Г3 гти не пали/ решено - бобина

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Г3 гти не пали/ решено - бобина

Мнениеот FreAk » Вто 24 окт 2006 8:49


Тази сутрин не можах да запаля, откачих кабела от бобината и нямаше никакъв ток. Как мога да съм сигурен че бобината е проблема, защото струва 130лв :shock , които не ми се дават напразно

Последна промяна от FreAk на Сря 25 окт 2006 18:29, променено общо 2 пъти.




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 24 окт 2006 8:52


имобилайзер имаш ли?
да не ти прави той номера?
ако нямаш по принцип няма какво друго да е /бобината е едно цяло с комутатора нали/?


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Вто 24 окт 2006 8:55


нямам имобилайзер
и мисля че е заедно с комутатора


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Вто 24 окт 2006 9:53


Имало ли е досега някакви други симптоми, трудно палене, гаснене от време на време или просто тази сутрин не запали и толкова?


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Вто 24 окт 2006 10:29


DOHC написа:Имало ли е досега някакви други симптоми, трудно палене, гаснене от време на време или просто тази сутрин не запали и толкова?

ами до сега не просто снощи като паркирвах почна да прекъсва и да работи като на 3 цилиндъра. Тази сутрин запали работи 30 сек. и угасна и повече не запали


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Вто 24 окт 2006 10:33


Размени с някой колега със същия мотор!
Иначе е кофти да се окаже,че ненужно си купувал.
Комутатор?


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Вто 24 окт 2006 10:37


Iavor написа:Размени с някой колега със същия мотор!
Иначе е кофти да се окаже,че ненужно си купувал.
Комутатор?

ами ако има някой в красна поляна и е навит да помогне...................
а аз се чудя дали не е изгорял само комутатора и как мога да разбера това


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Вто 24 окт 2006 11:19


На 3-ката комутатора е вграден в бобината - работата е ясна


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Вто 24 окт 2006 18:01


Колега ако отстраниш проблема, сподели какво точно е дефектирало, че ми стана интересно! :?


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Вто 24 окт 2006 18:14


DOHC написа:Колега ако отстраниш проблема, сподели какво точно е дефектирало, че ми стана интересно! :?
оправено е вече ,с/у 140лв и нова бобина

Последна промяна от landwarrior на Чет 16 ное 2006 15:33, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 24 окт 2006 20:34


По симптомите -"ами до сега не просто снощи като паркирвах почна да прекъсва и да работи като на 3 цилиндъра. Тази сутрин запали работи 30 сек. и угасна и повече не запали"
Тръгнал да си ходи краен транзистор на комутатора. може и да е имало и пробив във вторичната намотка и оттам пак транзистора.
Затова - редовно чистена на капачка и палец от нагар / при вл;ажно време по- често/ , здрави клабели без фойерверки вечерно време и добри свещи , поддържане на междината и смяната им след 30-40к км максимум.Никакви проби на искра с изваден централен кабел от бубината или от кабел от делкото на голямо растояние от маса/ разстояние максимум 1-2 мм иначе се товари бубината и крайният транзистор.


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Сря 25 окт 2006 18:24


kris11 написа:По симптомите -"ами до сега не просто снощи като паркирвах почна да прекъсва и да работи като на 3 цилиндъра. Тази сутрин запали работи 30 сек. и угасна и повече не запали"
Тръгнал да си ходи краен транзистор на комутатора. може и да е имало и пробив във вторичната намотка и оттам пак транзистора.
Затова - редовно чистена на капачка и палец от нагар / при вл;ажно време по- често/ , здрави клабели без фойерверки вечерно време и добри свещи , поддържане на междината и смяната им след 30-40к км максимум.Никакви проби на искра с изваден централен кабел от бубината или от кабел от делкото на голямо растояние от маса/ разстояние максимум 1-2 мм иначе се товари бубината и крайният транзистор.

свещи и кабели са нови, всичко се поддържа перфектно по колата, просто и е дошло времето на бобината и е изгоряла. Докато търсех от доста места ми казаха , че това си е проблем на 3-ките, просто бубината е консуматив :wink: ........................лошото е че не е евтина


Потребителски аватар
inter
Мнения: 141
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 1:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот inter » Сря 25 окт 2006 20:05


И при мен го имаше този проблем но малко по-различно -
Колата си гаснеше когато и хареса - на скорост , на празен ход , на газ , на бензин и.т.н. иначе сутрин винаги си палеше от раз.
Интересното беше че като изгасне и после не искаше да пали 5-10мин. , след което палеше. Отидо в Бош сервиз и там ми казаха че може да са можеле да е от две неща - Датчик на Хол или Комутатор ,
обаче един от майсторите извади някакво реле на което май пишеше 31 и нещо го ремонтира и ми каза да дойда ако пак вземе да гасне обаче от тогава нямам проблеми.


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Чет 26 окт 2006 10:03


inter написа:И при мен го имаше този проблем но малко по-различно -
Колата си гаснеше когато и хареса - на скорост , на празен ход , на газ , на бензин и.т.н. иначе сутрин винаги си палеше от раз.
Интересното беше че като изгасне и после не искаше да пали 5-10мин. , след което палеше. Отидо в Бош сервиз и там ми казаха че може да са можеле да е от две неща - Датчик на Хол или Комутатор ,
обаче един от майсторите извади някакво реле на което май пишеше 31 и нещо го ремонтира и ми каза да дойда ако пак вземе да гасне обаче от тогава нямам проблеми.

имах 100% същия проблем и се оправи със смяна на бобина


marioo
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Своге

Мнениеот marioo » Чет 16 ное 2006 15:12


И аз имам същият проблем с гасненето и след това не пали.Кабелите са сменени,свещи,всичко и пак понякога гасне.Сложих бобина италянска за 65лв. нова,дали е от нея?Някой може ли да каже какво е това реле 31 и каде мога да го намеря?Помогнете!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта