетичка..колата е 1.8 механичен инжекцион ,не мога да ви кажа код на двигателя защото е без номер, колата има газ(кофти комбинация с мех. инжекцион доколкото съм разбрал от форума).Проблема е че не е както трябва на бензин, по-точно за да върви иска да и подавам много газ и да я държа над 2500 оборота ,защото в по-ниските тресе , мъчи и няма мощност.На гас е пушка върви си без проблем, работата е там, че искам да се оправи на бензин и евентуално да се премахне газовата за да си спестя бъдещи проблеми .Доколкото съм разбрал от изчитането на доста теми по въпроса пълната инжекция (и особено механичната) си имат доста проблеми с обикновените газови уредби, а аз и без това я карам колата за удоволствие и ако имам някаква работа т.е. не въртя много километри така ,че не ми се скръндзи за по-скъпото гориво и искам да си стегна колицата и да си карам на бензин.Предварително ви благодаря 

- polski-grizach
- Мнения: 302
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с работа на бензин Джетта 2 1.8
Сещам се за два проблема които са доста важни за работата и на бензин.Първото е,че трябва да свалиш и четирите дюзи на бензина и да ги дадеш за ултразвуково почистване.От там нататък да се молиш това да подейства понеже не винаги успяват да се почистят добре.Другият вариянт е да си намериш от някоя морга подобни но да ги свалиш от такава кола която не е работила на газ.Второто е,че най вероятно е гърмяла на газ,и е изкривена плочката на инжекционната глава.Много финна и часовникарска работа е изправянето и,и реглажа.Самата клапа трябва да се движи свободно без да задържа в стените на дифузьора.Ако и тогава не се подобри работата,след тези манипулации ще ти трябва човек който разбира на този тип инжекция и да я регулира.Поне можеш да му спестиш гореизброените неща да не ги прави той а също така,няма да ти одере кожата само за реглаж.
- daniel_dutin
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пон 18 окт 2010 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Проблем с работа на бензин Джетта 2 1.8
Благодаря за инфото колега, но не съм чак толкова навътре с такива операции
...и да те попитам сложно ли е да се свалят тези дюзи ,брат ми има познати в един сервиз и ми каза ,че ще ми ги почистят ако им ги занеса , и ако не е кои знае кво като умение да се демонтират дюзите
да ме посъветваш как точно става или ако не да потърся някои майстор
а под "глава на инжекциона" да разбирам ли това
-->>> http://www.google.bg/imgres?q=%D0%B4%D0 ... 29,r:7,s:0
(снимката мисля че е от ауди не е на моята кола) ако за това става въпрос - как да махна гумения маркуч отгоре, за да го снимам в какво състояние е и прецените вие колеги
отново благодаря за всичко до тук
(извинявам се за дългия линк,беше първия на който попаднах в гугъл)
-->>> http://www.google.bg/imgres?q=%D0%B4%D0 ... 29,r:7,s:0
(снимката мисля че е от ауди не е на моята кола) ако за това става въпрос - как да махна гумения маркуч отгоре, за да го снимам в какво състояние е и прецените вие колеги
отново благодаря за всичко до тук
(извинявам се за дългия линк,беше първия на който попаднах в гугъл)
- polski-grizach
- Мнения: 302
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с работа на бензин Джетта 2 1.8
Точно това е инжекционната глава.Няма значение,че е на ауди.Дори и мерцедес имат подобна инжекция и форд.Точно на снимката се вижда кръглата алуминиева клапа с болчето по средата.Ако е гърмяла на газ твоята инжекция,клапата ще е доста изкривена.По принцип е идеално права.Дюзите се вадят с по-здрава отвертка или плоска штанга,като използваш капака на клапаните за рамо къде да подпреш.По принцип са само набити в главата,много рядко се засича да имат някакъв крепеж отгоре.Провери дали има,и ако няма с отверката се опитай да ги издърпаш от главата на мотора.Когато ги извадиш ти трябват ключ №12 и №14.Развиват се от тръбичките и ги носиш.Но много трябва да внимаваш при ваденето да не откъснеш маркучето от дюзата.Мой съвет е ако не си го правил,помоли този от сервиза да ти ги извади поне.А маншона се вади като развиеш скобата му и го издърпаш по силно нагоре.Пак внимавай,че в тези студове всяка гума е пласмаса.Не трябва да има пропуски т.е. да не го скъсаш или сцепиш в другия край при дроселовата клапа.
С това мога да ти помогна.Другото е механика.
С това мога да ти помогна.Другото е механика.

- AE86
- Мнения: 1076
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 12:22
- Автомобил: Jetta mkII
- Двигател: PN 1989
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с работа на бензин Джетта 2 1.8
Аз незнам какво те спира да караш на газ
Проблема сигурно е точно в плочката която е избомбена.Тук в сервиза не едно или 2 Аудита и Фолксвагени са боледували от този проблем,оправя се лесно,или нова клапа или си изчукваш старата,малко е пипкава работата докато се напасне както трябва,но лека по-лека можеш да се справиш и сам.Ако не можеш някой майстор ще ти обърне внимание.
П.П.Полския гризач мисля,че загря за кой сервиз говоря
П.П.Полския гризач мисля,че загря за кой сервиз говоря
- polski-grizach
- Мнения: 302
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с работа на бензин Джетта 2 1.8
Охо едо го и младежа от Русенския DUB
.Точно в Русе има един майстор който е на ти с този модел инжекция.Но ще ти излезе доста скъпичко пътя отиване и обратно.
- daniel_dutin
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пон 18 окт 2010 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Проблем с работа на бензин Джетта 2 1.8
Много благодаря колеги, ще огледам как точно стоят нещата и ако преценя ,че ще се оправя сам с демонтажа на дюзите ще действам
и ще отворя да си погледна главата на инжекциона
само да посгрее малко времето,че в близката седмица съм на работа в кофти часове и съм свободен само по-тъмно
доста ми е далечко Русе иначе за да дойда при въпросния майстор... И един последен въпрос - ако евентуално ми е повреден този клапан на инжекциона - продават ли се нови някъде или да си търся от някоя др. кола за донор, макар че ме съмнява ,че някой ще ми я даде отделно по принцип всеки би искал да си продаде целия инжекцион ..но нека не прибързваме с притесненията
като проверя как стоят нещата ще ви пиша отново
- daniel_dutin
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пон 18 окт 2010 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Проблем с работа на бензин Джетта 2 1.8
колеги, здравейте отново
преди 5 дни в студа си джитках по Пловдив(малко работа имах) и ми привършваше газта и можеби от недостиг на газ ли какво , но ми гръмна малко..много се притесних, щото колата угасна, но веднага отворих капака и видимо нямаще някакви поражения, запалих я на бензин и малко трудничко но си я закарах до газстанцията,заредих и се прибрах.Днес като е малко по-хубав деня се позанимах, та махнах гумения маркуч на главата на инжекциона и огледах клапата. Нямам с какво да снимам сега, но по мои наблюдения клапата не е изкривена,а просто стои леко вдясно, съвсем леко, но като я движа с пръст и се усеща ,че доста задира отстрани , възможно ли е да се настрои това отклонение. Също да ви кажа,че и доста намирисва на бензин там..Благодаря предварително,ако някой може да помогне 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта