голф 2 проблеми

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
represent
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: razgrad

голф 2 проблеми

Мнениеот represent » Пон 16 яну 2012 15:30


Колеги помогнете ... голфа гори газ 16 градско и извънградско 10,5-11. НЕПОНОСИМО Е ! голфа е 1.6 с карббуратор от ауди 80 1.8 90 коня. Направи ми впечетление че стария карбуратор е бил с комп а този мисля че не е, защото под карбуратора висят кабели които мисля чче трябва да се закачат на стария карбуратор. Също така голфа е бил преди с автоматичен смукач а сега с този ккарб уратор е с ръччен и имам голям проблем с оборотите дори когато колата загрее. Уж държи на място нормални обороти 900 след като загрее обаче както си карам на магистралата 120-130 решавам да върна на свободна и "БАМ" колата загасва а голфа е с хидравлика и познайте ефекта ... същото ми се случва и в градски условия когато поизцедя колата и реша отново да върна свободна, гадно е. Трябва да карам постоянно на поне минимален смукач и оборотите да са на 1100 1200 а така идва и ОЩЕ ПО ГОЛЕМИЯ РАЗХОД. Тия номера ги прави и на агз и на бензин, не е от изпаритела но от него може и да е разхода на газ, турски е на платинка, така купих колата. Моля съветвайте ме какво да правя как да процедирам какви пари ще ми трябват и колко нерви ще изхабя. Иначе голфчето е страхотно, запазено и двигателя мърка но мърка само за пенсионерско каране за да не гасне и ако продалжи така ще има рязане с едрия диск. Също така да питам този комп какво да го правя, може ли да е закачен някъде, може ли да има грешки които да ми бъркат в нормалната работа на колицата ?




represent
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: razgrad

Re: голф 2 проблеми

Мнениеот represent » Нед 22 яну 2012 1:12


така или иначе никой не писа и аз започнах с подмяната на изпарителя. Сложих БРЦ, определено оборотите са много по добре но отново има едни редки случаи в които пак си падат, като изклчим работата им при студен двигател че са ниски, смятам че е нормално за тва студеното да ги регулирам в началото на смукач. Колата пали сутрин на газ ! Вече може ли оборотите да падат от карбуратора? да е твърде мръсен ? или да ходя газаджия да настройва изпарителя? Искам да кажа че тампона на карбуратора е добре вакумите и въздушният филтър също. Карбуратора играе ли роля при газта ?


galin4oo
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 17:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: голф 2 проблеми

Мнениеот galin4oo » Нед 22 яну 2012 10:57


Колега, най добре иди на майстор. Така едва ли някой ще може да ти помогне, защото явно по колата е пипано от хора които просто не е трябвало да пипат.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6365
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: голф 2 проблеми

Мнениеот ktamen » Нед 22 яну 2012 19:18


Ако караш на къси разстояния и палиш на газ 16/100 е нормален разход през зимата. Карбуратора играе важна роля и при каране на газ. Гасненето при висока скорост на газ е нормално, във въздуховода влиза твърде много въздух и обеднява сместа, някои правя разни побългарявания за да не смуче отпред и да не се влияе толкова от скоростта.
Твърде много хаотични въпроси задаваш накуп и объркваш тези, които четат. Послушай колегата над мен и потърси читав майстор, който да ти разреши да му висиш на главата и да отговаря на въпросите ти. Ако беше от София щях да ти препоръчам майстор. Питай няколко таксиджии кой им прави газовите или някой познат да ти препоръча майстор. И внимавай на какъв ще попаднеш защото половината майстори разбират по-малко и от теб.
Старай се повече с правописа, повечето колеги като видят неграмотно писане и не си правят труда да отговарят защото като не можеш да пишеш едва ли ще можеш да си оправиш сам колата.


chi4i
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 10 дек 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: голф 2 проблеми

Мнениеот chi4i » Нед 22 яну 2012 21:16


Колега първо си смени карбуратора с такъв за твоята кола.Все пак този който са ти сложили е за о голям двигател и е нормално да пуска повече гориво.Отиди и на майстор да ти свърже системата и да ти направи центровка.Едва тогава търси причината в изпарителя.


represent
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: razgrad

Re: голф 2 проблеми

Мнениеот represent » Пон 23 яну 2012 0:15


ktamen написа:Ако караш на къси разстояния и палиш на газ 16/100 е нормален разход през зимата. Карбуратора играе важна роля и при каране на газ. Гасненето при висока скорост на газ е нормално, във въздуховода влиза твърде много въздух и обеднява сместа, някои правя разни побългарявания за да не смуче отпред и да не се влияе толкова от скоростта.
Твърде много хаотични въпроси задаваш накуп и объркваш тези, които четат. Послушай колегата над мен и потърси читав майстор, който да ти разреши да му висиш на главата и да отговаря на въпросите ти. Ако беше от София щях да ти препоръчам майстор. Питай няколко таксиджии кой им прави газовите или някой познат да ти препоръча майстор. И внимавай на какъв ще попаднеш защото половината майстори разбират по-малко и от теб.
Старай се повече с правописа, повечето колеги като видят неграмотно писане и не си правят труда да отговарят защото като не можеш да пишеш едва ли ще можеш да си оправиш сам колата.


Първо да се извиня за "неграмотното си писане" и "хаотичните въпроси" 2-ро аз колата си на майстори не давам ! 3то колега за мен не е нормално колата при високите скорости да гасне заради струята въздух който навлиза. То ако е така колата при 120-130 да гасне ще има безброй причини за катастрофи, дано никому не се случи. Прав си и че майсторите в днешно време разбират по малко и от нас, причина за това е да не ходя при тях, заради това предпочитам с 300 зора и 1000 нерви да си оправя колата сам но да знам чче е като хората.

Колата днес я дооправих и вече няма никакви проблеми.
1-во взех изпарител и го настроих на нормални обороти
2ро изчистих карбуратора и налях спирт за горене за да обера водата от резервоара "видях това от подобна тема в форума"
колата продължаваше да прави мизерии в високите но поне в ниските не падаха оборотите.
3-то днес от сутринта се заклецах в гаража в мисли и реших да прегледам вакумите на колата. Понеже стария карбуратор е бил с автуматичен смукач а приинципа на автоматичния смукач до колкото знам е на вакумния принцип видях че един вакум е закачен на този смукач който е ръчен и въпреки това има място за поставяне на вакум. Запалих колата държепе 950 оборота, изкарах този вакум и хоп оборотите скокнаха на 1200 ... пипнах малко от изпарителя да намаля тия обороти и отново бях на 950. Излязох на главния пат и нацепих колата с 150 и върнах свободна и нямаше проблеми. забелязах обаче че оборотите играят на място м/у 900 и 1000 и това от време на време а този вакум ми стой свободно а смуче доста. Изолирах този вакум понеже според мен той е за другия смукач и оборотите се стабилизираха. излязох пак да пробвам и ефекта УАУ ... колата летеше и оборотите не падаха.

След всиччките тия ремонти ми се наложи ходене до Варна и връщане веднага след изчисляването на разхода бях потресен 7,5 газ извънградско в студеното при скорост 120.
понеже си знам и колицата колко минава с 5 левчета градско реших да пробвам и това при напално празна бутилка сложих 5 левчета газчица и 35 километра ги навих в града бях потресен до преди 5-6 дена с тази 5тиччка минавах 21-22 километра :)


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6365
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: голф 2 проблеми

Мнениеот ktamen » Пон 23 яну 2012 0:45


Тези 21-22 км само с едно палене ли ги минаваше?
Преди година забелязах, че при всяко палене на газ при -10градуса колата гълта един литър газ само за първия километър. Така, че не очаквай този градски разход да се повтори.
Имал съм два голфа като твоя и двата извънградско ми горяха по 7/100 със 110. Така, че сега разхода ти е нормален. Градския разход е много относителен.
И двата голфа гаснеха (не винаги) при висока скорост, сега съм на метан и пак гасне, като взех първия голф ходих на майстор заради този проблем и той ми каза, че е нормално. Ако почетеш във форума ще видиш, че е доста масово.
И аз много мразя да ходя по майстори защото им нямам доверие. За 10 години съм ходил 3 - 4 пъти. Дори да прецакаш нещо като бърникаш поне ще знаеш, че сам си си виновен, ама и ще се научиш за следващия път. Успех :beer


represent
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: razgrad

Re: голф 2 проблеми

Мнениеот represent » Пон 23 яну 2012 1:33


ktamen написа:Тези 21-22 км само с едно палене ли ги минаваше?
Преди година забелязах, че при всяко палене на газ при -10градуса колата гълта един литър газ само за първия километър. Така, че не очаквай този градски разход да се повтори.
Имал съм два голфа като твоя и двата извънградско ми горяха по 7/100 със 110. Така, че сега разхода ти е нормален. Градския разход е много относителен.
И двата голфа гаснеха (не винаги) при висока скорост, сега съм на метан и пак гасне, като взех първия голф ходих на майстор заради този проблем и той ми каза, че е нормално. Ако почетеш във форума ще видиш, че е доста масово.
И аз много мразя да ходя по майстори защото им нямам доверие. За 10 години съм ходил 3 - 4 пъти. Дори да прецакаш нещо като бърникаш поне ще знаеш, че сам си си виновен, ама и ще се научиш за следващия път. Успех :beer


прав си прав си :))) само за гасненето при висока скорост не можах да се съглася с теб, това е много опасно и не трябва НИКОЙ да го приема като вариант :) :beer :beer


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: голф 2 проблеми

Мнениеот policevidin » Пет 17 фев 2012 11:42


represent написа:
ktamen написа:Тези 21-22 км само с едно палене ли ги минаваше?
Преди година забелязах, че при всяко палене на газ при -10градуса колата гълта един литър газ само за първия километър. Така, че не очаквай този градски разход да се повтори.
Имал съм два голфа като твоя и двата извънградско ми горяха по 7/100 със 110. Така, че сега разхода ти е нормален. Градския разход е много относителен.
И двата голфа гаснеха (не винаги) при висока скорост, сега съм на метан и пак гасне, като взех първия голф ходих на майстор заради този проблем и той ми каза, че е нормално. Ако почетеш във форума ще видиш, че е доста масово.
И аз много мразя да ходя по майстори защото им нямам доверие. За 10 години съм ходил 3 - 4 пъти. Дори да прецакаш нещо като бърникаш поне ще знаеш, че сам си си виновен, ама и ще се научиш за следващия път. Успех :beer


прав си прав си :))) само за гасненето при висока скорост не можах да се съглася с теб, това е много опасно и не трябва НИКОЙ да го приема като вариант :) :beer :beer


Ще ти се наложи да се съгласиш с колегата (че при висока скорост гасне от въздухопотока) при мен гаснеше само и единствено м/у 80/100км и доста неща смених :banghead: докато един приятел не ми сложи една 'У' образна траба така че да не е с/у движението. :beer


represent
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: razgrad

Re: голф 2 проблеми

Мнениеот represent » Пет 17 фев 2012 12:28


policevidin написа:
represent написа:
ktamen написа:Тези 21-22 км само с едно палене ли ги минаваше?
Преди година забелязах, че при всяко палене на газ при -10градуса колата гълта един литър газ само за първия километър. Така, че не очаквай този градски разход да се повтори.
Имал съм два голфа като твоя и двата извънградско ми горяха по 7/100 със 110. Така, че сега разхода ти е нормален. Градския разход е много относителен.
И двата голфа гаснеха (не винаги) при висока скорост, сега съм на метан и пак гасне, като взех първия голф ходих на майстор заради този проблем и той ми каза, че е нормално. Ако почетеш във форума ще видиш, че е доста масово.
И аз много мразя да ходя по майстори защото им нямам доверие. За 10 години съм ходил 3 - 4 пъти. Дори да прецакаш нещо като бърникаш поне ще знаеш, че сам си си виновен, ама и ще се научиш за следващия път. Успех :beer


прав си прав си :))) само за гасненето при висока скорост не можах да се съглася с теб, това е много опасно и не трябва НИКОЙ да го приема като вариант :) :beer :beer


Ще ти се наложи да се съгласиш с колегата (че при висока скорост гасне от въздухопотока) при мен гаснеше само и единствено м/у 80/100км и доста неща смених :banghead: докато един приятел не ми сложи една 'У' образна траба така че да не е с/у движението. :beer


Колега и с теб няма да се съглася, не ми се сърди! Аз мойта талига я оправих и вече не гасне ... проблема в мойта кола е многото глупости нареждани след заводския вид на колата: карбуратори вакуми и тен подобни, оправих карбуратора имаше проблем и в жилото на смукача което задържаше също вакумите наредих както си му ре реда смених изпарителя и въздушният филтър и вечче нямам проблем с гасненето дори и след 150 и свободна :) Приемете факта че това е кола а не запалка която гасне след щтракането и ако беше така тия коли щяха да са спряни от производство, ОПАСНО Е И МОЛЯ ВСИЧКИ ДА ОПРАВЯТ ТИЯ ВАЖНИ ПРОБЛЕМИ ЗАЩОТО ОКОЛО НАС ХОРАТА СА НЕВИННИ



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 192 госта