
Г3 гти не пали/ решено - бобина
- FreAk
- Мнения: 499
- Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, В.Търново
Г3 гти не пали/ решено - бобина
Тази сутрин не можах да запаля, откачих кабела от бобината и нямаше никакъв ток. Как мога да съм сигурен че бобината е проблема, защото струва 130лв
, които не ми се дават напразно

Последна промяна от FreAk на Сря 25 окт 2006 18:29, променено общо 2 пъти.
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
оправено е вече ,с/у 140лв и нова бобинаDOHC написа:Колега ако отстраниш проблема, сподели какво точно е дефектирало, че ми стана интересно!
Последна промяна от landwarrior на Чет 16 ное 2006 15:33, променено общо 1 път.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
По симптомите -"ами до сега не просто снощи като паркирвах почна да прекъсва и да работи като на 3 цилиндъра. Тази сутрин запали работи 30 сек. и угасна и повече не запали"
Тръгнал да си ходи краен транзистор на комутатора. може и да е имало и пробив във вторичната намотка и оттам пак транзистора.
Затова - редовно чистена на капачка и палец от нагар / при вл;ажно време по- често/ , здрави клабели без фойерверки вечерно време и добри свещи , поддържане на междината и смяната им след 30-40к км максимум.Никакви проби на искра с изваден централен кабел от бубината или от кабел от делкото на голямо растояние от маса/ разстояние максимум 1-2 мм иначе се товари бубината и крайният транзистор.
Тръгнал да си ходи краен транзистор на комутатора. може и да е имало и пробив във вторичната намотка и оттам пак транзистора.
Затова - редовно чистена на капачка и палец от нагар / при вл;ажно време по- често/ , здрави клабели без фойерверки вечерно време и добри свещи , поддържане на междината и смяната им след 30-40к км максимум.Никакви проби на искра с изваден централен кабел от бубината или от кабел от делкото на голямо растояние от маса/ разстояние максимум 1-2 мм иначе се товари бубината и крайният транзистор.
- FreAk
- Мнения: 499
- Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, В.Търново
kris11 написа:По симптомите -"ами до сега не просто снощи като паркирвах почна да прекъсва и да работи като на 3 цилиндъра. Тази сутрин запали работи 30 сек. и угасна и повече не запали"
Тръгнал да си ходи краен транзистор на комутатора. може и да е имало и пробив във вторичната намотка и оттам пак транзистора.
Затова - редовно чистена на капачка и палец от нагар / при вл;ажно време по- често/ , здрави клабели без фойерверки вечерно време и добри свещи , поддържане на междината и смяната им след 30-40к км максимум.Никакви проби на искра с изваден централен кабел от бубината или от кабел от делкото на голямо растояние от маса/ разстояние максимум 1-2 мм иначе се товари бубината и крайният транзистор.
свещи и кабели са нови, всичко се поддържа перфектно по колата, просто и е дошло времето на бобината и е изгоряла. Докато търсех от доста места ми казаха , че това си е проблем на 3-ките, просто бубината е консуматив

И при мен го имаше този проблем но малко по-различно -
Колата си гаснеше когато и хареса - на скорост , на празен ход , на газ , на бензин и.т.н. иначе сутрин винаги си палеше от раз.
Интересното беше че като изгасне и после не искаше да пали 5-10мин. , след което палеше. Отидо в Бош сервиз и там ми казаха че може да са можеле да е от две неща - Датчик на Хол или Комутатор ,
обаче един от майсторите извади някакво реле на което май пишеше 31 и нещо го ремонтира и ми каза да дойда ако пак вземе да гасне обаче от тогава нямам проблеми.
Колата си гаснеше когато и хареса - на скорост , на празен ход , на газ , на бензин и.т.н. иначе сутрин винаги си палеше от раз.
Интересното беше че като изгасне и после не искаше да пали 5-10мин. , след което палеше. Отидо в Бош сервиз и там ми казаха че може да са можеле да е от две неща - Датчик на Хол или Комутатор ,
обаче един от майсторите извади някакво реле на което май пишеше 31 и нещо го ремонтира и ми каза да дойда ако пак вземе да гасне обаче от тогава нямам проблеми.
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
inter написа:И при мен го имаше този проблем но малко по-различно -
Колата си гаснеше когато и хареса - на скорост , на празен ход , на газ , на бензин и.т.н. иначе сутрин винаги си палеше от раз.
Интересното беше че като изгасне и после не искаше да пали 5-10мин. , след което палеше. Отидо в Бош сервиз и там ми казаха че може да са можеле да е от две неща - Датчик на Хол или Комутатор ,
обаче един от майсторите извади някакво реле на което май пишеше 31 и нещо го ремонтира и ми каза да дойда ако пак вземе да гасне обаче от тогава нямам проблеми.
имах 100% същия проблем и се оправи със смяна на бобина
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта